Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

squan

Legacy Member
speaking of which,


Happy Birthday Michael!!!


Moge je nog een jaartje rust hebben en dan een schitterende comeback maken of zo ... :)

Defkes

Legacy Member
eniac zei:
Jumping to conclusions Defkes, je bent er goed in :)

:p

Btw, F1Media kan u exclusief melden dat de GPM ook volgend seizoen zullen rijden!

Klikkie

(de definitieve en fatsoenlijke website is trouwens volop onderweg :cool: )

Darth-Falcon

Legacy Member
GPM wauw, die gingen dit jaar ook een volledig seizoen rijden, 3 races :ironic:

blog is geen website btw.

Defkes

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
GPM wauw, die gingen dit jaar ook een volledig seizoen rijden, 3 races :ironic:

blog is geen website btw.

Losail en Silverstone en waar nog?

Iig, dit jaar komen er dus meer races en ik vind het mooi om die oude knarren tegen elkaar te zien.

En waar zeg ik dat blog een website is :)? Die blog was een tijdelijke oplossing die iets langer aanhoudt dan gepland. Er komt binnenkort een nieuwe website aan.

Goldrusher

Legacy Member
Nieuwe McLaren:

mclaren2.jpg


mclaren_des(4).jpg


Nieuwe helm Alonso:



Bron: http://www.motor21.com/noticia.asp?dt=315&nt=22458

squan

Legacy Member
... relijk lelijk die auto :wtf:

Alsof ze een mclaren uit 2006 gewoon hebben laten vallen op een toyota of super aguri en zo het design bepaald hebben.

die helm kan er nog mee door imo, enkel die lelijke vodafone-letters steken wat af, maar de mclaren hebben ze toch wel fel toegetakeld. En kvond het voordien al geen mooie bollide, maja zien wat het in het echt wordt zeker ...

hatetn

Legacy Member
kvind em wel schoon
alhoewel als ge em beter bekijkt ziet em er lomp uit

maar da rood tegenwoordig begint tegen te steken
iedereen rijdt me rood
toyota, spyker, mclaren, ferrari(duh) da's bijna de helft


en was vodafone geen spnser van ferrari
dus gaan we da logo daar al nimeer zien

Goldrusher

Legacy Member
Ferrari rijdt volgend jaar zonder Vodafone, zonder Marlboro.
Marlboro betaalt nog wel, maar mag geen logo of naam meer tonen. Niet op de auto, niet op de kledij, nergens.

Vodafone wordt vervangen door Alice, een Italiaans telecombedrijf.

squan

Legacy Member
en op 14 januari wordt de nieuwste telg van de scuderia geshowd. Hoe minder sponsors op die ferrari hoe beter.

eniac

Legacy Member
Meh, die McLaren lijkt me ook niks. Afwachten hoe dat er in het echt uitziet.

edit: wel vreemd, heb begint me nu ineens echt te dagen dat ik al zo lang gesupporterd heb voor iemand die bij McLaren rijdt, en dat dit jaar niet meer ga doen.

Bijna heel mijn leven, als ik er zo even over nadenk, behalve toen Senna naar Williams ging en toen Hill daar reed.

Wesdude

Legacy Member
Is da een betrouwbare bron waar die foto's van die nieuwe mclaren opstaan? Ik ben nie zo vertrouwt met spaanse websites.

Goldrusher

Legacy Member
15 januari is de voorstelling van hun nieuwe auto...we zullen dan wel meer weten.

12 jan - Toyota
14 jan - Ferrari
15 jan - McLaren
16 jan - BMW
24 jan - Renault
25 jan - Honda
02 feb - Williams

sink

Legacy Member
Wesdude zei:
Is da een betrouwbare bron waar die foto's van die nieuwe mclaren opstaan? Ik ben nie zo vertrouwt met spaanse websites.
nee, totaal niet.. da's de enige site waar er iets van vermeld wordt, dus ik vermoed dat die toch zeker die helm niet waar is, en die 'nieuwe' mclaren is denk ook helemaal niet juist..

xDama

Legacy Member
Die 'nieuwe' Mclaren lijkt trouwens enorm op dat model waar De La Rosa de eerste weken na het seizoen mee testte.

Gezien Mclaren zwaar ontkende dat dat de nieuwe livery was zou ik er ook niet teveel aandacht aan besteden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan