Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Defkes

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
even skippen naar champcars

naast assen gaat er dus nog een 2de europese race komen, kandidaten zijn hockenheim, le mans en .... zolder :eek:

Als ze naar Zolder komen, is den deze 100% zeker present!

denkimi

Legacy Member
ik denk het niet, dat zou wel heel vroeg zijn. ze zouden er in ieder geval niet op vooruit gaan.

Darth-Falcon

Legacy Member
ik vraag mij eerder af wanneer die foto getrokken is, er mag normaal niet eens getest worden tot in december.

zou me trouwens verbazen moest dit al finaal zijn, titelsponsor gaat niet tevreden met ne sticker op de sidepods

Tazz_

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
ik vraag mij eerder af wanneer die foto getrokken is, er mag normaal niet eens getest worden tot in december.

zou me trouwens verbazen moest dit al finaal zijn, titelsponsor gaat niet tevreden met ne sticker op de sidepods
er mag ten allen tijde een shakedown uitgevoerd worden, dwz 50km en niet meer..
het zou een foto zijn van op Jerez, voor een commercial van Vodafone

Stancke

Legacy Member
Kan iemand mij helpen aan het FIA reglement in het nederlands?

bedankt :)

hatetn

Legacy Member
pff iedereen begint int rood te rijden
ge gaat sebiet niemeer weten waar de ferrari's zitten
oh wacht vooraan natuurlijk:unsure:

Defkes

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Looks real to me... Banden lijken bridgestones zelfs al? Lengte letter en kleur... Kan/zal wss wel mis zijn.

Van de livery moet je zowieso niet meer verwachten... De chromé met rood. Zo simpel zal het zijn.

Ik hoop stiekem toch dat ze die chroom laten vallen.

1) die trekt IMO op de ballen
2) een McLaren in rood en wit heeft wel iets legendarisch :)

squan

Legacy Member
chroom trekt idd op nieveel, nog nie half zo erg als het chassis van de mclaren, maar toch ...

'K snap niet dat velen dat een mooie bolide vinden, 't is gewoon té! Het chassis golft gelijk zot en da chroom met da rood blekt voor dood.

De mooiste auto's in het pak vind ik de Ferrari's en de Williams'en. De eerste omdat eenvoud siert gewoon, en het rood is legendarisch. De tweede vind ik gewoon stijlvol vormgegeven, zowel chassis als livery.

xDama

Legacy Member
Bij de Ferrari zitten evenveel golven als vleugeltjes als gelijk welke tralala... Bij elke auto is dat. Bij sommige valt het gwn niet op dankzij de livery.

De Williams heeft idd iets mooi maar alleen jammer dat het hem zo traag maakte :p

Imo vind ik de Mclaren van dit jaar nog steeds een van de mooiste. Enkel de neus stak verschrikkelijk af.

Niettemin was van de Mclarens de MP4 05 nog altijd dé mooiste. Bruut, simplistisch maar o zo grandioos.

YuRiPa

Legacy Member
McLaren heeft gezegd dat dit NIET de livery is voor 2007. De kleuren waarin ze volgend jaar gaan rijden worden bekend gemaakt met de team presentatie in (ik geloof januari) 2007 in Valencia.:)

hatetn

Legacy Member
YuRiPa zei:
McLaren heeft gezegd dat dit NIET de livery is voor 2007. De kleuren waarin ze volgend jaar gaan rijden worden bekend gemaakt met de team presentatie in (ik geloof januari) 2007 in Valencia.:)


ze zouden beter da oranje pakken van tijdens de testperiode van vorig jaar
man die was schoon:love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan