Ik zal ook weer es posten hier, na een tijd weggeweest te zijn uit deze thread. Kan iemand mij ff wat meer vertellen over wat er bij Super Aguri gebeurd is? Van der Garde is daar opeens weg en test nu voor Spyker. Super Aguri wil m aan zn contract houden, maja, wat daar precies aan de hand is.. Anyone knows?
Als dit doorgaat, domme move van Van der Garde. Ik zie Super Aguri goed naar voren komen dit jaar en zij hebben de steun van Honda. Spyker zal nie veel potten breken vrees ik. Maja, krijg je met amateurs als coureurs..:ironic:
Hopelijk kan McLaren weer es de titel pakken, zou wel weer es leuk zijn.

En hopelijk doet of DC of Webber t zo slecht (deze kans is aanwezig, zo goed doen ze t nie), dat Doornbos gaat racen voor RBR.
