Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Defkes zei:Als de Ferrari volgend seizoen goed is, wordt Massa gegarandeerd kampioen. Elke piloot heeft een inrijperiode nodig wanneer hij bij een nieuw team komt. Massa had dat vorig seizoen ook en eens hij die periode was gepasseerd, kon hij MS volgen en zelfs verslaan (in Turkije).
Kimi gaat ook eerst die inrijperiode meemaken en tegen dan is Massa al lang gaan vliegen. En zoals ik al zei, je kent de politiek binnen Ferrari e.
hatetn zei:de enige reden wrm massa won van schumi in turkije was door da pit verhaal
anders was em nie gewonnen
Former Grand Prix driver Gianclaudio "Clay" Regazzoni has been killed in a road accident.
The Italian Ansa news agency said the 67-year-old Swiss, a former Ferrari driver, was killed in a crash on a motorway near Parma.
Regazzoni won five of his 132 Grands Prix in an 11-year career, which ended when he was paralysed from the waist down in a crash at Long Beach in 1980.
bbc.com

jeltex zei:Wedden voor een vat dat Kimi volgend seizoen de vloer dweilt met Massa, Defkes?![]()
.Defkes zei:Als de Ferrari volgend seizoen goed is, wordt Massa gegarandeerd kampioen. Elke piloot heeft een inrijperiode nodig wanneer hij bij een nieuw team komt. Massa had dat vorig seizoen ook en eens hij die periode was gepasseerd, kon hij MS volgen en zelfs verslaan (in Turkije).
Kimi gaat ook eerst die inrijperiode meemaken en tegen dan is Massa al lang gaan vliegen. En zoals ik al zei, je kent de politiek binnen Ferrari e.

Typhon` zei:Alonso heeft een goede test afgelegd met de Mclaren, ik zou die zekers nog niet afschrijven...

Darth-Falcon zei:dat hadden velen hier prolly wel gehoopt![]()


Doom Dragon zei:wat ben ik hier ne noob tss al die bezeten F1 liefhebbers
anyway :: gewoon ff voor te weten, ... zult daar wss rap kunnen op antwoorden
wnnr begint het seizoen weer, en met welke eerste grand prix?
kwestie da ik er kan naar uit kijken
oja.. nog ieten... waar haalde gulder al da nieuws van die testritten? van een site zeker? maar zijn er daar ook beelden van, op tv, internet?
Darth-Falcon zei:ze hebben het eindelijk ingezien ...
vanaf volgend jaar dus terug slicks, en vanaf 2009 worden de wagens terug 20 cm breder, ze gaan er dus terug zoals in 1997 uit zien
hatetn zei:de enige reden wrm massa won van schumi in turkije was door da pit verhaal
anders was em nie gewonnen
Darth-Falcon zei:een verhaal dat volgend jaar wellicht niet meer zal voorkomen ...
vanaf volgend jaar wordt de pits gesloten van zodra de safety car op de baan komt. alle rijders moeten achter de safety car aansluiten en rijders die op een ronde stonden moeten zich eerst ontdubbelen en terug achteraan aansluiten, wanneer iedereen op dezelfde ronde zit, gaat de pits open.
tegen dat dat dus het geval is, zal de baan meestal al vrij zijn en komt de safetycar terug binnen nog voor dat er pitstops gemaakt kunnen worden.