Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

squan

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Die filmpjes tonen echt mooi waarom een foutje in de F1 zo snel gemaakt is. Als je uit een bocht komt en je neemt wat curbs mee tegen 150km/u is het precies alsof je een aardbeving meemaakt. Tov die onboard beelden vanop televisie is het wel een serieus ander beeld imo.

Mja, maar zicht op film is nog altijd anders dan zicht in het echt é. Als je zo schudt dan past je zicht normaal wel aan. Je moet maar eens naar iets kijken en met je hoofd schudden, je ogen blijven wel focussen. Buiten een camera registreert gewoon, beving en al.

Desalnietemin is het tamelijk zot hoe laag die zitten en dan nog zo snel durven gaan.

xDama

Legacy Member
squanman zei:
Mja, maar zicht op film is nog altijd anders dan zicht in het echt é. Als je zo schudt dan past je zicht normaal wel aan. Je moet maar eens naar iets kijken en met je hoofd schudden, je ogen blijven wel focussen. Buiten een camera registreert gewoon, beving en al.

Desalnietemin is het tamelijk zot hoe laag die zitten en dan nog zo snel durven gaan.

Da's natuurlijk een feit. Ik heb in veel games mij al afgevraagd hoe die zo gedetailleerd een parcour kunnen afgaan. 3/4e van je zicht bestaat uit de wagen en het tarmac voor de auto zie je praktisch niet. Zotte mannen.

Darth-Falcon

Legacy Member
als ik me niet vergis zijn die beelden int begin vant seizoen op canvas geweest.

daar zeiden ze wel dat het kovalainen was.

maar aan de rijstijl te zien is het volgens mij toch alonso

User_BELGIUM

Legacy Member
kvind die camera maar niets.. ik geloof wel dat de coureur ook veel beving en onduidelijk beeld ondervindt, want het trillen van de wagen gaat niet aan een constante, dus u ogen moeten keer op keer aanpassen. Met de camera heb je geen zijaanzicht. Een camera op den helm is gelijk een paard me lappen, tziet ook alleen in een rechte lijn voor zich

distinct

Legacy Member
ja, en net alsof je met een SNELL 2000 helm een breed zichtsveld hebt ;)
geloof me, de meeste mensen die "moto"helmen gewend zijn, die een karthelm/autohelm (full face) aandoen vinden dat je bijna geen steek ziet

daVinci

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Wahahaaa. Ik moet de rest niet meer zien. Dit is DE lelijkste auto in jaren! :rofl:


Inderdaad. Dat geel vloekt geweldig met dat oranje. Beter alles oranje dan. Bwa zo ne lelijke auto.
Door diene auto te zien, zoude bijna hopen dat Renault zo een slecht jaar gaat beleven dat ze in de achterhoede belanden, zodoende dat de wagen niet te veel in beeld komt :p

User_BELGIUM

Legacy Member
hahahahaha de geruchten klopten dus

maar dat oranje zag ik nie aankomen :D

xDama

Legacy Member
Renault twijfelt aan zijn snelheid, daarom hebben ze maar gekozen om hun tegenstanders te verblinden met de lelijkste livery uit de geschiedenis.

Goeie tactiek though...

:')

Mr. Jack!

Legacy Member
Ik heb voor school een opdracht gemaakt en ik zit nog met volgende vragen waar ik geen antwoord op vind:

- Wat was M. Schumacher zijn takenpakket toen hij nog voor Ferrari reed & wat zal hij nu allemaal moeten doen?

- Hoeveel waren de inkomsten van M.S.?

Of wordt dat niet vrijgegeven?

Groeten

herc

Legacy Member

Wesdude

Legacy Member
Wat schumacher's takenpakket was toen hij nog reed?

Races rijden, testen en sponsoropdrachten zeker? :unsure:
Wat hij nu gaat doen is nog niet helemaal duidelijk, ik heb ergens gehoort assistent van jean todt, hij krijgt ook nog alle telemetrie van de tests om eventueel te helpen bij de ontwikkeling van de wagen en hij heeft ook de mogelijkheid om naar vergaderingen van de FerrariF1 top te komen en zijn mening te geven. Misschien in de toekomst zelf nog wat testrondjes rijden, maar dat is ook nog niet zeker.

edit: btw die renault is echt wel lelijk.

denkimi

Legacy Member
volgens autohebdo kreeg shumi 36 miljoen euro (of was het dollar?) per jaar van ferrari. dat is wel zonder reclameinkomsten ed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan