Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Qronicle zei:Kvind wel dat Barichello gestraft mag worden voor het wegwerpen van zijn stuur. Is sowieso al een boete, maar dat had nog wel een beetje erger kunnen aflopen

zelfde vraag hier.CosMiced zei:zijn er al beelden van de race (crashes etc )



CosMiced zei:Als het toch Illigaal is
-Waarom is er dan die witte lijn op de baan aan het begin van de pit
-Waarom zeggen de 3 gasten op BBC dat wel legaal is![]()
stageline zei:Lol, schumacher terug gezet worden en voor wat datte dan?
De safety car is niet zelf over de einmeet gereden voor alle duidelijkheid, feit is dat als de safety car voor de eindmeet al weg is ook al is het maar voor een klein stukje meer er geraced mag worden, daarom gaf ook iedereen fors gas want anders zou webber ook toch denk ik rustiger rustig over de finish zijn gegaan.
Safety car weg wil zeggen je van een bepaald punt en dat was die witte lijn terug mag beginnen racen en er was meende ik ook een groen vlag dus schumacher heeft gewoon alonso prachtig in de zak gezet en eindigd toch nog op een mooie 6de plaats.
Het zou echt een schande zijn schumacher daarvoor op 7 gezet worden laat staan bestraft,roffflll.
NightFlyer zei:Als de race wordt beeindigd onder de safety car rijdt deze sowieso de laatste ronde ook binnen. Staat in de reglementen die hier ondertussen al een paar keer zijn gepasseerd. Het gaat er net om als de race geeindigd is onder de safety car ( dan is het illegaal ) of als de safety car gewoon binnenkwam de laatste ronde ( dan is het legaal).
stageline zei:Echt wel dubbelzinnig toch?
Ik vind sowieso dat brawn gelijk heeft + alonso ook nog eens een fout ofzo maakte, ja sorry zenne, brute pech dan.
Ik ben van mening dat als er een groene vlag is die er was en de safety car binnen komt er terug mag geraced worden van die dus in monaco zijnde witte lijn en ook daar was niks mis mee, alonso was erover maar ging trager door zelf een fout ofzo te hebben gemaakt.
Groene vlag: einde van het gevaar; inhaalverbod geldt niet meer./ circuit vrijgegeven voor race of training.
Tja, zeg mij als ik mis ben maar er was meende ik toch die groene vlag en als ik dan dit lees inhaalverbod geldt niet meer en de safety car is ook binnen dan is dat voor mij duidelijk genoeg.

jeltex zei:Met andere woorden: 't is weer een kwestie van interpretatie ... Ik snap echt niet dat de FIA deze situatie over het hoofd heeft kunnen zien, het gaat nota bene over een topic die ze dit jaar zelfs nog hebben gewijzigd!! En je zou denken dat als er een regel gewijzigd wordt, dat er tenminste toch ook eens goed nagedacht wordt over alle mogelijke scenario's waarop die regel betrekking zou kunnen hebben. Niet dus ...
Beide zaken spreken elkaar dus tegen: Je mag niet inhalen als de race beëindigd wordt onder de SC, maar de SC moet ook verplicht de laatste ronde binnenkomen, waardoor hij niet over de eindstreep rijdt en de race in principe NIET KAN beëindigd worden onder de SC!
Ik pleit hier dus een procedurefout in het voordeel van Schumacher! Hij is de enige die P6 verdient, vooral ook omdat dat inhaalmanoeuvre zo zalig was![]()
.
.