Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

squan

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
O M F G

Hoe zalig zijn die F1 patches niet op rFactor?!

rFactor >>>>>>> F1C, GP4

Echt een zware aanrader voor elke F1 gamer!


Wat is rFactor mss? Kzoek al een tijdje achter een nieuwe F1-game, dus ben wel geinteresseerd.

Kheb al gegoogled, maar kgeraak er nog altijd niet uit, is dit een gratis pc-game of zo?

xDama

Legacy Member
squanman zei:
Wat is rFactor mss? Kzoek al een tijdje achter een nieuwe F1-game, dus ben wel geinteresseerd.

Kheb al gegoogled, maar kgeraak er nog altijd niet uit, is dit een gratis pc-game of zo?

rFactor is een game dat je download en via internet betaald. Zoals bv. een Live for speed. Er zijn echter nog mogelijkheden ( wink wink). PM is hiervoor uw vriend (wink wink).

Standaard zitten er niet zo superveel klassen in rFactor en ook niets qua officieële teams/drivers maar via patchen is dat allemaal kinderspel.

Zie bv. CTDP updates.

Ik moet wel zeggen dat ik GP2/GP3/GP4/F1C met alle mogelijke patchen heb gespeeld maar dat rFactor er wel torenhoog bovenuitschiet.

Wesdude

Legacy Member
Het lag nat, badoer vertraagde, alonso begreep dat verkeerd, reed naar de curbs die nat waren en gleed weg. Zo een drama ist nu ook nie.

hatetn

Legacy Member
Wesdude zei:
Het lag nat, badoer vertraagde, alonso begreep dat verkeerd, reed naar de curbs die nat waren en gleed weg. Zo een drama ist nu ook nie.



en da voor een tweevoudig wk da het gedrag van een tragerrijdende coureur nie begrijpt
em komt het wel nie tegen in de race daar kan em altijd nog me één hand voorbij rijden

Lucian

Legacy Member
hatetn zei:
oe ist mogelijk en dan nog in een testsessie
hopelijk doe em et nog enkele keren tijdens het seizoen da em ne keer een geoi sanctie krijgt want em leert et blijkbaar nie

daar is toch geen zak aan? ik kan alonso nie hebben, maar dit is gwoon een puur race incident ...

Defkes

Legacy Member
LuCian zei:
daar is toch geen zak aan? ik kan alonso nie hebben, maar dit is gwoon een puur race incident ...

Laat ons het houden op een incident ;). Maar idd, Alonso rijdt over de curbs (in de regen) en glijdt een stukje weg... Geen van de wagens heeft er schade aan opgehouden dus...

hatetn

Legacy Member
Defkes zei:
Laat ons het houden op een incident ;). Maar idd, Alonso rijdt over de curbs (in de regen) en glijdt een stukje weg... Geen van de wagens heeft er schade aan opgehouden dus...



zoveel glijdt em nie ze
en een klein kind weet da curbs in nat weer een big nono zijn

Defkes

Legacy Member
hatetn zei:
zoveel glijdt em nie ze
en een klein kind weet da curbs in nat weer een big nono zijn

Curbs in nat weer zijn nog perfect berijdbaar, je moet ze alleen iets anders aanpakken :). Dat deed Alonso hier niet. Idd een klein foutje, maar zeker niet met opzet hoor.

xDama

Legacy Member
hatetn zei:
zoveel glijdt em nie ze
en een klein kind weet da curbs in nat weer een big nono zijn

Kvind dat je wel hard overdrijft hoor. Is gewoon een foutje van de man. Kan iedereen overkomen. Badoer zal daar ook geen probleem rond gemaakt hebben.

Alonso is op vele vlakken kinderachtig maar dit zou wel een beetje té zijn hé.

User_BELGIUM

Legacy Member
mor geef toe, het is een slechte verliezer
zijn imago leidt er zo te zien nu al onder

YuRiPa

Legacy Member
Ik zal ook weer es posten hier, na een tijd weggeweest te zijn uit deze thread. Kan iemand mij ff wat meer vertellen over wat er bij Super Aguri gebeurd is? Van der Garde is daar opeens weg en test nu voor Spyker. Super Aguri wil m aan zn contract houden, maja, wat daar precies aan de hand is.. Anyone knows?

Als dit doorgaat, domme move van Van der Garde. Ik zie Super Aguri goed naar voren komen dit jaar en zij hebben de steun van Honda. Spyker zal nie veel potten breken vrees ik. Maja, krijg je met amateurs als coureurs..:ironic:

Hopelijk kan McLaren weer es de titel pakken, zou wel weer es leuk zijn.:) En hopelijk doet of DC of Webber t zo slecht (deze kans is aanwezig, zo goed doen ze t nie), dat Doornbos gaat racen voor RBR.:)

User_BELGIUM

Legacy Member
geloof jij nu echt wat je zelf zegt? :p

is't omdat n nederlander is? ;)

YuRiPa

Legacy Member
Wat geloof ik zelf? Van Van der Garde of Doornbos? Sorry hoor, maar Doornbos heeft DC wel zoek gereden tijdens de laatste 3 GPs van vorig jaar. En DC en Webber hebben niks gepresteerd.

en een beetje chauvinisme moet kunnen toch, hehe..:unsure: :p

hatetn

Legacy Member
YuRiPa zei:
Hopelijk kan McLaren weer es de titel pakken, zou wel weer es leuk zijn.:) En hopelijk doet of DC of Webber t zo slecht (deze kans is aanwezig, zo goed doen ze t nie), dat Doornbos gaat racen voor RBR.:)



alst hamilton is die wint ok maar liefst nie alonso
of tegen volgend jaar belemmerd zijn nek de aerodynamica van de wagen

ENERGIE03

Legacy Member
volgend jaar wordt jaar van Ferrari :p
schumi is weg maar da houd ze niet tegen

Darth-Falcon

Legacy Member
mja afwachten he

mclaren is momenteel de beste in de wintertesten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan