falc.be zei:
wat denkte nu dat bernie wilt?
hij heeft F1 misschien gemaakt tot wat het nu is maar hij is het nu kapot aan het maken
niemand geeft een moer om een race in india of korea
vooral in india kan dat geld beter gespendeerd worden
Da's niet alleen Ecclestone hoor, het is tegenwoordig gewoon zo'n mentaliteit geworden in de paddock. Alles moet groter, duurder en exclusiever terwijl ze hun gat afvegen aan traditie, geschiedenis en de uitdaging van een circuit.
Ecclestone wil enkel en alleen maar meer centen ontvangen en voor de rest kan hem dat allemaal geen moer schelen. Moesten circuits zoals een Imola, Sao Paulo, Montreal evenveel centen kunnen ophoesten zoals circuits in Abu Dhabi en shit, hij zou ze zonder problemen op de kalender zetten. Al waren dat circuits waar een piloot zich met 1 crash dood kan rijden, zolang ze maar betalen.