Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

squanman zei:
Tgoh die tijden dak nog arm in arm me m`n neef zat te dansen gewoon omda hakkinen won 

Gianelli zei:da het maar rap 18 maart 2007 isik denk da 2007 echt een ferm seizoen gaat worden
Darth-Falcon zei:om 1 of andere reden ben ik eigelijk minder enthousiast over 2007, ik vrees eigelijk ne walkover van Ferrari, en het meeste gaat van Honda moeten komen.
Defkes zei:en Massa
Defkes zei:Ik weet het niet. Ik verwacht een zeer sterk McLaren en Ferrari met Alonso en Massa als hoofdkandidaten. Kovalainen kan mss wel eens komen piepen, net als Hamilton. Achja, wait and see e.
den-kimi zei:gelooft ge nu nog altijd dat massa ooit wereldkampioen gaat worden?
hij is goed, hij is zelfs een van de betere, maar hij zal het altijd wer moeten afleggen tegen de echte toppers als raikonnen en alonso
den-kimi zei:gelooft ge nu nog altijd dat massa ooit wereldkampioen gaat worden?
hij is goed, hij is zelfs een van de betere, maar hij zal het altijd wer moeten afleggen tegen de echte toppers als raikonnen en alonso
.Defkes zei:Hij moet de wagen na januari nog helemaal leren kennen en zal dus in het begin van het seizoen moeilijkheden hebben. En je kent de politiek binnen Ferrari e...
En in 2005 wilde niemand me geloven toen ik zei dat Massa een topper was. Hij heeft in 2006 veeeeeel ogen doen opengaan en zal in 2007 bevestigen. Simple as that.![]()
.
den-kimi zei:ik geloof er niet in. hij heeft nog maar weinig tot niets laten zien waardoor ik hem zou bestempelen als een toekomstig wereldkampioen. hij is een goeie rijder, zoals ook barrichello een goeie rijder was. maar ik zie er geen wereldkampioen in.
Defkes zei:Als de Ferrari volgend seizoen goed is, wordt Massa gegarandeerd kampioen. Elke piloot heeft een inrijperiode nodig wanneer hij bij een nieuw team komt. Massa had dat vorig seizoen ook en eens hij die periode was gepasseerd, kon hij MS volgen en zelfs verslaan (in Turkije).
Kimi gaat ook eerst die inrijperiode meemaken en tegen dan is Massa al lang gaan vliegen. En zoals ik al zei, je kent de politiek binnen Ferrari e.