Defkes
Legacy Member
Darth-Falcon zei:even skippen naar champcars
naast assen gaat er dus nog een 2de europese race komen, kandidaten zijn hockenheim, le mans en .... zolder![]()
Als ze naar Zolder komen, is den deze 100% zeker present!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darth-Falcon zei:even skippen naar champcars
naast assen gaat er dus nog een 2de europese race komen, kandidaten zijn hockenheim, le mans en .... zolder![]()

er mag ten allen tijde een shakedown uitgevoerd worden, dwz 50km en niet meer..Darth-Falcon zei:ik vraag mij eerder af wanneer die foto getrokken is, er mag normaal niet eens getest worden tot in december.
zou me trouwens verbazen moest dit al finaal zijn, titelsponsor gaat niet tevreden met ne sticker op de sidepods
Stancke zei:Kan iemand mij helpen aan het FIA reglement in het nederlands?
bedankt![]()

Tazz_ zei:blijkbaar is dit nu al de nieuwe livery van mclaren.. http://img80.imageshack.us/img80/7122/dibujobmpqj9.jpg
666-Damarus-666 zei:Looks real to me... Banden lijken bridgestones zelfs al? Lengte letter en kleur... Kan/zal wss wel mis zijn.
Van de livery moet je zowieso niet meer verwachten... De chromé met rood. Zo simpel zal het zijn.


YuRiPa zei:McLaren heeft gezegd dat dit NIET de livery is voor 2007. De kleuren waarin ze volgend jaar gaan rijden worden bekend gemaakt met de team presentatie in (ik geloof januari) 2007 in Valencia.![]()
