stageline
Legacy Member
Dit komt niet van mij maar van iemand anders en ben het er wel volledig mee eens;
Beslist op deze regel : "if the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking."
Jammer genoeg was de SC helemaal niet meer gedeployed :
- Melding 'Safety car in this lap' naar alle teams (deze melding komt er volgens Brawn niet als de race eindigt achter SC, de SC komt dan wel binnen maar deze melding wordt niet verzonden naar de teams)
- Melding 'Track clear' naar alle teams
- Groene vlaggen
- Groen licht (ook op de pitwall bij ieder team)
Alle andere piloten gingen anders ook wel vrij hard op het gas, niet in het minst Alonso... Volgens mij moogt ge ook niet zitten te driften achter de SC of onder geel ?
Beslist op deze regel : "if the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking."
Jammer genoeg was de SC helemaal niet meer gedeployed :
- Melding 'Safety car in this lap' naar alle teams (deze melding komt er volgens Brawn niet als de race eindigt achter SC, de SC komt dan wel binnen maar deze melding wordt niet verzonden naar de teams)
- Melding 'Track clear' naar alle teams
- Groene vlaggen
- Groen licht (ook op de pitwall bij ieder team)
Alle andere piloten gingen anders ook wel vrij hard op het gas, niet in het minst Alonso... Volgens mij moogt ge ook niet zitten te driften achter de SC of onder geel ?


