Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

falc.be

Legacy Member
hij is er niet rechtstreeks mee verbonden maar via zijn management bureau

hatetn

Legacy Member
EagleEye zei:
Remember, dat was de dag nadat Massa in het ziekenhuis terechtkwam (en in coma lag) door een losgekomen stuk van Barrichello zijn wagen he ;)



nee, een week nadat henry surtees dood was door een wiel die losgekomen was

falc.be

Legacy Member
boeffel zei:
Mss suckt de kwaliteit van de baan ofzo? of de infrastructuur buiten het racegebied? (paddock ofzo)

want idd, het is toch een van de beste circuits ze... rare eikelsteen

Qua veiligheid zit het vooral met de pit ingang niet goed, als 2 rijders op het rechte stuk in elkaar haken kunnen ze recht de pits binnenvliegen.

Voor de rest is het circuit enorm hobbellig en moet het asfalt bijna jaarlijks vervangen worden.

Langs de andere kant is dit samen met maleisie het enige circuit zonder chicanes op de kalender, en dat mag toch blijven

xDama

Legacy Member
Als je ziet wat voor een standaarden ze tegenwoordig zetten voor een F1-circuit, dan staat er binnen 10 jaar geen enkele GP meer op de kalender die niet georganiseerd wordt door een rijk oliestaatje.

falc.be

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Als je ziet wat voor een standaarden ze tegenwoordig zetten voor een F1-circuit, dan staat er binnen 10 jaar geen enkele GP meer op de kalender die niet georganiseerd wordt door een rijk oliestaatje.

wat denkte nu dat bernie wilt?

hij heeft F1 misschien gemaakt tot wat het nu is maar hij is het nu kapot aan het maken

niemand geeft een moer om een race in india of korea
vooral in india kan dat geld beter gespendeerd worden

xDama

Legacy Member
falc.be zei:
wat denkte nu dat bernie wilt?

hij heeft F1 misschien gemaakt tot wat het nu is maar hij is het nu kapot aan het maken

niemand geeft een moer om een race in india of korea
vooral in india kan dat geld beter gespendeerd worden

Da's niet alleen Ecclestone hoor, het is tegenwoordig gewoon zo'n mentaliteit geworden in de paddock. Alles moet groter, duurder en exclusiever terwijl ze hun gat afvegen aan traditie, geschiedenis en de uitdaging van een circuit.

Ecclestone wil enkel en alleen maar meer centen ontvangen en voor de rest kan hem dat allemaal geen moer schelen. Moesten circuits zoals een Imola, Sao Paulo, Montreal evenveel centen kunnen ophoesten zoals circuits in Abu Dhabi en shit, hij zou ze zonder problemen op de kalender zetten. Al waren dat circuits waar een piloot zich met 1 crash dood kan rijden, zolang ze maar betalen.

boeffel

Legacy Member
Voor de geïnteresseerden:

Ik werk nu samen met een oud teambaas (niet eigenaar) van team Astromega (Formule 3000), die samen met Fernando Alonso en Gonzalo Rodriguez heeft gewerkt :)

boeffel

Legacy Member
falc.be zei:
Astromega is ermee gestopt zeker ?

weet ik niet, maar die meneer waar ik mee werk heeft daar 8 jaar gewerkt, en is gestopt na het fatale accident van Gonzalo Rodriguez

xDama

Legacy Member
boeffel zei:
Voor de geïnteresseerden:

Ik werk nu samen met een oud teambaas (niet eigenaar) van team Astromega (Formule 3000), die samen met Fernando Alonso en Gonzalo Rodriguez heeft gewerkt :)

Wat doe jij dan van werk misschien?

boeffel

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Wat doe jij dan van werk misschien?

Brico :P

en dat ongeval was idd met Penske, maar Rodriguez mocht voor hem rijden omdat hij goed reed in F3000 ofzo, allez, hij 'leende' die denk ik... (ken ni heel het verhaal he)

Mee

Legacy Member
Proim zei:
Wow... De eerste keer dat hij daar vol gas gaf had ik kippenvel van kop tot teen. En bij het herbekijken nog eens :).

En dan zeggen ze dat Top Gear knappe filmpjes maakt, dit trok er mij toch wel een pak meer 'in' dan Richard Hammond die met de F1 sukkelde...

EagleEye

Legacy Member
Mee zei:
En dan zeggen ze dat Top Gear knappe filmpjes maakt, dit trok er mij toch wel een pak meer 'in' dan Richard Hammond die met de F1 sukkelde...
Idd, dit kwam beter over dan die Top Gear aflevering.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan