denkimi
Legacy Member
schumacher of massa dusVishnuSixDix zei:alleen goeie piloten winnen in Spa...
Dus mijn geld gaat op Webber/Vettel/Hamilton!![]()
*stookt de fans hier wat op*

ik ga in ieder geval eerst het weerbericht afwachten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schumacher of massa dusVishnuSixDix zei:alleen goeie piloten winnen in Spa...
Dus mijn geld gaat op Webber/Vettel/Hamilton!![]()
*stookt de fans hier wat op*

VishnuSixDix zei:alleen goeie piloten winnen in Spa...
Dus mijn geld gaat op Webber/Vettel/Hamilton!![]()
*stookt de fans hier wat op*
)VishnuSixDix zei:alleen goeie piloten winnen in Spa...
Dus mijn geld gaat op Webber/Vettel/Hamilton!![]()
*stookt de fans hier wat op*

Defkes zei:Of de winnaar van 2008: Massa?
(als we dan toch gaan stoken)
(raikko maakte toen foutje maar heeft toch maar 4x gewonnen in spa)VishnuSixDix zei:haja, massa. De sukkelaar die in 2008 aan een slakkengangetje (met dichgeknepen billen) met de "overwinning" is gaan lopen nadat de échte coureurs (zijnde Hamilton en Raikkonen) effe het ganse veld toonden hoe je écht moest rijden op dat circuit(raikko maakte toen foutje maar heeft toch maar 4x gewonnen in spa)

Defkes zei:Tja, wie is dan de slimste![]()
VishnuSixDix zei:die toyota had beter in de race gezeten dit jaar![]()
.Het zal wel zijn. Heel erg dat er een auto klaarstond die misschien wel mee ging kunnen doen in de top 10 (dat denk ik toch), terwijl er nu teams zijn die ettelijke seconden/ronde trager zijnVishnuSixDix zei:die toyota had beter in de race gezeten dit jaar![]()
.VishnuSixDix zei:welja, ipv een nieuw kakchassis te maken hadden één van de drie nieuwe teams dat chassis moeten hebben.

VishnuSixDix zei:welja, ipv een nieuw kakchassis te maken hadden één van de drie nieuwe teams dat chassis moeten hebben.
666-Damarus-666 zei:Bwa, ik ben meer fan van de huidige manier hoor. 3 nieuwe teams, elk met een 100% eigen chassis en team. Als je ziet op welke manier Lotus, Virgin in HRT dit jaar in de F1 zijn gekomen, dan heb ik enkel maar respect voor wat ze doen.
En ik geloof niet dat die Toyota van 2010 zo'n daverende wagen was. I mean, het is een Toyota.
blizzard zei:De Toyota van 2009 was in het begin van het seizoen nochtans een van de betere wagens.