eniac
Legacy Member
Defkes zei:2) een McLaren in rood en wit heeft wel iets legendarisch![]()
Enkel indien het juiste rood en min of meer hetzelfde schema...
YuRiPa zei:McLaren heeft gezegd dat dit NIET de livery is voor 2007.
Ze hebben het eerder genuanceerd, maar om nu te zeggen dat ze met klem ontkend hebben dat dit de nieuwe is... Ik quote:
,,Pedro de la Rosa en Lewis Hamilton hebben beiden gereden in auto’s die onderdeel uitmaken van de doorlopende evaluatie van ons imago. Dit met het oog op volgend seizoen. De volledige identiteit van Vodafone McLaren Mercedes zal worden onthuld tijdens de perspresentatie van het team, half januari in Valencia.”


Wel errug gaaf dat Paul Stoddart weer terug keert in de autosport als teambaas.
) en Nicky Pastorelli.. Again, why not Charles Zwolsman die t fantastisch doet in de Champ Cars atm.. Maja, wel erg gaaf om een Nederlands team daar in de US te zien, en dan komen ze nog naar Assen ook volgend jaar. Helemaal toppie.
