blizzard
Legacy Member
Wesdude zei:Wordt nu nog eens herhaald op BBC radio 5live. Damon Hill zal nie twijfelen zeker.![]()
Pfff, weeral nen kutregel van de FIA.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wesdude zei:Wordt nu nog eens herhaald op BBC radio 5live. Damon Hill zal nie twijfelen zeker.![]()
TeknomanFan zei:ik heb altijd geweten dat men na een safety-car pas mag ingehalen NADAT men de start/finish streep heeft gepasseerd.
Een aantal jaren geleden op Silverstone zijn er sancties geweest voor te vroeg in te halen dus nu moeten er ook maar sancties volgen.
De race zelf was boeiender dan anders. Alonso heeft wat geluk gehad met zijn strategie dat iedereen tegelijkertijd binnenkwam waardoor hij een aantal ronden vrije baan had en zo veel tijd kon goedmaken. Als hij een tijd zou hebben vastgezeten achter Algersuari zou het anders zijn gelopen. In ieder geval is Webber een verdiende winnaar
Contec zei:Dan win je en sta je niet 7de. Spanjool had zijn auto maar niet naar de ruk moeten rijden. Hij mag blij zijn dat zen team toch nog iets kent van strategie.
Qronicle zei:Ik heb dezelfde mening als Ross Brawn, er was duidelijk gezegd dat de safety car de laatste ronde ging binnenkomen...
Kvind wel dat Barichello gestraft mag worden voor het wegwerpen van zijn stuur. Is sowieso al een boete, maar dat had nog wel een beetje erger kunnen aflopen
Dillyracer zei:What the fuck?
Hij heeft een hele race op 1 set banden gereden om zevende te eindigen. Hij heeft zijn auto helemaal niet naar de ruk gereden.

The Official Formula 1 Website40.15 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking..
LuCian zei:hij bedoelt die crash in de vrije training waardoor hij niet heeft kunnen meedoen aan de qualy...
gelukkig voor hem denk ik want denk dat alonso heel hard had meegedaan voor de pole en overwinning, en hij loopt nu al gefrustreerd dat alonso nog 7de werd![]()
regelsWesdude zei:Wordt nu nog eens herhaald op BBC radio 5live. Damon Hill zal nie twijfelen zeker.![]()
Dillyracer zei:Regel is duidelijk genoeg :
The Official Formula 1 Website
Ik hoop wel niet dat MSC een penalty gaat krijgen daarvoor.
blizzard zei:Dan snap ik echt niet waarom ze die SC hebben binnengeroepen, das vragen om inhaalpogingen.
Maar dan hoeft er totaal niet aangekondigd te worden dat de safety car binnen komt aangezien er toch niet meer voor positie mag gestreden worden. Ik denk eerlijk gezegd dat Ross Brawn deze gaat winnen en Schumi zijn positie mag houden.TeknomanFan zei:omdat het blijkbaar bepaald is in de regels dat de safety car sowieso moet binnenkomen in de laatste ronde
TeknomanFan zei:omdat het blijkbaar bepaald is in de regels dat de safety car sowieso moet binnenkomen in de laatste ronde
Dillyracer zei:Regel is duidelijk genoeg :
The Official Formula 1 Website
Ik hoop wel niet dat MSC een penalty gaat krijgen daarvoor.
Ahzo,
Zijn comment blijft wel even debiel.
CosMiced zei:Als het toch Illigaal is
-Waarom is er dan die witte lijn op de baan aan het begin van de pit
-Waarom zeggen de 3 gasten op BBC dat wel legaal is![]()
Wesdude zei:Ze hadden dan ook gewoon dat groen licht niet mogen aanzetten in die laatste bocht. Dat geeft bij de piloten toch meteen de reflex dat ze mogen racen..
blizzard zei:Dat was Ross Brawn zijn punt, er werd precies duidelijk gemaakt dat ze terug mochten racen.