Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darth-Falcon zei:tsja, geen goede mensen en/of rijders is geen prestaties he.
marcel zei:bij toyota zijn zowat de beste ontwerpers gepasseerd die er zijn, Gascoyne en Brunner oa, maar ze zijn alletwee binnen het jaar buitengesmeten
en Ralph en Trulli zijn beter dan wat ze bij Toyota presteren ze
jeltex zei:Hmm ja, en te bedenken dat Trulli net bij Renault vertrokken is het jaar voordat ze wereld -en constructeurskampioen zijn geworden. En als ik het me goed herinner moest hij tijdens zijn carrière bij Renault niet echt onderdoen voor Alonso, dus hij had mss wel wereldkampioen kunnen worden, of op zn minst enkele races kunnen winnen. Maar goed ik kan zn keuze ergens wel begrijpen, want iedereen dacht dat Toyota een topteam in wording was met die gigantische budgetten die ze ertegenaan smeten.
Darth-Falcon zei:ik denk het niet, denk ook dat toyota er binnen dit en 2 jaar de brui aan gaat geven
Darth-Falcon zei:nee trulli is net voor de 3de laatste race zelf opgestapt bij renault omdat het niet meer boterde tussen hem en briatore, hij had toen al wel voor toyota getekent. maar het is idd wel met dat incident begonnen
Darth-Falcon zei:yeah right, trulli kon Alonso totaal niet bijhouden
en zoals ik al zei: trulli en schumacher zijn geen slechte rijders, maar ook geen wk materiaal.

666-Damarus-666 zei:http://images.gpupdate.net/large/69157.jpg
Lol... Da's pas een lelijk variantje van die extra vleugels...
squanman zei:een redelijk ethisch verantwoord stukje chassis.

jeltex zei:![]()
Je bedoelt vast "een redelijk esthetisch verantwoord stukje chassis", want de term "ethisch" heeft eerder met rassen en bevolkingsgroepen te maken dan met F1-wagens![]()

Ik was wel een beetje te laat, de aflevering was al begonnen maar het was nog terugblik op vorig jaar. Daarna ging het over Alonso en McLaren, Renault, BMW,... maar geen Ferrari? Zou straf zijn moesten ze de Scuderia Ferrari vergeten zijn (hoewel ik er niet van zou verschieten Sporza F1 kennende)