Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blizzard zei:
TeknomanFan zei:Tijdstraffen worden altijd gegeven in zaken die na de race worden besproken. Straf is terecht als je het reglement erop naleest, hoewel er duidelijker richtlijnen mogen zijn over dergelijke situaties. Vooral over het al dan niet zwaaien van groene vlaggen
TeknomanFan zei:Tijdstraffen worden altijd gegeven in zaken die na de race worden besproken. Straf is terecht als je het reglement erop naleest, hoewel er duidelijker richtlijnen mogen zijn over dergelijke situaties
_=ScHiRoCk=_ zei:Alé nu, ga is terug in de tijd, er zijn races geëindigd onder de safetycar, als ze dit hadden willen vermijden dan moest iedereen maar finishen achter de safetycar, was dat nu voor flauwe zever van de FIA. Die moeten dringend hun regelkes is gaan dubbelchecken en herschrijven.