Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eniac zei:Jumping to conclusions Defkes, je bent er goed in![]()

)Darth-Falcon zei:GPM wauw, die gingen dit jaar ook een volledig seizoen rijden, 3 races :ironic:
blog is geen website btw.
? Die blog was een tijdelijke oplossing die iets langer aanhoudt dan gepland. Er komt binnenkort een nieuwe website aan.
Goldrusher zei:

nee, totaal niet.. da's de enige site waar er iets van vermeld wordt, dus ik vermoed dat die toch zeker die helm niet waar is, en die 'nieuwe' mclaren is denk ook helemaal niet juist..Wesdude zei:Is da een betrouwbare bron waar die foto's van die nieuwe mclaren opstaan? Ik ben nie zo vertrouwt met spaanse websites.