eniac
Legacy Member
Defkes zei:Zat hij voor diezelfde reden ook niet bij McLaren?
Hij was anders wel onbetwist de beste bij McLaren. En kom nu weer niet af dat Montoya hem kon bijhouden he

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Defkes zei:Zat hij voor diezelfde reden ook niet bij McLaren?

sink zei:ik vind de STR wel nog mooier dan de Red Bull.. ik ben wel eens benieuwd wie er nu dat 2de zitje zal krijgen.. Luizzi is bevestigd maar Speed niet..? tzou straf zijn moesten ze hem alsnog bevestigen, naar't schijnt zouden ze toch nog Bourdais aan't lospeuteren zijn uit Amerika..
sink zei:ik vind de STR wel nog mooier dan de Red Bull.. ik ben wel eens benieuwd wie er nu dat 2de zitje zal krijgen.. Luizzi is bevestigd maar Speed niet..? tzou straf zijn moesten ze hem alsnog bevestigen, naar't schijnt zouden ze toch nog Bourdais aan't lospeuteren zijn uit Amerika..
666-Damarus-666 zei:Op livery na is deze toch 99% hetzelfde ze.

weet ik, maar het is de livery die toch het verschil maakt666-Damarus-666 zei:Op livery na is deze toch 99% hetzelfde ze.

blackdragon1990 zei:Zoek het verschil
Red Bull
Toro Rosso
De Red Bull heeft 1 vleugelke meer, kijk naar de linkerachterwielen
blackdragon1990 zei:Zoek het verschil
Red Bull
Toro Rosso
De Red Bull heeft 1 vleugelke meer, kijk naar de linkerachterwielen
zozo, was eigenlijk wel een beetje te verwachten denk ik..'Ferrari maakt race-overalls voor Schumacher'
Lang gingen de geruchten en speculaties al, maar nog nooit zo hevig als nu; zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher mag afgelopen seizoen dan misschien zijn helm aan de wilgen hebben gehangen, wellicht stapt de Duitser dit jaar toch achter het stuur van de F2007.
F1Live claimt namelijk te weten dat er tijdens de productie van de teamuitrusting en de race-overalls met de namen van haar race- en testcoureurs geprint, er namens Ferrari tevens een bestelling naar buiten is gegaan betreffende race-uitrustingen voor Michael Schumacher. Zo zouden er al vier racepakken klaarliggen met Michael Schumacher geprint rond de middel.
De Duitser, die een nieuwe rol als adviseur binnen zijn oude werkgever heeft aangenomen, kwam deze week voor het eerst weer opdagen gedurende de testsessie op het Spaanse circuit van Catalunya. Daar reed Schumi echter nog geen enkele meter in de bolide, maar naar alle waarschijnlijkheid zal dit later in het jaar wel plaatsvinden in het Italiaanse Fiorano

sink zei:zozo, was eigenlijk wel een beetje te verwachten denk ik..![]()
nico zei:Ik denk dat ik mijn Tickets voor Spa ga bestellen.
nu denk ik er sterk aan om een weekendje te gaan (met wa vrienden in de caravan) We zouden in de "groene zone" willen staan (is het goedkoopst en ik vind het daar best fijn net voor "les Combes")
MAAR : die "groene zone" is nu het goedkoopst, vroeger was dat de "bronze zone" maar ik herinner mij dat je met die "bronze" kaarten het hele circuit kon aflopen. je kon dus bewegen!!
nu met die "groene kaarten" weet ik het niet. moet ik een heel weekend in die zone van 600m blijven? want ik ben dan sterk aant twijfelen toch maar "bronze tickets" te kopen (daarmee kan ik toch ook in de "groene zone" he?)
en dan nog dit : Wie of wat moeten we contacteren voor onze caravan ergens te plaatsen + hoeveel zou dat kosten?
Darth-Falcon zei:ff skippen naar champcar:
http://www.verstappen.nl/nieuws/6596.html
ik denk niet dat ie voorlopig zich in nederland moet vertonen.
en hij rijdt nooit nog een race in eender welke klasse.
sink zei:dit zou de nieuwe honda livery worden..?
http://www.sportnetwork.net/mainadmin/img/1691172322138.jpg

sink zei:dit zou de nieuwe honda livery worden..?
http://www.sportnetwork.net/mainadmin/img/1691172322138.jpg