hatetn
Legacy Member
LuCian zei:ben ik de enige die zich ergerde aan het hamilton hyping van die commentators? man man, mochten der toch wel es 5 minuten hun klep over gehouden hebben
tzou der gvd nog aan gemankeerd hebben moest die niet in de top 3 geeindigd zijn met die auto :/
als ge op itv kijkt hebde da wel
ze hebben eigenlijk ne brit die voor wk kan gaan dus laat ze maar doen
em zal wel snel overwinningen pakken en hopelijk laat em voor de helft van et seizoen alonso achter hem
@marcel wurz had em gezien heeft em gezegd op itv en dc heeft zelf gezegd da em ne veel te hoge snelheid had, zelfs om gewoon door de bocht te gaan en hij nam zelfs alle schuld op hem wa meer dan logich is. en wa zou wurz hier verkeerd gedaan hebben en heeft gewoon de bocht genomen zoals het moest
en canvas heeft nog maar ne keer een poging ondernomen
tijdens de eerste stint iedereen staat op soft omda ze sneller gaan
, op itv de f1 drivers: de soft verliest te snel zijn grip waardoor we er nie lang snelle tijden mee kunnen zettenen dan kovalainen die net aansluit achter iemand in de pits: da scheelde niets van hierboven gezien(lol ze nooit aanwezig op het circuit zelf, mss in spa) en tegen da em uitreed was em al op ne veilige afstand waardoor er niets aan de hand was
kvraag me echt wrm da ze die commentaar laten blijven geven et trekt toch op niets en kheb nog maar 5 min gekeken want na de tweede reclame op itv gingek al naar la une omda ze nog altijd even veel van f1 weten gelijk ne pot mayonaise

. Dat ze es de kwalificatie's uitzenden ook... zelf volg ik de kwalificatie's via rtbf.
Ferrari's bodemplaat zou illegaal zijn omdat ie kan bewegen waardoor de auto sneller gaat op de rechte stukken en er dus met meer vleugel gereden kan worden, wat dus voordeel oplevert in de bochten en wat goed is voor de banden. We zullen zien hoe t afloopt.