squan
Legacy Member
Contec zei:Dan win je en sta je niet 7de. Spanjool had zijn auto maar niet naar de ruk moeten rijden. Hij mag blij zijn dat zen team toch nog iets kent van strategie.
Wat voor half-assed commentaar is me dat hier nu...
Kudos voor alles wat Alonso gedaan heeft deze race!






, even verzet naar sporza
.