Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
eniac zei:
Wat grappig nou.


en niet als grap bedoeld.

de rijstijl van raikonen had er veel mee te maken dat zijn mclaren het zo vaak begaf. trulli en sato hadden ook enkele seizoenen dat probleem.

de Mclarens waren de vorige jaren wagens die qua betrouwbaarheid maar net voldeden, maar met een rijstijl zoals die van raikonen en montoya begeeft de wagen het prolly toch.

Alonso weet daar veel beter mee om te gaan.

xDama

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
en niet als grap bedoeld.

de rijstijl van raikonen had er veel mee te maken dat zijn mclaren het zo vaak begaf. trulli en sato hadden ook enkele seizoenen dat probleem.

de Mclarens waren de vorige jaren wagens die qua betrouwbaarheid maar net voldeden, maar met een rijstijl zoals die van raikonen en montoya begeeft de wagen het prolly toch.

Alonso weet daar veel beter mee om te gaan.

Sorry ze maar ik lig nu wel ff te brullen van het lachen achter mijn PC.

Een aantal maanden ging dat gerucht idd rond. Zogezegd enkele constructeurs van Mercedes hadden dat ook beweert...

Tot er een officieël bericht kwam van Mercedes zelf die meermaals benadrukte dat Kimi zijn rijstijl er zuiver niets mee te maken had. Ze bewonderden zijn manier van werken zelfs, als ik het me goed herriner.

Hoe kan jij trouwens een opinie hebben over hou Kimi met zijn materiaal omgaat? Jij werkt ook niet aan F1 motoren niet?

Bijkomend is het fenomeen wel bekend dat Alonso bv. een pak 'slordiger' rijdt dan Raikkonen of Button.

Imo was dit weekend een toevalstreffer voor Mclaren. Zeker als je kijkt hoe Massa alweer heeft liggen knoeien dat het geen naam heeft...

Kimi verveelde hem in Melbourne omdat de concurrentie geen vuist kon maken... De volgende GP heeft hij motorproblemen en hij verliest al meteen het WK volgens sommigen...

Ha ha

TX.Conn

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
De volgende GP heeft hij motorproblemen en hij verliest al meteen het WK volgens sommigen...

Ha ha

Idd conclusie's worden te snel getrokken...

Jean Todt zei:
,,Twee weken terug zei iedereen nog dat wij onverslaanbaar waren”, voert de Fransman als argument aan. ,,Zo werkt het niet en dan zou het nu ineens afgelopen zijn voor ons.

Bron

We gaan zeker en vast een goed seizoen te moed met Ferrari vs McLaren... ik kijk er alvast naar uit!

dendaak

Legacy Member
Maar geef toch maar even toe dat Raïkönen een pak beter is als Alonso,...
Kimi fan, met hart & nieren !

eniac

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Hoe kan jij trouwens een opinie hebben over hou Kimi met zijn materiaal omgaat?

Ach weet je, Kimi had wat pech met de motoren, er is eens een beeld rondgegaan dat hij de curbs toch wel hard nam en hij heeft eens de snelste raceronde in 1 van de laatste ronden neergezet, en hop, sindsdien gaat het hardnekkig gerucht rond dat Kimi onverantwoord met zijn materiaal omgaat en dat dat het grootste probleem was bij McLaren.

Ik zeg: ongegronde bullshit. Maar dat ben ik dan weer.

Marsu

Legacy Member
TX.Conn zei:
Zalige race vooral het begin met het gevecht Hamilton vs de 2 Ferrari's... Massa was gewoon wat te driftig om Hamilton in te halen een Ferrari rijder mag imo zo'n fout niet maken. Op het einde kwam Raikkonen nog fel terug op Hamilton maar was niet voldoende om er nog voorbij te geraken. Alonso had het gemakkelijk vandaag.

Ik mag McLaren niet maar wel de 2 rijders :D... maar begin McLaren al wat te mogen :p.

Vind het wel spijtig voor Raikkonen, die had met de McLaren niks dan miserie... Alonso gaat naar McLaren & er komt een rookie bij Hamilton en alles loopt gesmeerd.

BMW Sauber is echt goed bezig!!!

Kovalainen heeft zich goed hersteld na die vele fouten die hij heeft gemaakt tijdens de race in Melbourne.



Er zijn er toch niet veel die bij hun debut al 2x opeenvolgend op het podium hebben gefinished!

Heb dat ook wel opgemerkt dat ie toch veel zijn wielen blokeerde.

Op het einde op weg naar het podium stond Ron Dennis met zijn coureurs te praten en met zijn rug naar Kimi Raikkonen. De coureur die al enkele siezoenen voor hem reed :oink:.
J. Villeneuve (mijn favoriete rijder) had ook 2 fenomenale eerste seizoenen...

nico

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
omdat er volgend jaar geen TC meer is zeker :ironic:

hamilton is toevallig net diegene die nog het meest recent een race zonder tc met met een wagen met 600 pk.

1 vergelijking met schumacher klopt in ieder geval.

Schumacher stond er meteen bij zijn debuut, Hamilton ook

heb het niet over TC, ik kan me zelfs niet inbeelden dat er ook maar 1 piloot moeite mee zal hebben.
ik heb het gewoon over het feit dat die kerel mss te vaak zijn wielen blokkeerde op sommige momenten + het feit dat hij zijn water had opgedronken (lijkt stom, maar het zijn dingen die een wedstrijdverloop kunnen veranderen) dat het een goeie zal worden is wel duidelijk, maar of hij meteen zo de hemel moet ingeprezen worden, dan is een andere zaak.

UltimateWeapon

Legacy Member
en euhm, over die debuutsvergelijkingen:
Schumacher zijn debuut was in 1991 met een wagen van 1991
Hamilton maakt zijn debuut in 2007 met een wagen van 2007

vergelijk die 2 wagens eens, ik denk dat ge voor de wagen van 2007 wel ietske fitter moet zijn dan in een wagen van 1991,
om van al de rest nog maar te zwijgen

om maar te zeggen, als ge vergelijkt, doe het dan goed ;-)

eniac

Legacy Member
UltimateWeapon zei:
vergelijk die 2 wagens eens, ik denk dat ge voor de wagen van 2007 wel ietske fitter moet zijn dan in een wagen van 1991,
om van al de rest nog maar te zwijgen

Wablieft? Ik denk dat je het op dat vlak wel eens zwaar fout zou kunnen hebben. Huidige wagens rijden veel cleaner dan de wagens vroeger, waar je echt moest zitten in werken om ze deftig en snel over het circuit te sturen. Hoe meer je teruggaat in de tijd, hoe meer je ziet dat rijders uitgeput uit de wagen kwamen.

Neen, ik ben volledig de andere mening toegedaan: vroeger was het fysiek veel lastiger dan nu.

Wesdude

Legacy Member
Vind het toch raar hoe sommige mensen denken dat Alonso én rijder én designer én ingenieur is. (en dan heb ik het niet over dit forum specifiek)

Mclaren heeft voor dit seizoen ook een heleboel mensen bij renault weggehaalt,... . Die nieuwe superfabriek is eindelijk volledig operationeel, de simulator waar alonso 2 weken geleden inzat is volgens de la rosa nu pas echt bruikbaar,... .

Wat Alonso wel doet is een team goed motiveren, een team dat al jaren op de sukkel is en nu de wereldkampioen heeft. Motivatie is enorm groot en dat gecombineert met de voorgaande factoren brengt mclaren nu terug.

Verder is de komst van Alonso ook goed geweest voor het aantal sponsors. Pak Spaanse bedrijven die nu investeren in Mclaren.

En dat Kimi niet goed voor zijn materiaal zorgt is nu toch wel ontkracht denk ik. Zijn teamgenoot heeft al een motorpenalty gehad, Kimi had problemen met de koelvloeistof Australië en rijdt in de warmste race van het seizoen met een motor die niet 100% is en rijdt die dan nog uit als 3e . :niceone:

Darth-Falcon

Legacy Member
wa wilt ge nu, kimi rijd in wagen rond die prolly met gemak 2 races achter elkaar kan rijden

xDama

Legacy Member
eniac zei:
Ach weet je, Kimi had wat pech met de motoren, er is eens een beeld rondgegaan dat hij de curbs toch wel hard nam en hij heeft eens de snelste raceronde in 1 van de laatste ronden neergezet, en hop, sindsdien gaat het hardnekkig gerucht rond dat Kimi onverantwoord met zijn materiaal omgaat en dat dat het grootste probleem was bij McLaren.

Ik zeg: ongegronde bullshit. Maar dat ben ik dan weer.

Ik volg je volledig. En als je in F1 al niet meer op het uiterste van de snee mag rijden, dan stoppen ze er beter allemaal mee.

Darth-Falcon zei:
wa wilt ge nu, kimi rijd in wagen rond die prolly met gemak 2 races achter elkaar kan rijden

Ween ween ween... *Geeft likstok en wrijft over het kopje*

Darth-Falcon

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Ween ween ween... *Geeft likstok en wrijft over het kopje*

dude doe s nie zo belachelijk.

ga de voorbije seizoen maar s na hoeveel mechanische problemen raikonen had tegenover zijn teamgenoten. dat is al een serieuze aanwijzing.

xDama

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
dude doe s nie zo belachelijk.

ga de voorbije seizoen maar s na hoeveel mechanische problemen raikonen had tegenover zijn teamgenoten. dat is al een serieuze aanwijzing.

Ja, da's zo bij elk team hoor. Fisico had bij Renault ook altijd elk mogelijk probleem voor, terwijl Alonso nooit iets aan zijn wagen had. En van Fisico hoor je niet bepaald dat hij hard met zijn materiaal omgaat of dat hij constant tot op de grens zit te rijden.

Wat Raikkonen had was gewoon zuiver ongeluk. De Mercedes onplofte vorige jaren zoveel omdat ze er het uiterste van de snelheid altijd uit haalden. Vorig jaar hadden ze dan besloten van alles op betrouwbaarheid te zetten, wat dan ook resulteerde in de flauwe resultaten. Want toeval treft dat Kimi vorig jaar denk ik geen enkele (?) motor heeft opgeblazen.

Darth-Falcon

Legacy Member
en hoeveel motoren heeft montoya opgeblazen in 2005 tegenover raikonen ?

xDama

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
en hoeveel motoren heeft montoya opgeblazen in 2005 tegenover raikonen ?

So? Hoeveel GP's heeft Kimi meer gewonnen? Kimi was bijna WK in '05. Montoya had 3/4e van het seizoen nodig om zijn gaspedaal volledig te durven induwen...

hatetn

Legacy Member
nico zei:
heb het niet over TC, ik kan me zelfs niet inbeelden dat er ook maar 1 piloot moeite mee zal hebben.
ik heb het gewoon over het feit dat die kerel mss te vaak zijn wielen blokkeerde op sommige momenten + het feit dat hij zijn water had opgedronken (lijkt stom, maar het zijn dingen die een wedstrijdverloop kunnen veranderen) dat het een goeie zal worden is wel duidelijk, maar of hij meteen zo de hemel moet ingeprezen worden, dan is een andere zaak.



zoek maar ne keer op hoelang het geleden is dat er nog ne keer iemand vanaf zijn debuut al meteen twee podiums heeft behaalt
t'is een supertalent en geef em een half seizoen en em laat alonso al achter zich imo
al sjans voor alonso da hamilton ook nog ne keer zo verdedigend kan rijden of em ging wel meer moeite gehad hebben om te winnen

Defkes

Legacy Member
hatetn zei:
zoek maar ne keer op hoelang het geleden is dat er nog ne keer iemand vanaf zijn debuut al meteen twee podiums heeft behaalt
t'is een supertalent en geef em een half seizoen en em laat alonso al achter zich imo
al sjans voor alonso da hamilton ook nog ne keer zo verdedigend kan rijden of em ging wel meer moeite gehad hebben om te winnen

Nu niet overdrijven e. Alonso heeft dit seizoen zo'n 10 ronden zijn best gedaan. En op die 10 ronden won hij 10 seconden (de eerste 5 in Maleisië en dan nog 5 bij de pit stops in Australië waar hij 5sec won).

Alonso is weer aan het freewheelen. Ik wacht totdat hij moet pushen om een oordeel te vellen over de McLaren. Hamilton heeft idd al weten te bekoren, maar heeft er ook de wagen voor. Alleen heeft Alonso nog niet laten zien hoe snel die Mercedes echt kan.

Omtrent Maleisië (heb de laatste weken amper tijd dus heb niks gelezen van wat er hier allemaal is gepost), opnieuw een ubersaaie race met een schitterend duel tussen Massa en Hamilton dat jammer genoeg maar 3 ronden duurde. Ik heb op verschillende sites al kritiek gelezen op die actie van Massa, maar imo volledig onterecht. Hij wou voor de overwinning gaan en dan moest hij zo snel mogelijk voorbij Hamilton. Dat de jonge Brit zo schitterend verdedigde, zorgde er voor dat hij in de fout ging.

Kimi aan de andere kant vond ik zwaar teleurstellen. Z'n motor bleek dan toch in orde en hij kon Hamilton zelfs nog niet bedreigen.

eniac zei:
Wablieft? Ik denk dat je het op dat vlak wel eens zwaar fout zou kunnen hebben. Huidige wagens rijden veel cleaner dan de wagens vroeger, waar je echt moest zitten in werken om ze deftig en snel over het circuit te sturen. Hoe meer je teruggaat in de tijd, hoe meer je ziet dat rijders uitgeput uit de wagen kwamen.

En hoe meer je teruggaat in de tijd, hoe meer je ziet dat de mensen ook andere hobby's hadden. Sommigen werkten nog tijdens hun F1-carrière (nu spreek ik wel over de beginjaren). Maar vroeger leefden ze dus niet alleen voor hun sport.

Of het nu fysiek zwaarder is, weet ik wel niet. Het is een totaal andere belasting. Hoe vaak had je vroeger een GP die in een klimaat als dat van Maleisië werd verreden? Nuja, moeilijk te vergelijken e. Andere circuits, klimaten,...

Marsu zei:
J. Villeneuve (mijn favoriete rijder) had ook 2 fenomenale eerste seizoenen...

Correctie, hij had 2 fenomenale wagens en een middelmatige ploeggenoot tijdens die seizoenen.

666-Damarus-666 zei:
Sorry ze maar ik lig nu wel ff te brullen van het lachen achter mijn PC.

Een aantal maanden ging dat gerucht idd rond. Zogezegd enkele constructeurs van Mercedes hadden dat ook beweert...

Tot er een officieël bericht kwam van Mercedes zelf die meermaals benadrukte dat Kimi zijn rijstijl er zuiver niets mee te maken had. Ze bewonderden zijn manier van werken zelfs, als ik het me goed herriner.

Well d'uh. Kimi was het boegbeeld van McLaren en heeft honderdduizenden fans. Nogal wiedes dat ze die niet gaan bekritiseren e. De ingenieurs die er mee samenwerkten beweerden dat het Kimi's fout was (je kent mijn mening :)), Mercedes ziet dat het een slechte marketingstap is en zet de fout recht.

666-Damarus-666 zei:
Hoe kan jij trouwens een opinie hebben over hou Kimi met zijn materiaal omgaat? Jij werkt ook niet aan F1 motoren niet?

Idem voor jou. Nuja, jullie kennen mijn standpunt, maar ik ga het nog 1 keer herhalen :). Je kan 1 keer pech hebben. Je kan 2 keer pech hebben. Ik zou het zelfs nog aanvaarden dat ze 3 keer pech hebben. Maar ffs je kan geen 20 keer pech hebben e. Zeker niet als je teamgenoot maar 5 keer pech heeft (en 15 fouten maakt waardoor er evenveel opgaves zijn :)).

666-Damarus-666 zei:
Bijkomend is het fenomeen wel bekend dat Alonso bv. een pak 'slordiger' rijdt dan Raikkonen of Button.

Says who? Martin Brundle heeft het inderdaad een keer gezegd, maar is het dan waarheid? Hetgeen wat ik, net als vele andere kijkers, al wel hebben gezien is dat Kimi veeeeeeeeel te hard over de kerbs vliegt. Ook bij Ferrari blijft hij dat doen.

Iets wat trouwens niet aan te raden is bij Ferrari. Cfr Massa die in de kwalif van Australië zwaar over de kerbs ging en meteen z'n auto stuk reed. (beweegbare bodemplaat zeker? :)).

666-Damarus-666 zei:
Imo was dit weekend een toevalstreffer voor Mclaren. Zeker als je kijkt hoe Massa alweer heeft liggen knoeien dat het geen naam heeft...

Als je nipt wint, kan je zeggen dat het een toevalstreffer is, niet wanneer je 30sec achterhangt. Alonso heeft 5 ronden gepusht en nadien een degelijk tempo gereden. Kimi kon het nog niet half volgen. Hij kon zelfs niet voorbij Hamilton... En Massa maakte 1 fout die hem duur te staan kwam (tenzij je remfoutjes meetelt, maar die maakt Kimi ook 5 keer per race ze) en had pech dat hij achter een sterke BMW terechtkwam (die supersnel is op de rechte stukken).

666-Damarus-666 zei:
Kimi verveelde hem in Melbourne omdat de concurrentie geen vuist kon maken... De volgende GP heeft hij motorproblemen en hij verliest al meteen het WK volgens sommigen...

Ha ha

Motorproblemen? Jean Todt hemzelve heeft na de race gezegd dat de motor in orde was. Kimi heeft voor de race gezegd dat de motor in orde was. Zijn ingenieur heeft gezegd dat de motor in orde was... Volgens mij was die motor in orde ze.

En Kimi verveelde zich? Dan heb je er niet de goede mentaliteit opstaan. Ik heb Alonso al vaak 30sec voor weten hangen en dan maakt hij geen enkele fout. Kimi heeft het 1 race en verveelt zich... Nuja, daar zie je het verschil al he :).

Swat, ik ga een sigaret roken :).

UltimateWeapon

Legacy Member
Defkes zei:
Kimi aan de andere kant vond ik zwaar teleurstellen. Z'n motor bleek dan toch in orde en hij kon Hamilton zelfs nog niet bedreigen.

gij hebt blijkbaar niet eens naar de after-race press conference gekeken.....

YuRiPa

Legacy Member
Defkes zei:
Nu niet overdrijven e. Alonso heeft dit seizoen zo'n 10 ronden zijn best gedaan. En op die 10 ronden won hij 10 seconden (de eerste 5 in Maleisië en dan nog 5 bij de pit stops in Australië waar hij 5sec won).

Denk dat Alonso weer kampioen gaat worden dit jaar. Maar hij gaat t zwaar krijgen tegen Hamilton. Schat Hamilton hoger in dan Alonso.:) Naarmate Hamilton meer ervaring heeft zal Alonso het moeilijker en moeilijker krijgen met Hamilton.

Alonso is weer aan het freewheelen. Ik wacht totdat hij moet pushen om een oordeel te vellen over de McLaren. Hamilton heeft idd al weten te bekoren, maar heeft er ook de wagen voor. Alleen heeft Alonso nog niet laten zien hoe snel die Mercedes echt kan.

Tuurlijk heeft Hamilton de wagen ervoor, maar de McLaren is nog lang nie zo goed als in de gloriejaren met Hakkinen. En Massa had er vorig jaar ook de wagen voor bij Ferrari met al zn F1 ervaring kwam ie zn eerste 2 races bij Ferrari ook nie op t podium. Dus idd, Hamilton heeft er de wagen voor, maar hij moet t ook nog maar ff doen.:)

Omtrent Maleisië (heb de laatste weken amper tijd dus heb niks gelezen van wat er hier allemaal is gepost), opnieuw een ubersaaie race met een schitterend duel tussen Massa en Hamilton dat jammer genoeg maar 3 ronden duurde. Ik heb op verschillende sites al kritiek gelezen op die actie van Massa, maar imo volledig onterecht. Hij wou voor de overwinning gaan en dan moest hij zo snel mogelijk voorbij Hamilton. Dat de jonge Brit zo schitterend verdedigde, zorgde er voor dat hij in de fout ging.

Mooi gevecht was dat idd, voor de rest saaie race eigenlijk, zoals altijd de laatste tijd. Massa is toch wel dom geweest om op die manier in te halen, Hamilton zat al helemaal op t midden van de baan, Massa ging er toch langs, en belandde naast de baan. Nie erg slim en dat had ie beter op moeten lossen. Dat ie er voor gaat is geweldig, dit soort gevechten zien we nie veel meer, maar voor Massa's positie was t nie slim.

Kimi aan de andere kant vond ik zwaar teleurstellen. Z'n motor bleek dan toch in orde en hij kon Hamilton zelfs nog niet bedreigen.

Kimi doet t beter in de Ferrari dan Massa hoor. Dat zn motor nie meewerkt kan hij ook niks aan doen.

Correctie, hij had 2 fenomenale wagens en een middelmatige ploeggenoot tijdens die seizoenen.

Correctie, ik noem Damon Hill toch geen middelmatige coureur. Wereldkampioen in 1996 en hij had wereldkampioen moeten zijn in 1994, als ene onsportieve concurrent hem nie van de baan gebeukt had.

Well d'uh. Kimi was het boegbeeld van McLaren en heeft honderdduizenden fans. Nogal wiedes dat ze die niet gaan bekritiseren e. De ingenieurs die er mee samenwerkten beweerden dat het Kimi's fout was (je kent mijn mening :)), Mercedes ziet dat het een slechte marketingstap is en zet de fout recht.

Idem voor jou. Nuja, jullie kennen mijn standpunt, maar ik ga het nog 1 keer herhalen :). Je kan 1 keer pech hebben. Je kan 2 keer pech hebben. Ik zou het zelfs nog aanvaarden dat ze 3 keer pech hebben. Maar ffs je kan geen 20 keer pech hebben e. Zeker niet als je teamgenoot maar 5 keer pech heeft (en 15 fouten maakt waardoor er evenveel opgaves zijn :)).

Je hoort beide verhalen, de een zegt dat Kimi de schuldige is, de ander zegt dat de Mercedes motor de schuldige is. Algemeen bekend is dat de Mercedes motoren de laatste jaren nie de beste waren en makkelijk kapot gingen. Dus zonder inside info zeggen dat Kimi de schuldige is gaat een beetje te ver.

Says who? Martin Brundle heeft het inderdaad een keer gezegd, maar is het dan waarheid? Hetgeen wat ik, net als vele andere kijkers, al wel hebben gezien is dat Kimi veeeeeeeeel te hard over de kerbs vliegt. Ook bij Ferrari blijft hij dat doen.

Jammer dat dat nie meer kan, zo'n agressieve aanvallende rijstijl. Is een stuk mooier om te zien dan een saaie coureur die ruimschoots binnen de marges blijft en nooit een curb raakt.

Als je nipt wint, kan je zeggen dat het een toevalstreffer is, niet wanneer je 30sec achterhangt. Alonso heeft 5 ronden gepusht en nadien een degelijk tempo gereden. Kimi kon het nog niet half volgen. Hij kon zelfs niet voorbij Hamilton... En Massa maakte 1 fout die hem duur te staan kwam (tenzij je remfoutjes meetelt, maar die maakt Kimi ook 5 keer per race ze) en had pech dat hij achter een sterke BMW terechtkwam (die supersnel is op de rechte stukken).

Mee eens. McLaren heeft laten zien dat ze er weer staan. Denk toch wel dat Massa meer foutjes maakt dan Kimi hoor. Vind nog steeds dat Massa nie in een Ferrari thuishoort, ook getuige zn race in Maleisië die nie best was. Van pole beginnen en 5e eindigen en vast zitten achter een BMW... Dat doet je naam geen goed lijkt mij, ook al is die BMW nog zo snel...

Motorproblemen? Jean Todt hemzelve heeft na de race gezegd dat de motor in orde was. Kimi heeft voor de race gezegd dat de motor in orde was. Zijn ingenieur heeft gezegd dat de motor in orde was... Volgens mij was die motor in orde ze.

Iedereen weet dat Kimi motorprobs had. Met die motorprobs rijdt ie nog net zo snel (zo niet sneller dan) als Massa. Die motor was nie in orde hoor. Motor van Massa was wel in orde.:)

En Kimi verveelde zich? Dan heb je er niet de goede mentaliteit opstaan. Ik heb Alonso al vaak 30sec voor weten hangen en dan maakt hij geen enkele fout. Kimi heeft het 1 race en verveelt zich... Nuja, daar zie je het verschil al he :).

Kimi verveelde zich? Waar hebt ge dat gelezen?:p Die gast had in Maleisië nie echt reden om zich te vervelen, genoeg te doen voor m, zeker op t eind weer toen ie dichterbij kwam aan Hamilton.


Mijn voorspelling voor het seizoen is dat McLaren het heel goed gaat doen en gaat winnen uiteindelijk. Ze hebben de wereldkampioen en het grootste talent sinds jaren in hun team. Kimi is naar mijn mening geen WK materiaal. Denk ook nie dat hij ooit die wereldtitel gaat pakken. Denk dat Alonso dit jaar de titel pakt en dat volgend jaar een McLaren strijd komt om de titel, tussen Hamilton en Alonso.:) Zou wel supergaaf zijn.:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan