Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

denkimi

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
alleen goeie piloten winnen in Spa...

Dus mijn geld gaat op Webber/Vettel/Hamilton! :p

*stookt de fans hier wat op :evil: *
schumacher of massa dus :unsure:

ik ga in ieder geval eerst het weerbericht afwachten

Defkes

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
alleen goeie piloten winnen in Spa...

Dus mijn geld gaat op Webber/Vettel/Hamilton! :p

*stookt de fans hier wat op :evil: *

Of de winnaar van 2008: Massa?
(als we dan toch gaan stoken :p)

xDama

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
alleen goeie piloten winnen in Spa...

Dus mijn geld gaat op Webber/Vettel/Hamilton! :p

*stookt de fans hier wat op :evil: *

True, Raikkonen heeft daar dan ook 4x gewonnen de laatste 5 jaar.
:cool:

Ik denk dat Spa nog vrij onvoorspelbaar gaat zijn qua uitslag. Ook al is het in principe 4 weken vakantie voor de teams en mogen ze niet werken aan de wagen, ik ben er vrij zeker van dat veel teams met updates en verbeteringen naar Spa komen.

Indien dat niet het geval is, en Red Bull hun F-duct werkt behoorlijk, dan is het Vettel of Webber.


Defkes zei:
Of de winnaar van 2008: Massa?
(als we dan toch gaan stoken :p)


Dat kan je met moeite een terechte overwinning noemen hé...

vishnusixclix

Legacy Member
haja, massa. De sukkelaar die in 2008 aan een slakkengangetje (met dichgeknepen billen) met de "overwinning" is gaan lopen nadat de échte coureurs (zijnde Hamilton en Raikkonen) effe het ganse veld toonden hoe je écht moest rijden op dat circuit :p (raikko maakte toen foutje maar heeft toch maar 4x gewonnen in spa)

Defkes

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
haja, massa. De sukkelaar die in 2008 aan een slakkengangetje (met dichgeknepen billen) met de "overwinning" is gaan lopen nadat de échte coureurs (zijnde Hamilton en Raikkonen) effe het ganse veld toonden hoe je écht moest rijden op dat circuit :p (raikko maakte toen foutje maar heeft toch maar 4x gewonnen in spa)

Tja, wie is dan de slimste :cool:

jeltex

Legacy Member
Defkes zei:
Tja, wie is dan de slimste :cool:

Alleszins niet de stewards die Hamilton toen een penalty hebben gegeven.

Tis niet mn bedoeling om hier ouwe koeien te gaan hijsen, maar ik blijf die beslissing één van de absolute dieptepunten vinden in de nu toch al bijna 15 jaar dat ik F1 volg.

hatetn

Legacy Member
ik doe zelfs geen moeite om er terug over te beginnen. het enige wat ik ga zeggen lees een hoop pagina's terug en je gaat een discussie vermijden

FrostByte

Legacy Member
Ik heb die beslissing ook altijd al zever in pakskes gevonden maar laten we ook wel eerlijk zijn: het heeft ons één van de beste eindes van een seizoen gegeven ooit in Brazilie, tot in de laatste bocht toe.

Anoniem04

Legacy Member
Het is weer komkommertijd, ze kunnen weer beginnen zagen over hoe Danica Patrick in de F1 moet komen.

vishnusixclix

Legacy Member
welja, ipv een nieuw kakchassis te maken hadden één van de drie nieuwe teams dat chassis moeten hebben.

Mee

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
die toyota had beter in de race gezeten dit jaar :(
Het zal wel zijn. Heel erg dat er een auto klaarstond die misschien wel mee ging kunnen doen in de top 10 (dat denk ik toch), terwijl er nu teams zijn die ettelijke seconden/ronde trager zijn :(.

falc.be

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
welja, ipv een nieuw kakchassis te maken hadden één van de drie nieuwe teams dat chassis moeten hebben.

idd maar het ging niet omdat alle nieuwe teams verplicht met de cosworth moesten rijden, en die motor past niet in de toyota.

Dit is de hoofdreden waarom stefan grand prix, prodrive en lola geweigerd werden bij de eerste selectie een jaar geleden, terwijl vooral lola en prodrive volgens alle logica het startbewijs hadden moeten krijgen. Dit was 1 van de laatste stommiteiten van mosley.

De toyota die dit jaar had moeten rijden zal volgend jaar wel rijden hij HRT als ze het geld hebben.

Ik ben er vrij zeker van dat de FIA uiteindelijk geen nieuw team gaat toelaten. om een nieuw debacle te voorkomen. Durango zou de grootste kanshebber zijn maar die moesten zich zelfs uit de GP2 terug trekken vanwege geen geld :wtf:

xDama

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
welja, ipv een nieuw kakchassis te maken hadden één van de drie nieuwe teams dat chassis moeten hebben.

Bwa, ik ben meer fan van de huidige manier hoor. 3 nieuwe teams, elk met een 100% eigen chassis en team. Als je ziet op welke manier Lotus, Virgin in HRT dit jaar in de F1 zijn gekomen, dan heb ik enkel maar respect voor wat ze doen.

En ik geloof niet dat die Toyota van 2010 zo'n daverende wagen was. I mean, het is een Toyota.

blizzard

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Bwa, ik ben meer fan van de huidige manier hoor. 3 nieuwe teams, elk met een 100% eigen chassis en team. Als je ziet op welke manier Lotus, Virgin in HRT dit jaar in de F1 zijn gekomen, dan heb ik enkel maar respect voor wat ze doen.

En ik geloof niet dat die Toyota van 2010 zo'n daverende wagen was. I mean, het is een Toyota.

De Toyota van 2009 was in het begin van het seizoen nochtans een van de betere wagens.

xDama

Legacy Member
blizzard zei:
De Toyota van 2009 was in het begin van het seizoen nochtans een van de betere wagens.

In het begin wel, omdat zij samen met Brawn en Williams de DDD hadden. Tegen het einde van het seizoen was het niet veel soeps meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan