Darth-Falcon
Legacy Member
squanman zei:Ma zo artificieel, hatelijk. Technisch vernuft is nu eenmaal ook een deel van de sport en als iemand constant vanvoor rijdt, tja ... ze doen gewoon hun best toch.
Juist hetzelfde met de quali's, die eliminatierondes vind ik wel nog ok, maar die formule van vorig jaar ... jonges wat een gehakkel.
Nee, ik kijk uit naar 2008, daar worden pas zinnige aanpassingen doorgevoerd imo.
denkt gij nu echt da 90% van de kijkers een reet geeft om het technisch vernuft ?


, of was het bmw ??