Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kermit

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
Het is eindelijk officieel: champcars naar zolder op 2 september 2007

/me zet geld opzij voor tickets

klopt niet, 2 september is assen
zolder is 9 september :p

nico

Legacy Member
Ben zeer teleurgesteld bij al deze launches. er is geen enkele innovatie verandering op die wagens. veel vleugeltjes, golven in de voorvleugel enzovoort. wat kleine aanpassingen aan de sidepods maar niets drastisch (is zeer spijtig)
zijn er foto's van de achterkant van de F2007? want daar heb ik er nog geen van gevonden :s mss het enige team dat iets gewaagd op zen wagen heeft?

Wesdude

Legacy Member
Het is een overgangsjaar volgens mij 2007. Met die nieuwe regels voor dit jaar en volgende jaren denk in niet dat de teams veel risico willen nemen.

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Plus: the best is yet to come... ge denkt toch niet dat de teams nu al hun meest innovatieve veranderingen zullen tonen zeker zodat de concurrentie nog 2 maand heeft om die over te nemen. Zoals ze bij Ferrari ondermeer zeiden zal de F2007 er een stuk anders uitzien in de 1e GP omdat ze dan met een sterk aangepast aero-package zullen afkomen.
Hier vind je paar foto's van achterkant Ferrari:Klik

hatetn

Legacy Member
squanman zei:
Ok ok, ik weet dat je bij deze vroege testruns een gigantische korrel zout moet nemen, maar toch ... qua imago en sponsordeals kan het misschien wel tellen:


http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/070118175007.shtml


Restecp voor Super Aguri :applause:



gelijk hoe imo gaan ze een enorme stap vooruit gaan
als ge kijkt naar vorig jaar hoe snel ze een wagen, team, zelfs licentie om te mogen rijden en als ge dan kijkt hebben die doorheen het seizoen enorm veel vooruitgang geboekt
imo gaan ze dees jaar in een paar races mss zelfs punten kunnen pakken als vooral sato nie te veel kamikazes doet

xDama

Legacy Member
hatetn zei:
gelijk hoe imo gaan ze een enorme stap vooruit gaan
als ge kijkt naar vorig jaar hoe snel ze een wagen, team, zelfs licentie om te mogen rijden en als ge dan kijkt hebben die doorheen het seizoen enorm veel vooruitgang geboekt
imo gaan ze dees jaar in een paar races mss zelfs punten kunnen pakken als vooral sato nie te veel kamikazes doet

Gezien ze nu met een quasi identiek Honda chassis/motor rijden als het officiële team zal dat ook wel helpen :)

SA zal dit jaar idd wel van zich laten horen. Vorig jaar was het wel logisch dat ze de laatste van de hoop waren. Chassis van ettelijke jaren oud nzo. Maar uiteindelijk waren ze op het einde van het seizoen al beter dan een Spyker.

Over Spyker gesproken... Dat gaat dit seizoen een lachertje worden imo. Ik gok 0 ptn.

hatetn

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
ik gok dat spyker het einde niet eens haalt



tis dan ook een soepke geworden dees jaar da team
eerst wast midland en dan overgenomen door spyker
kzie ze ofwel vooruitgaan ofwel deruit gaan

squan

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
ik heb gehoord dat ze de Renault wit-geel zullen maken :s

Yeah, lekker old-skool mochtet zo zijn.

Dan nog de Mclarens weer in het rood en wit en de williamsen in het blauw en wit. Would be sweet.

Poepoei

Legacy Member
squanman zei:
Yeah, lekker old-skool mochtet zo zijn.

Dan nog de Mclarens weer in het rood en wit en de williamsen in het blauw en wit. Would be sweet.

Was ook het eerste wat ik dacht :)

Maja, quasi onmogelijk. ING kleuren zijn blauw en oranje, en aangezien zij hoofdsponsor zijn.. :)

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Zalige filmpjes! Zo weinig zicht dat die mannen hebben op de baan jong! En blijkt dat de ervaring uit Grand Prix 4 toch in de buurt komt :)
Vandaag was er trouwens ook de eerste test van Raikkonen bij Ferrari: Klik

Darth-Falcon

Legacy Member
als verschillende coureurs (webber, fisichella, ...) zeggen dat GP4 het dichtste van alle sims komt, zal het wel zo zijn zeker

xDama

Legacy Member
BaRtHoLoMeUs zei:
Zalige filmpjes! Zo weinig zicht dat die mannen hebben op de baan jong! En blijkt dat de ervaring uit Grand Prix 4 toch in de buurt komt :)
Vandaag was er trouwens ook de eerste test van Raikkonen bij Ferrari: Klik

Precies ne mislukte power ranger met die nieuwe helm... Toch maar triestig ze.

Die filmpjes tonen echt mooi waarom een foutje in de F1 zo snel gemaakt is. Als je uit een bocht komt en je neemt wat curbs mee tegen 150km/u is het precies alsof je een aardbeving meemaakt. Tov die onboard beelden vanop televisie is het wel een serieus ander beeld imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan