Kermit
Legacy Member
Darth-Falcon zei:Het is eindelijk officieel: champcars naar zolder op 2 september 2007
/me zet geld opzij voor tickets
klopt niet, 2 september is assen
zolder is 9 september

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darth-Falcon zei:Het is eindelijk officieel: champcars naar zolder op 2 september 2007
/me zet geld opzij voor tickets

Stancke zei:http://images.f1racing.net/large/67126.jpg
http://i9.tinypic.com/2qvxrwn.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/20/renaultinghk3.jpg/
http://www.racefreaks.nl/images/550/iqxtdrroyylmmjtthhe.jpg
http://images.f1racing.net/large/67069.jpg
http://images.f1racing.net/large/67026.jpg
http://www.racefreaks.nl/images/550/qrurnburnblliijgpqz.jpg
nieuwe helm Alonso
nieuwe helm Heidfeld
mss het enige team dat iets gewaagd op zen wagen heeft?squanman zei:Ok ok, ik weet dat je bij deze vroege testruns een gigantische korrel zout moet nemen, maar toch ... qua imago en sponsordeals kan het misschien wel tellen:
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/070118175007.shtml
Restecp voor Super Aguri :applause:
hatetn zei:gelijk hoe imo gaan ze een enorme stap vooruit gaan
als ge kijkt naar vorig jaar hoe snel ze een wagen, team, zelfs licentie om te mogen rijden en als ge dan kijkt hebben die doorheen het seizoen enorm veel vooruitgang geboekt
imo gaan ze dees jaar in een paar races mss zelfs punten kunnen pakken als vooral sato nie te veel kamikazes doet

Darth-Falcon zei:ik gok dat spyker het einde niet eens haalt
User_BELGIUM zei:ik heb gehoord dat ze de Renault wit-geel zullen maken![]()
squanman zei:Yeah, lekker old-skool mochtet zo zijn.
Dan nog de Mclarens weer in het rood en wit en de williamsen in het blauw en wit. Would be sweet.


squanman zei:en de williamsen in het blauw en wit.

BaRtHoLoMeUs zei:Zalige filmpjes! Zo weinig zicht dat die mannen hebben op de baan jong! En blijkt dat de ervaring uit Grand Prix 4 toch in de buurt komt
Vandaag was er trouwens ook de eerste test van Raikkonen bij Ferrari: Klik