Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker een aanrader voor de Schumifans! KlikBaRtHoLoMeUs zei:Mika HakkinenZeker een aanrader voor de Schumifans!
omg, entree van Hakkinen, kga niet spoilen maar daaaamn
om dan allebei te verliezen tegen die kleinesquanman zei:omg, entree van Hakkinen, kga niet spoilen maar daaaamn
![]()
Verder puike show, thx voor de link, goud waard.


TX.Conn zei:Alexander Wurz heeft de banden markeringen gestest voor Bridgestone in Maleisië, 2 (3) optie's die eruit kwamen:
1) Grotere rode stip op de zijkanten van de band.
2) De buitenste groef kleuren... maar dat zal tijdrovend zijn zegt Bridgestone.
3) Beide gebruiken.
Italië is vlak voor ons en daar mogen ze de motor verwisselen na Turkjie... dus de GP van België mogen ze in principe de motor niet verwisselen.
Dat zal zwaar zijn voor de motor om de GP van Italië vol te houden (deze is meestal vol gas en vraagt enorm veel van de motor) en dan ook nog es de GP van België (waar de motor toch ook wel veel te verduren krijgt).
Denk dat de meeste mss wel zullen overwegen om de motor te verwisselen in België.
Loop wat vooruit maar die 2 weekends zullen zwaar zijn denk ik.
aber das ist swansentaalBaRtHoLoMeUs zei:Vond ik ook... het ging natuurlijk wel vooral over het risico en gevaar van autosport in het algemeen maar zoals bleek heeft Ickx toch een goeie beschermengel. Iets wat ze wel niet hebben vermeld was de crash tussen Ickx en Bellof op Spa (Eau Rouge) waarbij deze laatste het leven liet... Formule 1 in de tijd van Ickx was echt zot qua veiligheid (of het ontbreken ervan!)
Trouwens, vanmiddag gevonden op Youtube (weet niet of dit hier al gestaan heeft): het afscheid van Schumacher op de Duitse post RTL... met oa zijn vader, buurvrouw, vrienden, Ross Brawn en... Mika HakkinenZeker een aanrader voor de Schumifans! Klik


TX.Conn zei:Italië is vlak voor ons en daar mogen ze de motor verwisselen na Turkjie... dus de GP van België mogen ze in principe de motor niet verwisselen.
Dat zal zwaar zijn voor de motor om de GP van Italië vol te houden (deze is meestal vol gas en vraagt enorm veel van de motor) en dan ook nog es de GP van België (waar de motor toch ook wel veel te verduren krijgt).
Denk dat de meeste mss wel zullen overwegen om de motor te verwisselen in België.
Loop wat vooruit maar die 2 weekends zullen zwaar zijn denk ik.
marcel zei:Bridgestone wilt gewoon geen moeite doen in F1
alle, ze hebben die regel overgenomen van Champcar, en daar is de flank van de zacht band volledig rood.
als de "sponsor" zichtbaar moet blijven in F1, zetten ze gewoon een witte flank met zwarte letters. probleem opgelost, en duidelijk herkenbaar. "tijdrovend" is bullshit
veel hangt ook af van de temperatuur he. reken maar dat bvb Raikkonen het enorm zwaar gaat hebben de komende 2 wedstrijden in Maleisie en Bahrein.
stel dat het in Spa regent (de wedstrijd is laat dit jaar), dan is het daar ook al meteen koud, en dan gaat die motor het wel overleven
. Ze zullen al rekening houden met de berekening van TX.Conn zeker
.YuRiPa zei:"Flex" bodemplaten die Ferrari en BMW Sauber zouden gebruiken zijn bij deze verboden:
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=5623
Terecht ook. Iedereen moet zich aan de regels houden. Alleen jammer van al die regels is dat er niks echt vernieuwends meer bedacht wordt. Met dit soort grensgevallen wordt t altijd lastig, is altijd een risico dat t verboden gaat worden en blijkbaar zijn de flex bodemplaten toch tegen de regels.
Wesdude zei:Er is niks illegaal vastgestelt, de fia verstrengt gewoon de al bestaande controle op de bodem.
the German magazine Auto Motor und Sport now reports that, following the objections in pit lane, a separate issue regarding the Ferrari car's floor, and also the small wing above the gearbox, were also investigated by Charlie Whiting.
It is understood that Whiting, the FIA's technical delegate, declared the F2007 legal
bron: f1live

YuRiPa zei:Ho ho ho.. Zeg ook nie dat er iets illegaals was. Zeg alleen dat die flex bodemplaat verboden is. En dat ik dat terecht vind. Okee, dat impliceert dat de Ferrari wagen illegaal is, maar dat bedoelde ik nie. Bedoelde alleen dat de flex bodemplaat verboden is.![]()
mijn vorige reply was ook helemaal niet "kwaad" bedoelt hoor 
Darth-Falcon zei:ik hoop dat ze voor de banden toch voor de witte streep gaan, is het meeste zichtbaar
http://f1.gpupdate.net/nl//photolarge.php?photoID=70667&catID=2193
