Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
zolang da Alonso maar geen kampioen word .. anders gaat zijn nek nog dikker worden

hatetn

Legacy Member
Defkes zei:
Als de Ferrari volgend seizoen goed is, wordt Massa gegarandeerd kampioen. Elke piloot heeft een inrijperiode nodig wanneer hij bij een nieuw team komt. Massa had dat vorig seizoen ook en eens hij die periode was gepasseerd, kon hij MS volgen en zelfs verslaan (in Turkije).

Kimi gaat ook eerst die inrijperiode meemaken en tegen dan is Massa al lang gaan vliegen. En zoals ik al zei, je kent de politiek binnen Ferrari e.



de enige reden wrm massa won van schumi in turkije was door da pit verhaal
anders was em nie gewonnen

Defkes

Legacy Member
hatetn zei:
de enige reden wrm massa won van schumi in turkije was door da pit verhaal
anders was em nie gewonnen

Tja, dat is dan zijn eigen verdienste e. Hij reed op dat moment al eerst dus...

jeltex

Legacy Member
Wedden voor een vat dat Kimi volgend seizoen de vloer dweilt met Massa, Defkes? :p

Rubmifer

Legacy Member
Former Grand Prix driver Gianclaudio "Clay" Regazzoni has been killed in a road accident.
The Italian Ansa news agency said the 67-year-old Swiss, a former Ferrari driver, was killed in a crash on a motorway near Parma.

Regazzoni won five of his 132 Grands Prix in an 11-year career, which ended when he was paralysed from the waist down in a crash at Long Beach in 1980.

bbc.com

:( :cry:

Typhon`

Legacy Member
Alonso heeft een goede test afgelegd met de Mclaren, ik zou die zekers nog niet afschrijven...

xDama

Legacy Member
Defkes zei:
Als de Ferrari volgend seizoen goed is, wordt Massa gegarandeerd kampioen. Elke piloot heeft een inrijperiode nodig wanneer hij bij een nieuw team komt. Massa had dat vorig seizoen ook en eens hij die periode was gepasseerd, kon hij MS volgen en zelfs verslaan (in Turkije).

Kimi gaat ook eerst die inrijperiode meemaken en tegen dan is Massa al lang gaan vliegen. En zoals ik al zei, je kent de politiek binnen Ferrari e.

T'is toch zo lief hoe ge in Massa gelooft...

Maarja... Jammer maar helaas. :p

Kvind het btw toch maar een 'voos' zicht hoor... Kimi in een Ferrari box, Alonso in een Mclaren...

Ik kijk alvast uit naar volgend seizoen en ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze bij Canvas eens nieuwe presentatoren aanstellen voor het seizoen '07. Want nog zo'n jaar met Lammens... Neen dankjewel.

eniac

Legacy Member
Typhon` zei:
Alonso heeft een goede test afgelegd met de Mclaren, ik zou die zekers nog niet afschrijven...

Wat had je dan verwacht? Eerste ronde een barslechte tjid, en in de tweede ronde uit de bocht en perte totale? :)

hatetn

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
dat hadden velen hier prolly wel gehoopt :sop:



nie echt
in de race hopek daarop maar de testen moeten nie slecht zijn
hoe meer hoop ze hebben hoe zwaarder ze bleiten als ze er nie raken

EternalSilence

Legacy Member
wat ben ik hier ne noob tss al die bezeten F1 liefhebbers :p
anyway :: gewoon ff voor te weten, ... zult daar wss rap kunnen op antwoorden

wnnr begint het seizoen weer, en met welke eerste grand prix?
kwestie da ik er kan naar uit kijken :unsure:


oja.. nog ieten... waar haalde gulder al da nieuws van die testritten? van een site zeker? maar zijn er daar ook beelden van, op tv, internet?

hatetn

Legacy Member
Doom Dragon zei:
wat ben ik hier ne noob tss al die bezeten F1 liefhebbers :p
anyway :: gewoon ff voor te weten, ... zult daar wss rap kunnen op antwoorden

wnnr begint het seizoen weer, en met welke eerste grand prix?
kwestie da ik er kan naar uit kijken :unsure:


oja.. nog ieten... waar haalde gulder al da nieuws van die testritten? van een site zeker? maar zijn er daar ook beelden van, op tv, internet?


18 maart in austalie
da's dus vroeg in de morgen
wa redelijk laat is om het seizoen te beginnen

Darth-Falcon

Legacy Member
ze hebben het eindelijk ingezien ...

vanaf volgend jaar dus terug slicks, en vanaf 2009 worden de wagens terug 20 cm breder, ze gaan er dus terug zoals in 1997 uit zien

hatetn

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
ze hebben het eindelijk ingezien ...

vanaf volgend jaar dus terug slicks, en vanaf 2009 worden de wagens terug 20 cm breder, ze gaan er dus terug zoals in 1997 uit zien



was al lang sprake van da ze terug gingen komen
maar ze moesten eerst trager worden enal omdat het ander te gevaarlijk zou zijn

Darth-Falcon

Legacy Member
slicks wel, maar dat de wagens terug breder gingen worden wisten we niet, daar had k het dus over

Darth-Falcon

Legacy Member
hatetn zei:
de enige reden wrm massa won van schumi in turkije was door da pit verhaal
anders was em nie gewonnen


een verhaal dat volgend jaar wellicht niet meer zal voorkomen ...

vanaf volgend jaar wordt de pits gesloten van zodra de safety car op de baan komt. alle rijders moeten achter de safety car aansluiten en rijders die op een ronde stonden moeten zich eerst ontdubbelen en terug achteraan aansluiten, wanneer iedereen op dezelfde ronde zit, gaat de pits open.

tegen dat dat dus het geval is, zal de baan meestal al vrij zijn en komt de safetycar terug binnen nog voor dat er pitstops gemaakt kunnen worden.

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Vind ik dus veel beter dan al die buffers die mooi in de weg rijden... Meestal snapten die de tactiek van de leider niet zo goed (die vertraagde en terug aanzette) of ze hadden er gewoon geen baat bij om dicht te volgen waardoor de leider meestal direct paar seconden kon pakken.

xDama

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
een verhaal dat volgend jaar wellicht niet meer zal voorkomen ...

vanaf volgend jaar wordt de pits gesloten van zodra de safety car op de baan komt. alle rijders moeten achter de safety car aansluiten en rijders die op een ronde stonden moeten zich eerst ontdubbelen en terug achteraan aansluiten, wanneer iedereen op dezelfde ronde zit, gaat de pits open.

tegen dat dat dus het geval is, zal de baan meestal al vrij zijn en komt de safetycar terug binnen nog voor dat er pitstops gemaakt kunnen worden.

Een logische vernieuwing van het regelement... Komt dat tegen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan