Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

squan

Legacy Member
moeten?

Dus als ze starten met harde banden moeten ze één van de pitstops zachte banden op laten zetten? Pretty ridiculous, of versta ik het mis.

Wesdude

Legacy Member
één van de 2 compounds zal waarschijnlijk een rode band worden dan. Op die manier kan het publiek en de andere teams zien met welke band een bepaald team rondrijdt. Het wordt dan verplicht waarschijnlijk om in een race minstens 1 keer te veranderen van compound?
Kan wel spannend worden qua strategie denk ik.

Darth-Falcon

Legacy Member
jep, regel komt eigelijk rechtstreeks van champcar, net zoals nog enkele die ik eigelijk wel goed vindt.
de bandenregel gaat idd de pitstop strategies overhoop gooien.

maar langs de andere kant, stel dat iemand vastzit achter iemand -> ff pitstop voor zachte banden, paar snelle ronden en er voorbij.

compleet rode banden zullen het niet zijn, maar wel een tronde streep op de zijkanten.

neways: nieuwe renault: http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=97

sash1m1

Legacy Member
bij die toyota's zijn die king flyfisher (what's in a name) uitsteeksels wel uberlelijk:oink:
en de renault is er op vooruitgegaan met dat donkerder blauw

xDama

Legacy Member
Die Toyota blijft jaar na jaar er hetzelfde uitzien...



En even slecht rijden ^^

TeknomanFan

Legacy Member
ging ING renault niet sponosren dit jaar? Ik zie toch niks van ING op die wagen.

Wesdude

Legacy Member
Staan ook alleen maar basissponsers op die foto. ING zal wel pas bij de officiële launch erbij komen.

hatetn

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
hoe kunnen die piloten nu nog in dien spiegel zien :s



tzelfde als anders niet
ge denkt toch nie da ze die gebruiken
enkel raikonnen dees jaar in turkije en we hebben gezien hoe da afgelopen is


Darth-Falcon zei:
en nieuwe bandenregel: teams moeten zowel harde als zachte banden gebruiken tijdens de race

da's zo'n dwaze regel
racen is imo nog altijd de bedoeling de beste afstelling hebben en het snelst rondrijden en niet moeten rijden me dingen die u tijden kunnen beinvloeden

Kermit

Legacy Member
ik vind da wel goed, dat brengt meer spanning en maakt de kans kleiner dat iemand van begin tot eind aan de kop rijdt, en dat is ook net de bedoeling van de regel denk ik

Darth-Falcon

Legacy Member
lol rijders gebruiken weldegelijk hun spiegels ze, hun kunnen die anders zo gemakkelijk van hun lijn afwijken als iemand hen wil inhalen :rofl:

User_BELGIUM

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
lol rijders gebruiken weldegelijk hun spiegels ze, hun kunnen die anders zo gemakkelijk van hun lijn afwijken als iemand hen wil inhalen

idd..
ze krijgen wel signalen (blauwe vlag) en ze weten zelf ook wel wanneer ze het best van hun lijn afkunnen.

maar ze gebruiken idd hun spiegels ook

squan

Legacy Member
Kermit zei:
ik vind da wel goed, dat brengt meer spanning en maakt de kans kleiner dat iemand van begin tot eind aan de kop rijdt, en dat is ook net de bedoeling van de regel denk ik

Ma zo artificieel, hatelijk. Technisch vernuft is nu eenmaal ook een deel van de sport en als iemand constant vanvoor rijdt, tja ... ze doen gewoon hun best toch.

Juist hetzelfde met de quali's, die eliminatierondes vind ik wel nog ok, maar die formule van vorig jaar ... jonges wat een gehakkel.

Nee, ik kijk uit naar 2008, daar worden pas zinnige aanpassingen doorgevoerd imo.

xDama

Legacy Member
Stoch logisch? Staat er niet voor de show op wete... En als je ze op een rechte lijn ziet rijden met een piloot achter hun die wil aanvallen zie je altijd mooi hoe ze hun hoofdje draaien voor ff te kijken.

User_BELGIUM

Legacy Member
squanman zei:
Nee, ik kijk uit naar 2008, daar worden pas zinnige aanpassingen doorgevoerd imo.

zoals?

(al een tydje geleden dat ik mn F1 kennis geupdate heb :p)

Typhon`

Legacy Member
nieuw team; Prodrive, ik dacht ook slicks of iets in de trend, of toch elementen voor beter te kunnen inhalen.
Bij de renault hun livery verwacht ik toch nog dat ze er wat oranje gaan insteken, als ik kijk naar die camion, zo'n camion gaan ze toch niet een tijdelijke livery geven he :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan