Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Typhon`

Legacy Member
ja maar daarvoor gij niet hé, das wat hij bedoelt, gij staat daar maar als een zoutpilaar en ge ziet maar op dat moment 1/10 van't circuit. :)

nico

Legacy Member
of door de Gillet Veritgo? Of Aston Martin?(erg dat zo'n automerk een Belgische merk zou worden)

Darth-Falcon

Legacy Member
ff thread oppikken

hoewel het prolly bs is, zijn de geruchten sterker en sterker aan het worden dat de 2de naast Alonso bij mclaren mika hakinnen wordt :eek:

YuRiPa

Legacy Member
Mika Hakkinen heeft gezegd dat ie nie terug wil komen, Martin Whitmarsh heeft gezegd dat Hakkinen nie terug komt. De kans is dus nogal klein dat we Hakkinen terug gaan zien in de McLaren.:)

hatetn

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
ff thread oppikken

hoewel het prolly bs is, zijn de geruchten sterker en sterker aan het worden dat de 2de naast Alonso bij mclaren mika hakinnen wordt :eek:



:rofl: die zien we niemeer terug
en imo zou em toch niemeer meekunnen

Kermit

Legacy Member
das zever, die zou zeker meekunnen, was n fantastische rijder, het is niet dat m nu in de DTM niet kan winnen dat ie het in de formule 1 ook niet meer zou kunnen
maar ik denk niet dat alonso zo een goede rijder naast hem wil

xDama

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
ff thread oppikken

hoewel het prolly bs is, zijn de geruchten sterker en sterker aan het worden dat de 2de naast Alonso bij mclaren mika hakinnen wordt :eek:

Als dát gebeurt... Man man man... Dan zou ik toch een traantje van geluk laten hoor!

Maar helaas... :sad:

Kermit

Legacy Member
enkele korte F1 berichten:

Formula One going green
It appears a green peace has broken out in Formula One. FIA president Max Mosley and Burkhard Göschel, the senior adviser to the BMW board who chairs the Grand Prix Manufacturers Association, hosted a media briefing to emphasize that the two organizations had achieved, as they put it, complete agreement on all the issues. This ends any lingering possibility of manufacturer’s setting up their own “breakaway” series.

“After our meetings in Nice [France in August] and the meeting we held with all the teams in Paris [in September], all the issues that did exist between the GPMA, the manufacturers and the FIA have been resolved,” Mosley said.

Those issues include an engine development freeze from 2007 to 2010, cost-cutting and technology that are relevant to real people and real cars. Reducing CO2 emissions is a top priority. Mosley said the parties want energy-recovery and reuse from braking systems in 2009, and a similar system for wasted engine heat by 2010. He also said F1’s long-term aim is for a new formula reflecting the auto industry trend toward small, turbocharged engines.

Göschel added, “We have to take all these ideas and work out how to bring them in. If Formula One is to make sense for us manufacturers, we must have technology that can help solve the problems of the future, but we must also have the fun of racing. Without question, we will have both.”


A slower F1
Bridgestone, Formula One’s sole tire supplier next season, says it will provide tires that are up to three seconds slower per lap than those used this year, when it battled Michelin for tire supremacy.
Davidson finally racing
The Super Aguri F1 team announced that test driver Anthony Davidson, 27, will be Takuma Sato’s teammate in 2007. Davidson has worked impressively with BAR and Honda for the past six years but has only raced on three occasions—when loaned to Minardi for the Hungarian and Belgian Grands Prix in 2002, and standing in for an unwell Sato in Malaysia last season. Davidson and Sato were Formula 3 teammates at Carlin Motorsport in 2001.

Honda, meanwhile, named James Rossiter as its official reserve and test driver, and signed Red Bull Racing refugee Christian Klien to the test team.
New Williams CEO
Williams F1 has replaced its CEO, Chris Chapple, after two years on the job. The new CEO is Adam Parr, a lawyer who was previously an executive with Barclays Investment Bank.

bron: http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061124/FREE/61120031/1002/rss02&rssfeed=rss02

sink

Legacy Member
hamilton officieel bevestigd bij mclaren.. ze zijn er nog rap mee om het bekend te maken :)

Wesdude

Legacy Member
Very very nice ! Hopelijk zien we ook zo indrukwekkende inhaalbewegingen van hem volgend jaar in de f1 zoals dit jaar in de gp2.

hatetn

Legacy Member
Kermit zei:
das zever, die zou zeker meekunnen, was n fantastische rijder, het is niet dat m nu in de DTM niet kan winnen dat ie het in de formule 1 ook niet meer zou kunnen
maar ik denk niet dat alonso zo een goede rijder naast hem wil


heeft niets met dtm te maken
f1 is enorm veel veranderd sinds 2001 en eerlijk gezegd zie ik hem niet meer de inspanning leveren om nog te herbeginnen alles te leren en dan binnen een paar jaar stoppen omda hem te oud is


@u andere post iedere keer ze zeggen f1 trager te maken gaan ze sneller
buiten die v8 motors maar da was dan ook het vermogen zwaar toenijpen

en vrt maakt toch een boeltje van hun f1 kennis ze
gisteren stond er op het teletekst een bericht da schumacher er zwaar aan twijfelde om nog door te gaan na imola 94 na twee dodelijke accidenten
en dan later in het bericht staat er in datzelfde jaar brak schumi zijn bijde benen in silverstone
nuja na een uur of 5 wast aangepast
nu heeft schumi al in 94 98 en 99 een been gebroken als ge al hun commentaar hoort(en ik kijk dan nog maar tijdens de reclame van itv dus veel wetek nie van wa ze zeggen) nuja toch een knappe prestatie om u benen te breken en wk te zijn

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Mja, da weet ge toch dat vrt en F1 ni samengaan :lol: Vanmorgen ook weer een flater gelezen in de krant (nieuwsblad): Schumacher zou na de dood van Senna in 1999 overwogen hebben om te stoppen...:confused:
Djeezes, wa voor rare sportjournalisten zijn dat tegenwoordig???

Over Hamilton: ben blij dat Lewis mag beginnen in F1, alhoewel een jaartje als testrijder niet slecht was geweest. Maar dan loop je natuurlijk het risico van 'vergeten' te worden en met oa Raikkonen is da ook goe afgelopen... Ben eens benieuwd naar waardeverhouding Alonso-Hamilton. Alonso zal wel nog de betere zijn maar Lewis zal af en toe Alonso het nakijken geven (hoop ik want wat ik tot nu toe van hem heb gezien :love: ).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan