squan
Legacy Member
666-Damarus-666 zei:Die filmpjes tonen echt mooi waarom een foutje in de F1 zo snel gemaakt is. Als je uit een bocht komt en je neemt wat curbs mee tegen 150km/u is het precies alsof je een aardbeving meemaakt. Tov die onboard beelden vanop televisie is het wel een serieus ander beeld imo.
Mja, maar zicht op film is nog altijd anders dan zicht in het echt é. Als je zo schudt dan past je zicht normaal wel aan. Je moet maar eens naar iets kijken en met je hoofd schudden, je ogen blijven wel focussen. Buiten een camera registreert gewoon, beving en al.
Desalnietemin is het tamelijk zot hoe laag die zitten en dan nog zo snel durven gaan.




