Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
squanman zei:
Ma zo artificieel, hatelijk. Technisch vernuft is nu eenmaal ook een deel van de sport en als iemand constant vanvoor rijdt, tja ... ze doen gewoon hun best toch.

Juist hetzelfde met de quali's, die eliminatierondes vind ik wel nog ok, maar die formule van vorig jaar ... jonges wat een gehakkel.

Nee, ik kijk uit naar 2008, daar worden pas zinnige aanpassingen doorgevoerd imo.

denkt gij nu echt da 90% van de kijkers een reet geeft om het technisch vernuft ?

squan

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
denkt gij nu echt da 90% van de kijkers een reet geeft om het technisch vernuft ?

Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik ben wel degelijk voor maatregelen om de spanning te verhogen voor de kijkers. Maar liever op manieren zoals slicks en bredere wagens. Dat sommige auto's dan nog beter presteren dan andere heb ik niks op tegen, tis nu eenmaal een technische sport ook. Je racet met een team he, dat team heeft dan ook wel het recht om zijn best te doen.

Maar maatregelen zoals die quali-format van vorig jaar of nu te moeten kijken welke teams bezig zijn met hun "handicap-banden" zeg maar en welke niet, veeel te geforceerd. Als het zo doorgaat moet je eerst een halve cursus aan reglementen doornemen vooraleer je een race kan volgen, en da's ook de bedoeling niet.

Nee, eenvoud siert. Ook op reglementair vlak.

xDama

Legacy Member
squanman zei:
Maar maatregelen zoals die quali-format van vorig jaar of nu te moeten kijken welke teams bezig zijn met hun "handicap-banden" zeg maar en welke niet, veeel te geforceerd. Als het zo doorgaat moet je eerst een halve cursus aan reglementen doornemen vooraleer je een race kan volgen, en da's ook de bedoeling niet.

Nee, eenvoud siert. Ook op reglementair vlak.

Het duurde vorig jaar bij mij ook een tijdje vooraleer ik vertrouwd was met dat gehele systeem. Waarom ze weeral met zo'n zeik beginnen... Ik snap het niet. De vorige 2 seizoenen waren de spannendste van de laatste 8 jaar fzo. Laat het toch gwn zo...

Darth-Falcon

Legacy Member
geloof me, die bandenregel gaat spanning brengen, en slicks en bredere wagens, zie 2008 en 2009 :D

squan

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
geloof me, die bandenregel gaat spanning brengen, en slicks en bredere wagens, zie 2008 en 2009 :D

ok ... maar als het meer tot ergernis lijdt dan tot spanning is het jouw schuld :p

virtualdude

Legacy Member
squanman zei:
Nee, ik kijk uit naar 2008, daar worden pas zinnige aanpassingen doorgevoerd imo.

elke reglement aanpassing is een stap naar een meer artificiele race.

Waarom denk je dat ze weer regels gaan aanpassen omdat 1 ploeg er te veel voordeel uit haalt. Elk jaar hetzelfde.

Darth-Falcon

Legacy Member
squanman zei:
ok ... maar als het meer tot ergernis lijdt dan tot spanning is het jouw schuld :p

ik krijg toch altijd overal de schuld van dus whatever

virtualdude zei:
elke reglement aanpassing is een stap naar een meer artificiele race.

Waarom denk je dat ze weer regels gaan aanpassen omdat 1 ploeg er te veel voordeel uit haalt. Elk jaar hetzelfde.

liever artificieel (bullshit btw) spanning dan supersaai.

Darth-Falcon

Legacy Member
boostah zei:
ohoh laatste keer da die vorm er zo zwaar doorkwam was met de 24h lemans toyata, en toen hadden ze nogal vliegtuig aspiraties :p

dude, dat waren de mercedessen, toyota heeft le mans gewoon gewonnen, denk ik :unsure: , of was het bmw ??

User_BELGIUM

Legacy Member
Ferrari: The new car is scheduled to be unveiled at 4pm CET Sunday.

"..Kimi Raikkonen posing for the press in his new rather-orange Ferrari race suit.."

hatetn

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
liever artificieel (bullshit btw) spanning dan supersaai.

vervalsing van de sport enal
zo kunde een voetbalploeg verplichten om met 1-2 man minder te spelen omda het anders nie spannend genoeg is
de beste wint en ge gebruikt et materiaal da ge zelf wilt

squan

Legacy Member
alleen logo is wat minder imo, té futuristisch willen doen precies, ma voor de rest ... toppie!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan