Defkes zei:
Stel je voor: Barrichello heeft na 3 races 30 punten en 12 punten voorsprong op de tweede in het klassement. MS heeft 0 punten... Zouden ze MS dan nog als nr 1 behandelen denk je?
Gezien Barrichello's trackrecord...

Nooit kampioenenmateriaal geweest. Brave man, dat wel, maar geen grote. Op het einde van een seizoen heeft MS trouwens gemakkelijk 30 punten voor op Barrichello, dus de wijze keuze is sowieso om MS als nummer 1 te behandelen. Easy math.
Is het niet waar dan? Sinds de GP van Amerika kon Massa mee met MS. En dat uitte zich in de pole positions en overwinningen die hij sindsdien pakte.
Ach wat. Wat is meekunnen? Schumacher heeft in de USA niet moeten doordrukken, hij had Massa gerust op meer kunnen rijden. En dat geldt wel voor meerdere GP's. Duitsland idem. Waarom hij in Turkije won weten we ook. Italië? China?
Allemaal toevallig. Massa was zo geen bal in staat Schumacher te volgen als die even wou doorgeven, en dat merkte je elke keer.