Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doom Dragon zei:ist dees weekend ne grote prijs? of ist volgende week?

Pos. Driver Team Time Laps
1 F. Massa Ferrari 1:34.972 17
2 F. Alonso McLaren 1:35.220 24
3 L. Hamilton McLaren 1:35.712 22
4 K. Räikkönen Ferrari 1:35.779 20
5 N. Rosberg Williams 1:36.308 21
6 M. Webber Red Bull 1:36.522 20
7 J. Trulli Toyota 1:36.597 25
8 K. Nakajima Williams 1:36.885 15
9 R. Schumacher Toyota 1:37.052 22
10 R. Kubica BMW 1:37.121 12
11 D. Coulthard Red Bull 1:37.484 7
12 S. Vettel BMW 1:37.837 39
13 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 1:37.882 20
14 H. Kovalainen Renault 1:38.143 24
15 G. Fisichella Renault 1:38.300 26
16 A. Sutil Spyker F1 1:38.720 29
17 T. Sato Super Aguri 1:38.966 10
18 S. Speed Scuderia Toro Rosso 1:39.130 9
19 R. Barrichello Honda 1:39.234 21
20 J. Button Honda 1:39.331 17
21 A. Davidson Super Aguri 1:39.357 9
22 C. Albers Spyker F1 1:40.074 25
Pos. Driver Team Time Laps
1 F. Massa Ferrari 1:35.780 34
2 G. Fisichella Renault 1:35.910 36
3 H. Kovalainen Renault 1:36.106 37
4 K. Räikkönen Ferrari 1:36.160 33
5 N. Rosberg Williams 1:36.523 31
6 A. Wurz Williams 1:36.621 21
7 R. Kubica BMW 1:36.717 18
8 R. Schumacher Toyota 1:36.760 28
9 L. Hamilton McLaren 1:36.797 30
10 N. Heidfeld BMW 1:36.862 25
11 M. Webber Red Bull 1:36.906 18
12 F. Alonso McLaren 1:37.041 26
13 D. Coulthard Red Bull 1:37.203 25
14 T. Sato Super Aguri 1:37.282 30
15 J. Button Honda 1:37.578 29
16 J. Trulli Toyota 1:37.712 34
17 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 1:37.855 26
18 A. Davidson Super Aguri 1:38.334 27
19 A. Sutil Spyker F1 1:38.419 28
20 S. Speed Scuderia Toro Rosso 1:38.650 20
21 R. Barrichello Honda 1:38.713 20
22 C. Albers Spyker F1 1:39.807 23
Costanza zei:'k ben op zoek naar een site met een goed archief van de resultaten van alle GP's en veel statistieken van opgaves an safety cars enzo.
iemand een idee waar dit te vinden ?

YuRiPa zei:De rel rond de klanten chassis' gaat nog door. Spyker schijnt te beschikken over ontwerptekeningen van Toro Rosso, waar gewoon de logo's Red Bull Racing op staan. Dit kan dus nog interessant gaan worden. Voor Maleisië zal het geen gevolgen hebben, maar later in het seizoen kan het nog wel es gevolgen gaan hebben. Wat Toro Rosso betreft moet ik Spyker gelijk geven, die lijkt gewoon als 2 druppels water op de RBR wagen.
Maja, dus geen protest tegen Super Aguri blijkbaar. Of het protest vanuit Australië treedt nu in werking, dan is er geen nieuw protest nodig. Super Aguri is volgens mij gewoon goed bezig, tuurlijk met de steun van Honda, maar die SA wagen lijkt nie zo veel op de Honda. Aguri Suzuki en zn mannen hebben wel hun eigen wagen ontworpen, denk ik.
Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat..
voor meer info hierover: www.formule1.nl
YuRiPa zei:De rel rond de klanten chassis' gaat nog door. Spyker schijnt te beschikken over ontwerptekeningen van Toro Rosso, waar gewoon de logo's Red Bull Racing op staan. Dit kan dus nog interessant gaan worden. Voor Maleisië zal het geen gevolgen hebben, maar later in het seizoen kan het nog wel es gevolgen gaan hebben. Wat Toro Rosso betreft moet ik Spyker gelijk geven, die lijkt gewoon als 2 druppels water op de RBR wagen.
Maja, dus geen protest tegen Super Aguri blijkbaar. Of het protest vanuit Australië treedt nu in werking, dan is er geen nieuw protest nodig. Super Aguri is volgens mij gewoon goed bezig, tuurlijk met de steun van Honda, maar die SA wagen lijkt nie zo veel op de Honda. Aguri Suzuki en zn mannen hebben wel hun eigen wagen ontworpen, denk ik.
Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat..
voor meer info hierover: www.formule1.nl
Darth-Falcon zei:dit was een raceklasse die men geprobeerd heeft om op te zetten met voetbal clubs als teams.
Blijkbaar is het project terug opgestart onder de naam formula superleague.
deze zou volgend jaar van start gaan, momenteel zijn er een tiental clubs getekent (waaronder anderlecht).
http://www.superleagueformulamedia.com/audiovideo/video_16.mov
.666-Damarus-666 zei:Wat is dat nu met die nieuwe banden feitelijk? Dat wit lijntje nzo? Ik heb een dikke maand niets kunnen volgen van de F1 dus ik ben niet goed meer mee![]()
Yup das correct.LuCian zei:die met die streep in is de softe geloof ik(?)