Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat duurde lang zegstageline zei:Kijk; Alonso: "Schumacher zal bestraft worden"
Voila, meer bewijs moet je al niet hebben zelfs en reken er damon hill nog eens bij en je weet hoe de vork aan de steel zit.

Dillyracer zei:Dat duurde lang zeg![]()
Qronicle zei:Tis misschien wel een beetje makkelijk van alles op Hill af te schuiven![]()

Dillyracer zei:Dat duurde lang zeg
Doe trouwens allemaal zo belachelijk niet, Hill heeft daar niet alleen over te beslissen.
massief zei:Jeetje, de snoodaards volgen de regels!
Stoute Damon Hill!
falc.be zei:comments van laatste 2 pagina's toont nog maar eens het belachelijk lage niveau dat sommigen hier hebben.
tussen haakjes, ik ben hier ook niet mee akkoord, maar er zijn 4 stewards en niet alleen Hill
edit: dit staat in de reglementen:
Artikel 40.13 van het sportief reglement schrijft het volgende 'als de race eindigt terwijl de safety car is ingezet, zal het de pitstraat binnen komen aan het einde van de laatste ronde. De wagens zullen de finishvlag over rijden zonder in te halen'.
Vraag ik me ook afblizzard zei:En waarom staan ze daar met groene vlagge te zwaaien als de SC eigelijk nog in effect is?
.
blizzard zei:Oh jeetje, bijna niemand in heel de F1 was deftig op de hoogte van die regels omdat iedereen dacht dat de regels verandert waren naar inhalen als de SC binnenkwam, laatste ronde of niet. Dan mag je toch wel van verzachtende omstandigheden spreken.
falc.be zei:de regels zijn weldegelijk veranderd
moest er nog een volledige ronde afgelegd worden was er geen probleem geweest
falc.be zei:comments van laatste 2 pagina's toont nog maar eens het belachelijk lage niveau dat sommigen hier hebben.
tussen haakjes, ik ben hier ook niet mee akkoord, maar er zijn 4 stewards en niet alleen Hill
edit: dit staat in de reglementen:
Artikel 40.13 van het sportief reglement schrijft het volgende 'als de race eindigt terwijl de safety car is ingezet, zal het de pitstraat binnen komen aan het einde van de laatste ronde. De wagens zullen de finishvlag over rijden zonder in te halen'.
Ik veronderstel dat Mercedes hier wel mee in beroep zal gaan. Als de race eindigt onder safety car is het totaal onlogisch om te melden dat deze binnen komt en de baan vrij te geven, dus die groene vlag te zwaaien. Voor een rechtbank zie ik Ross Brawn zeker gelijk halen.Gothrek zei:YouTube - Formula One 2010: Brawn defends Schumacher's overtake of Alonso at the Monaco GP
Dat zegt het allemaal vind ik.
Gothrek zei:Moesten de FIA haar regels eens wat duidelijk zijn...