Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eniac zei:Ik schat Senna nog steeds iets hoger in dan Schumacher.
Truth be told, Senna heeft wel zwaardere competitie gehad in zijn dagen. Een meervoudig wereldkampioen in hetzelfde team, bijvoorbeeld.
Neemt niet weg dat Schumacher een super rastalent is. De F1 gaat er toch anders uitzien, en dat kan je niet van iedereen zeggen die de F1 verlaat. De laatste was Senna, en daarvoor... ?
Defkes zei:Met zo'n uitspraken heb ik het toch altijd moeilijk hoor. Imo kan je niet in de tijd vergelijken en is een uitspraak als 'senna is beter dan schumacher' voor 100% gebaseerd op hypothese.
Je gaat er vanuit dat Prost bvb beter is dan Massa?
Nuja, zolang je ze niet in 100% dezelfde omstandigheden tegen elkaar laat racen, kan je dat gewoon niet weten.

.Wesdude zei:Di Montezemlo heeft dit jaar die functie als baas bij FIAT groep genomen en Todt neemt nu de plaats in van di montezemelo als baas bij Ferrari.
Maar idd, ferme veranderingen, precies of ze zijn het allemaal beu. Nog eens een bewijs dat Schumacher goed was in het behouden van de goede mensen rond hem!Darth-Falcon zei:zoals ik dus al zei, als Mclaren zijn zaken op orde krijgt wordt het 9/10 volgend jaar gewoon terug Alonso, en ik denk dat Honda niet veraf gaat zitten

nico zei:Als er 1 ding is dat ik weet, is dat voorspellingen maken nog moeilijker is dan de vorige jaren
even offtopic : Zijn er mensen die me meer info kunnen geven omtrent het H.A.N.S systeem dat men gebruikt? ik zoek vooral een video die weerspiegelt hoe het hans systeem werkt tijdens een impact.
waarom vraagt u? ik zou rond dit thema iets willen doen op school.
Mvg,
nico
ik heb al enkele sites gevonden ,maar mss kennen jullie een goeie link?
den-kimi zei:het is in feite gewoon een systeem dat ervoor zorgt dat de helm vast hangt aan de schouders, zodat het niet te veel kan bewegen
Zover was Nico ook al neem ik aan ...nico zei:tot daar was ik inderdaad al zelf geraaktmaar hij is toch vriendelijk bedankt om te reageren.
ik weet dat bmw in samenwerking met Alianz vaak technische info gaf maar heb nog geen goede afbeelding gevonden.


http://www.shell.com/home/Framework...wnloads/video_clips/ms/videos_schumacher.htmlCommunityLeader zei:3 videos verborgen camera, waar klanten beet genomen worden en vol verbazing staan!
schumi blijft de man
http://www.automotosport.info/article-345.html
.
.