YuRiPa
Legacy Member
Voor degenen die zeggen dat Ferrari wel ff gaat domineren:
Ferrari gaat sterk terug vallen, zonder Schumi zijn ze nie veel meer. Vergeet nie dat Ferrari zo goed is geworden door die Duitser. Zonder hem zat Ferrari nog steeds zonder wereldtitel sinds 1976. Met het vertrek van Ross Brawn gaat er nog een sleutelfiguur weg. Het hele dreamteam is no more. Ik verwacht dat Todt ook weggaat. Maja, Schumi weg, Brawn weg. Twee van de belangrijkste mensen. Schumi kan als geen ander een wagen goed maken, zie waar ie begon in 1996. Ferrari was nie veel. Je kan alles van m zeggen, je kan m mogen of totaal nie mogen (zoals ik
), maar hij kon dat als geen ander. Nu valt ie weg bij Ferrari. Ik zie Ferrari geen hoge ogen gooien.. Ok, ze hebben Kimi, maar met een mindere wagen is ook hij nie veel. En Massa zal nooit veel bereiken... Schumi was een klasse apart, dat heeft ie gister toch weer bewezen.
Voor volgend jaar verwacht ik McLaren weer sterk, met Alonso moeten ze hoge ogen kunnen gooien. Hamilton zal er prolly wel naast komen rijden, die twee kunnen mekaar mooi pushen om beter te worden. De la Rosa had nie veel in te brengen tegen Kimi, verwacht ook dat Massa niks in te brengen zal hebben tegen Kimi. Ook verwacht ik meer zeges van Honda, met Button hebben ze nu eindelijk een winnaar en Rubinho kan ook nog altijd goed racen, al viel ie dit jaar wat tegen. Van RBR met Newey verwacht ik helemaal niks. Prolly zijn ze nu al bezig met de wagen van 2008 en hebben ze de ontwikkeling van de 2007 wagen alweer gestaakt..:ironic: Zoals dit jaar, sinds Monaco de wagen van 2006 al nie meer doorontwikkeld, en maar raar opkijken dat ze tegen de Spijkers en Toro Rosso's moeten knokken....:doh:
Voor Renault, hangt ervan af wat Kovalainen kan doen. Fisico is geen kampioen en die gaat hooguit een paar zeges halen, nie meer. Ik hoop en verwacht dat McLaren weer aan de top zal staan en dat Kimi nie veel verder komt dan een enkele zege in zn Ferrari....
Maja, we'll see in 5 months, when the season starts again.
Ferrari gaat sterk terug vallen, zonder Schumi zijn ze nie veel meer. Vergeet nie dat Ferrari zo goed is geworden door die Duitser. Zonder hem zat Ferrari nog steeds zonder wereldtitel sinds 1976. Met het vertrek van Ross Brawn gaat er nog een sleutelfiguur weg. Het hele dreamteam is no more. Ik verwacht dat Todt ook weggaat. Maja, Schumi weg, Brawn weg. Twee van de belangrijkste mensen. Schumi kan als geen ander een wagen goed maken, zie waar ie begon in 1996. Ferrari was nie veel. Je kan alles van m zeggen, je kan m mogen of totaal nie mogen (zoals ik
), maar hij kon dat als geen ander. Nu valt ie weg bij Ferrari. Ik zie Ferrari geen hoge ogen gooien.. Ok, ze hebben Kimi, maar met een mindere wagen is ook hij nie veel. En Massa zal nooit veel bereiken... Schumi was een klasse apart, dat heeft ie gister toch weer bewezen.Voor volgend jaar verwacht ik McLaren weer sterk, met Alonso moeten ze hoge ogen kunnen gooien. Hamilton zal er prolly wel naast komen rijden, die twee kunnen mekaar mooi pushen om beter te worden. De la Rosa had nie veel in te brengen tegen Kimi, verwacht ook dat Massa niks in te brengen zal hebben tegen Kimi. Ook verwacht ik meer zeges van Honda, met Button hebben ze nu eindelijk een winnaar en Rubinho kan ook nog altijd goed racen, al viel ie dit jaar wat tegen. Van RBR met Newey verwacht ik helemaal niks. Prolly zijn ze nu al bezig met de wagen van 2008 en hebben ze de ontwikkeling van de 2007 wagen alweer gestaakt..:ironic: Zoals dit jaar, sinds Monaco de wagen van 2006 al nie meer doorontwikkeld, en maar raar opkijken dat ze tegen de Spijkers en Toro Rosso's moeten knokken....:doh:
Voor Renault, hangt ervan af wat Kovalainen kan doen. Fisico is geen kampioen en die gaat hooguit een paar zeges halen, nie meer. Ik hoop en verwacht dat McLaren weer aan de top zal staan en dat Kimi nie veel verder komt dan een enkele zege in zn Ferrari....
Maja, we'll see in 5 months, when the season starts again.


