Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

RaZoR be

Legacy Member
Ok, wtf, dat gaat er echt te fel over. Nuja, dat zijn standaard straffen zeker? Normaal is een fout een drive-through maar aan het einde van de race een 20 sec penalty?

Qronicle

Legacy Member
Belachelijk, dat ze de plaatsen terug switchen ok, maar dit gaat er wat over :/

stageline

Legacy Member
Wat een grap en een schande maarja, alonso is het nieuwe liefje natuurlijk, ik had het wel verwacht het zo zou aflopen.
Alweer een blamage voor de f1.

TeknomanFan

Legacy Member
Tijdstraffen worden altijd gegeven in zaken die na de race worden besproken. Straf is terecht als je het reglement erop naleest, hoewel er duidelijker richtlijnen mogen zijn over dergelijke situaties. Vooral over het al dan niet zwaaien van groene vlaggen

shiftyke

Legacy Member
Zwaar in het zak gezet, de plaatsen terug switchen was goed geweest...

Obi-Jan

Legacy Member
Damon Hill strikes back :p

Vind het ook lichtelijk overdreven straf, dat was nu toch echt een zalige move van Schumacher :D

_=ScHiRoCk=_

Legacy Member
Alé nu, ga is terug in de tijd, er zijn races geëindigd onder de safetycar, als ze dit hadden willen vermijden dan moest iedereen maar finishen achter de safetycar, was dat nu voor flauwe zever van de FIA. Die moeten dringend hun regelkes is gaan dubbelchecken en herschrijven.

In mijn ogen heeft Ross Brawn gelijk en ligt het aan de regels dat dit is kunnen gebeuren, deze zijn dubbelzinnig en onduidelijk.

Groen betekent go, zoniet hadden ze in de laatste bocht/rechte lijn maar geel moeten zwaaien da was ook nog een oplossing geweest.


edit: ja tis Hill die die beslissing wel zal doortrekken, laag bij de grond maar achja, twas altijd al een verliezer IMO.

stageline

Legacy Member
TeknomanFan zei:
Tijdstraffen worden altijd gegeven in zaken die na de race worden besproken. Straf is terecht als je het reglement erop naleest, hoewel er duidelijker richtlijnen mogen zijn over dergelijke situaties. Vooral over het al dan niet zwaaien van groene vlaggen

Je vergeet nog iets; het is het team dat gezegd heeft race maar en schumacher heeft dat gewoon opgevolgd dus je moet schumacher niet straffen en zeker niet door hem snel uit de punten te gaan zetten, das echt laag en laf.

blizzard

Legacy Member
TeknomanFan zei:
Tijdstraffen worden altijd gegeven in zaken die na de race worden besproken. Straf is terecht als je het reglement erop naleest, hoewel er duidelijker richtlijnen mogen zijn over dergelijke situaties

Geef ze dan gewoon de posities waar ze normaal op geëindigd waren e. Gezien de onduidelijkheid van heel die situatie lijkt dit mij meer op kloterij.

marcel

Legacy Member
_=ScHiRoCk=_ zei:
Alé nu, ga is terug in de tijd, er zijn races geëindigd onder de safetycar, als ze dit hadden willen vermijden dan moest iedereen maar finishen achter de safetycar, was dat nu voor flauwe zever van de FIA. Die moeten dringend hun regelkes is gaan dubbelchecken en herschrijven.

je kan niet teruggaan in de tijd, de reglementen zijn dit jaar aangepast. zo kan je teruggaan in de tijd, en zeggen dat piloot x geen overall moet aan doen omdat er nog races geweest zijn waar de piloten geen overall aan hadden.

stageline

Legacy Member
Haha wat een grap en leugenaar eerste klas;

Formule1Nieuws.nl - Nieuws

Nu nog meer dan ooit; lange leve schumacher in 94, hij had hem beter nog wat harder geraakt, éénmaal loser altijd loser damon hill.

Handsome Hermit

Legacy Member
Triestig triestig. Weten we ook weeral waarom oud coureurs net niet in dat comité mogen zitten.

stageline

Legacy Member
Kijk; Alonso: "Schumacher zal bestraft worden"

Voila, meer bewijs moet je al niet hebben zelfs en reken er damon hill nog eens bij en je weet hoe de vork aan de steel zit.

Qronicle

Legacy Member
Tis misschien wel een beetje makkelijk van alles op Hill af te schuiven ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan