Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eniac

Legacy Member
Defkes zei:
Zat hij voor diezelfde reden ook niet bij McLaren?

Hij was anders wel onbetwist de beste bij McLaren. En kom nu weer niet af dat Montoya hem kon bijhouden he :)

sink

Legacy Member
ik vind de STR wel nog mooier dan de Red Bull.. ik ben wel eens benieuwd wie er nu dat 2de zitje zal krijgen.. Luizzi is bevestigd maar Speed niet..? tzou straf zijn moesten ze hem alsnog bevestigen, naar't schijnt zouden ze toch nog Bourdais aan't lospeuteren zijn uit Amerika..

hatetn

Legacy Member
sink zei:
ik vind de STR wel nog mooier dan de Red Bull.. ik ben wel eens benieuwd wie er nu dat 2de zitje zal krijgen.. Luizzi is bevestigd maar Speed niet..? tzou straf zijn moesten ze hem alsnog bevestigen, naar't schijnt zouden ze toch nog Bourdais aan't lospeuteren zijn uit Amerika..



hopelijk kompt bourdais dan kan kunnen de spykers me hem strijden voor de 19e plaats

Darth-Falcon

Legacy Member
Bourdais zit vast in de states, met de afkoopsom die daarvoor nodig is kan newman haas 4 wagens inzetten.

net eens wat foto's van de RB3 en STR2 bekeken, vanachter verschillen ze toch wel.

xDama

Legacy Member
sink zei:
ik vind de STR wel nog mooier dan de Red Bull.. ik ben wel eens benieuwd wie er nu dat 2de zitje zal krijgen.. Luizzi is bevestigd maar Speed niet..? tzou straf zijn moesten ze hem alsnog bevestigen, naar't schijnt zouden ze toch nog Bourdais aan't lospeuteren zijn uit Amerika..

Op livery na is deze toch 99% hetzelfde ze.

xDama

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Zoek het verschil :D

Red Bull
Toro Rosso

De Red Bull heeft 1 vleugelke meer, kijk naar de linkerachterwielen

Da's omdat de TR waarschijnlijk nog met een iets oudere livery rondrijdt. Vorige week reed RB nml. ook rond met een chassis zonder dat vleugeltje.

Nuja, het zal van de motoren afhangen om het verschil te maken. 1 ding is imo wel zeker en da's dat beide teams gelijkaardig zullen presteren.

sink

Legacy Member
'Ferrari maakt race-overalls voor Schumacher'

Lang gingen de geruchten en speculaties al, maar nog nooit zo hevig als nu; zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher mag afgelopen seizoen dan misschien zijn helm aan de wilgen hebben gehangen, wellicht stapt de Duitser dit jaar toch achter het stuur van de F2007.

F1Live claimt namelijk te weten dat er tijdens de productie van de teamuitrusting en de race-overalls met de namen van haar race- en testcoureurs geprint, er namens Ferrari tevens een bestelling naar buiten is gegaan betreffende race-uitrustingen voor Michael Schumacher. Zo zouden er al vier racepakken klaarliggen met Michael Schumacher geprint rond de middel.

De Duitser, die een nieuwe rol als adviseur binnen zijn oude werkgever heeft aangenomen, kwam deze week voor het eerst weer opdagen gedurende de testsessie op het Spaanse circuit van Catalunya. Daar reed Schumi echter nog geen enkele meter in de bolide, maar naar alle waarschijnlijkheid zal dit later in het jaar wel plaatsvinden in het Italiaanse Fiorano
zozo, was eigenlijk wel een beetje te verwachten denk ik.. :)

jeltex

Legacy Member
sink zei:
zozo, was eigenlijk wel een beetje te verwachten denk ik.. :)

Welja ze zouden stom moeten zijn een man met zoveel ervaring niet in hun team op te nemen als hij daartoe bereid is ...

nico

Legacy Member
Ik denk dat ik mijn Tickets voor Spa ga bestellen.
nu denk ik er sterk aan om een weekendje te gaan (met wa vrienden in de caravan) We zouden in de "groene zone" willen staan (is het goedkoopst en ik vind het daar best fijn net voor "les Combes")
MAAR : die "groene zone" is nu het goedkoopst, vroeger was dat de "bronze zone" maar ik herinner mij dat je met die "bronze" kaarten het hele circuit kon aflopen. je kon dus bewegen!!
nu met die "groene kaarten" weet ik het niet. moet ik een heel weekend in die zone van 600m blijven? want ik ben dan sterk aant twijfelen toch maar "bronze tickets" te kopen (daarmee kan ik toch ook in de "groene zone" he?)


en dan nog dit : Wie of wat moeten we contacteren voor onze caravan ergens te plaatsen + hoeveel zou dat kosten?

xDama

Legacy Member
Toch ongeloofelijk wat voor een bakkes Villeneuve opzet tegen iedereen. Elke coureur sucked en bakt er niets van. Hij is 1x dankzij een superieure kar wereldkampioen geweest en voor de rest was hij waardeloos, maar elke deftige coureur gaat bij hem voor de bijl.

Geen respect meer voor die (werkloze :') ) man. Dat hij nog wat liedjes maakt.

Cash

Legacy Member
nico zei:
Ik denk dat ik mijn Tickets voor Spa ga bestellen.
nu denk ik er sterk aan om een weekendje te gaan (met wa vrienden in de caravan) We zouden in de "groene zone" willen staan (is het goedkoopst en ik vind het daar best fijn net voor "les Combes")
MAAR : die "groene zone" is nu het goedkoopst, vroeger was dat de "bronze zone" maar ik herinner mij dat je met die "bronze" kaarten het hele circuit kon aflopen. je kon dus bewegen!!
nu met die "groene kaarten" weet ik het niet. moet ik een heel weekend in die zone van 600m blijven? want ik ben dan sterk aant twijfelen toch maar "bronze tickets" te kopen (daarmee kan ik toch ook in de "groene zone" he?)


en dan nog dit : Wie of wat moeten we contacteren voor onze caravan ergens te plaatsen + hoeveel zou dat kosten?

Verschil groen, bronze is toch niet zo heel veel (€30 toen ik ze besteld heb)...
Ik heb dus bronze besteld, anders zit je idd heel het weekend vast in de groene zone.

marcel

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
ff skippen naar champcar:

http://www.verstappen.nl/nieuws/6596.html

ik denk niet dat ie voorlopig zich in nederland moet vertonen.

en hij rijdt nooit nog een race in eender welke klasse.

Jos zal altijd populair blijven in Nederland. ze zullen dit wel weer op de teams steken waar hij in aanmerking kwam.

eigenlijk pakt hij het wat arrogant aan.
hij probeert bij Forsythe Racing, één van de topteams in Champcar. en wat doet hij? hij stelt hen een ultimatum, binnen de week moet hij een antwoord hebben. logisch dan dat hij geen zitje krijgt, want wat heeft Jos al bewezen om zoiets met recht te kunnen doen? in F1 stelde hij niet veel voor, en daarna heeft hij enkel A1GP gereden. daar heeft hij wel een keer of 2 gewonnen, maar echte potten breken heeft hij niet gedaan, terwijl hij wel veruit de meeste ervaring had (de meeste A1GP piloten komen uit GP2 of Renault World Series). dit jaar rijdt hij geen A1GP, en ook dat is zijn eigen, arrogante schuld. het eerste contract-voorstel vondt hij niet goed genoeg, "hij werd niet naar waarde geschat", en dan is hij Jan Lammers beginnen uitschelden, en hem te verwijten dat hij geen verstand had van autosport enzo (terwijl Lammers toch wel een iets grotere naam is uit de Nederlandse autosport). ja, zo ga je geen beter contract krijgen natuurlijk... Jos de Os heeft iets te veel noten op zijn zang om het respect te verdienen dat hij nog krijgt imo.

btw, op zijn forum zijn ze nu al geruchten aan het verspreiden dat hij aan het praten is met DTM teams

btw2: de arrogantie van Jos wordt maar bevestigd na een bezoek aan zijn site. je krijgt de volle A1GP kalender, en zijn volgende race zou daar de A1GP van Durban zijn. maar A1GP team NL rijdt met Jeroen Bleekemolen en Renger van der Zande, en zoals gezegd helemaal geen Jos....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan