Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gonzoid zei:Nog mensen die gaan? Wij zitten op Silver 2, een stukje voor Eau Rouge
666-Damarus-666 zei:McLaren neemt F-duct niet mee naar Italië - GPUpdate.net
Webber: "Seizoen 2011 misschien mijn laatste" - GPUpdate.net
2 uiterst interessante artikels naar mijn mening. Monza lijkt mij hét circuit bij uitstek voor F-duct wagens en Mclaren, dé heerser op dat vlak, gaat zonder rijden?! Wat is hier aan de hand zeg.
Xinu zei:Normaal gezien 13 of 14 inch. Ik ga toch eens kijken woensdag als ik Hasselt ben![]()

Wij gaan hier ook naar Italië, vertrekken wel paar dagen voor het weekend om Ferrari museum eens te gaan bezichtigen onder andere.schumi zei:bovendien kan ik van dat geld dit jaar een ticketje kopen voor de GP van Spanje (in mei geweest) en voor de GP van Italië (binnenkort).
langleve ticketprijzen daar. Spanje 88 euro voor drie dagen general admission en Italië 80 euro.
EagleEye zei:Design van het nieuwe circuit in India:
![]()
![]()
Er staat "5x superelevated" bij, dus die hoogteverschillen zijn sterk overdreven.666-Damarus-666 zei:Wel opvallende hoogteverschillen.
Volgens Mark Hughes,Mee zei:Er staat "5x superelevated" bij, dus die hoogteverschillen zijn sterk overdreven.
The track itself is not flat, even though the land is very flat. We have moved 4 million cubic tons of earth to give it a lot of undulation. Between Turn One and Turn Three the track goes up by 14 metres and it goes into a blind crest. So we looked at what makes a circuit exciting.