Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eniac

Legacy Member
Defkes zei:
2) een McLaren in rood en wit heeft wel iets legendarisch :)

Enkel indien het juiste rood en min of meer hetzelfde schema...

YuRiPa zei:
McLaren heeft gezegd dat dit NIET de livery is voor 2007.

Ze hebben het eerder genuanceerd, maar om nu te zeggen dat ze met klem ontkend hebben dat dit de nieuwe is... Ik quote:
,,Pedro de la Rosa en Lewis Hamilton hebben beiden gereden in auto’s die onderdeel uitmaken van de doorlopende evaluatie van ons imago. Dit met het oog op volgend seizoen. De volledige identiteit van Vodafone McLaren Mercedes zal worden onthuld tijdens de perspresentatie van het team, half januari in Valencia.”

squan

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Bij de Ferrari zitten evenveel golven als vleugeltjes als gelijk welke tralala... Bij elke auto is dat. Bij sommige valt het gwn niet op dankzij de livery.

Kheb het niet zozeer op de talloze minivleugeltjes en zo, maar eerder de grote stukken. De sidepods en de neus bvb. Die neus van de mclaren is precies een uitgerokken eendebek en die sidepods worden precies volledig naar binnen gezogen vanonder. Of hoe je 't ook wil verwoorden ...

bij de ferrari vind ik alles mooi slank en in proportie, enkel de achtervleugel en die spiegels zijn wat minder ...

Bij de mclaren daarentegen ...

Maarja, smaken verschillen uiteraard

xDama

Legacy Member
Idd smaken :)

Ik vind zelfs op die 2 vergelijkingsfoto's dat de Ferrari tov. de Mclaren er enorm lomp en log uitziet... Maar als je de neus vergelijkt merk je idd op dat het té smal is vooraan.

DennisTheEagle

Legacy Member
Lawl deze thread is opgestart tjidens et Indianapolis fiasco in 2005 :p
was wel grappig

anyway mooi kampioenschap, alleen spijtig dat et opt einde nimeer echt spannend was voort kampioenschap :(

GG Schumi :)

YuRiPa

Legacy Member
Bij gebrek aan een Champ Car thread hier:

http://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=10752
Denk dat jullie Belgen dit wel zal interesseren. Nederlands Champ Car team met Paul Stoddart als teambaas en Harry Muermans sponsoring met de naam Minardi. Dit team gaat er zo goed als zeker komen met prolly de Belg Jan Heylen als coureur. Nu snap ik ff nie why ze Charles Zwolsman nie nemen, maja. Hopelijk kan Zwolsman in een goed team rijden volgend jaar.:D Wel errug gaaf dat Paul Stoddart weer terug keert in de autosport als teambaas.:) Het team krijgt iig 1 Nederlandse coureur, in beeld voor dat plekkie zijn Jos Verstappen (vraag me nie waarom :s) en Nicky Pastorelli.. Again, why not Charles Zwolsman die t fantastisch doet in de Champ Cars atm.. Maja, wel erg gaaf om een Nederlands team daar in de US te zien, en dan komen ze nog naar Assen ook volgend jaar. Helemaal toppie.:D :applause: :music:

Darth-Falcon

Legacy Member
YuRiPa zei:
Bij gebrek aan een Champ Car thread hier:

http://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=10752
Denk dat jullie Belgen dit wel zal interesseren. Nederlands Champ Car team met Paul Stoddart als teambaas en Harry Muermans sponsoring met de naam Minardi. Dit team gaat er zo goed als zeker komen met prolly de Belg Jan Heylen als coureur. Nu snap ik ff nie why ze Charles Zwolsman nie nemen, maja. Hopelijk kan Zwolsman in een goed team rijden volgend jaar.:D Wel errug gaaf dat Paul Stoddart weer terug keert in de autosport als teambaas.:) Het team krijgt iig 1 Nederlandse coureur, in beeld voor dat plekkie zijn Jos Verstappen (vraag me nie waarom :s) en Nicky Pastorelli.. Again, why not Charles Zwolsman die t fantastisch doet in de Champ Cars atm.. Maja, wel erg gaaf om een Nederlands team daar in de US te zien, en dan komen ze nog naar Assen ook volgend jaar. Helemaal toppie.:D :applause: :music:

assen ?? waarom moeten wij Belgen naar assen gaan wanneer de keuze voor de 2de europese race gevallen is op zolder :D

Volgens mij staat het al vast dat het verstappen wordt, stoddart wil 1 van zijn oud formule 1 coureurs, en het moet een nederlander zijn, enige keuzes zijn Doornbos en Verstappen, en de eerste stapt wellicht in bij STR.

YuRiPa

Legacy Member
Wist nie dat de Champ Cars ook naar Zolder kwamen.:) En why dan toch nog Assen? Omdat Assen een mooier circuit is?:p :D

Denk nie dat Doornbos instapt bij Toro Rosso.. Hoop t wel, dat ie daar een jaartje rijdt en dan in 2008 DC gaat vervangen... Vind t idioot dat Doornbos nie rijdt, die gozer heeft DC 2 van de 3x in de kwalificatie verslagen en in de races was ie steeds beter dan DC. Die gast verdient een plek in de F1, hij is beter dan DC en Webber... Beetje jammer dat ie nie rijdt volgend jaar...:(

En Verstappen moet nie gaan rijden in de Champ Car. Dat verdient ie nie... Enige waar JV goed voor is is zeuren om geld... Stomme geldwolf.. Hij zou A1GP rijden voor NL, de dag voor de race op Zandvoort zegt ie dat ie nie wil rijden, want meneer krijgt te weinig... Er zijn genoeg mensen geweest die speciaal voor JV een kaartje gekocht hadden.. En JV is nie goed genoeg (enige wat ie kan is grasmaaien met een racewagen en de grindbak uittesten (dat worden dus de muren in de Champ Cars))... Hopelijk maakt Paul Stoddart een verstandige keuze door NIET JV te nemen... Neem gewoon Charles Zwolsman, al denk ik dat hij wel een beter team kan krijgen.:) Maar Nicky Pastorelli is ook in beeld als coureur. Genoeg goede Nederlandse coureurs naast Verstappen.. Ho Pin Tung (maja, die rijdt dan wel voor China, omdat geen Nederlands bedrijf hem wilde sponsoren, de Chinese bedrijven wilden dat maar wat graag), Giedo van der Garde.. Doornbos is al zeker dat ie in de F1 blijft. Of hij gaat nog een jaar testen bij RBR (heeft al een aanbieding op zak van dat team), of een jaar testen bij Honda (Honda heeft m ook al benaderd) of hij gaat racen bij STR. Dat hoop ik, die gast hoort te racen.:)

Kermit

Legacy Member
voor de geïnteresseerden:
tickets voor spa zijn al te koop (bestellen voor 31/12 levert korting op voor zover ik het begrijp)
het is vanaf 100 euro voor het weekend, of 90 euro voor de zondag (dat is dan naast het lange rechte stuk na eau rouge)
alle prijzen op de tweede pagina hier http://www.spagrandprix.com/reservation_form.pdf

Darth-Falcon

Legacy Member
2-300 euro voor een deftig ticket ?

nee merci, dan ga ik 1 of 2 weken later wel naar champcar in zolder.

marcel

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
zou me trouwens verbazen moest dit al finaal zijn, titelsponsor gaat niet tevreden met ne sticker op de sidepods


ehm... het zou de eerste keer zijn dat de titelsponsor niet op de sidepods zouden staan, als ze hem ergens ander zetten

Darth-Falcon

Legacy Member
k zal het anders zeggen, met alleen maar ne sticker op de side pods, de hoofdsponsor bepaalt meestal de livery

Darth-Falcon

Legacy Member
blijkbaar is zolder toch niet zo zeker van de champcars

maar langs de andere kant is spa nu weer een kandidaat :eek:

jeltex

Legacy Member
nico zei:
trouwens, ik heb net de kloon van David Coulthard ontdekt :
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=3005

Hehe heeft Fisicho nu nog steeds niet door dat hij nooit meer zal worden dan een subtopper (en dat op voorwaarde dat hij een goeie wagen heeft)? Zelfs met een superieure Renault zie ik hem volgend seizoen nog geen werldkampioen worden. Ik zou dan nog eerder mn geld op Kovailainen zetten.

xDama

Legacy Member
Kermit zei:
dat ze verdikke wat spreiden e, niet alles moet in spa!!

Kvind Spa wel een interessanter circuit dan Zolder hoor.

Die prijzen van Spa zijn alweer geschift vind ik hoor :eek:

Een jaar of 5 terug is mijn pa naar Spa gegaan voor 70 EUR voor een gans weekend. Op het rechte stuk... Nuja... Zien dat ik kan gaan dit jaar ze!

Defkes

Legacy Member
hatetn zei:
tis allesinds een schoonder circuit dan assen of zolder imo

En op tv is dat schitterend om te zien. Op het circuit zelf merk je daar echter weinig van. Het enige verschil dat je dan hebt is dat je op Spa de auto's 40 keer ziet voorbij razen en op Zolder 65 keer...

User_BELGIUM

Legacy Member
de coureurs vinden Spa een betere uitdaging naar wat ik gehoord heb
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan