Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

Proim

Legacy Member
Mee zei:
Wow... De eerste keer dat hij daar vol gas gaf had ik kippenvel van kop tot teen. En bij het herbekijken nog eens :).

En dan zeggen ze dat Top Gear knappe filmpjes maakt, dit trok er mij toch wel een pak meer 'in' dan Richard Hammond die met de F1 sukkelde...
Same here, echt kippenvel. Zal wel geen deugd gedaan hebben aan zijn nek als je die weerslag bekijkt...

RaZoR be

Legacy Member
Uiteindelijk lijkt me dat ook wel eens tof met zo een 2-zitter eens in te zitten :). das ook maar 150 euro :)

vloet

Legacy Member
Ik zou wel eens met die Jordan willen rijden :p
Heb die wagens altijd al cool gevonden. ('goed' is een ander verhaal')

xDama

Legacy Member
vloet zei:
Ik zou wel eens met die Jordan willen rijden :p
Heb die wagens altijd al cool gevonden. ('goed' is een ander verhaal')

Idem, de seizoenen met de Benson & Hedges livery was dat 1 van de coolste wagens op de grid.

En in 1999 was die wel nog redelijk 'goed'. ^^

Proim

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Idem, de seizoenen met de Benson & Hedges livery was dat 1 van de coolste wagens op de grid.

En in 1999 was die wel nog redelijk 'goed'. ^^
Heb daar ooit nog eens een Lego versie van gehad, echt prachtig die livery :)

Xinu

Legacy Member
Ferrari is betrouwbaarste team uit eerste helft van 2010
Bron:http://www.jamesallenonf1.com/

F1 TEAMS FINISHING RECORD, FIRST 12 RACES
1. Ferrari 99.8%
2. Red Bull 93.1%
3. Mercedes 92.7%
4. McLaren 91.4%
5. Renault 86.4%
6 Williams 86.1%
7. Force India 85.5%
8. Toro Rosso 80%
9. Lotus 71.1%
10. Hispania 70.7%
11. Virgin 65.2%
12 Sauber 57.9%

vishnusixclix

Legacy Member
Beetje vreemd, aangezien red bull een paar uitviel met technische fouten en 3 keer is moeten finishen met zwaar gehavende wagen (vettel race 1 , webber 2 races terug) terwijl mclaren slechts 3 keer is uitgevallen waarvan 1 keer door een vergeten afdekkap op de luchtinlaat :)

"finishing records" ok, maar niet echt een graadmeter voor de betrouwbaarheid van de wagen.

Dat Ferrari eerst staat, is iig aanneembaar.

falc.be

Legacy Member
EagleEye zei:
Idd, dit kwam beter over dan die Top Gear aflevering.

jullie vergeten wel dat

Hammond in een F1 reed die recht van het circuit kwam

De prost (die van 2000) met iedere denkbare rijders hulp uitgerust zal zijn + de motor waar ongetwijfeld een toerentalbegrenzer opgezeten zal hebben.

Stond jaren geleden nog een artikel van in formule 1

De gewone doorsnee mens raakt nooit ofte nooit uit de pits met een echte F1

falc.be

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Idem, de seizoenen met de Benson & Hedges livery was dat 1 van de coolste wagens op de grid.

En in 1999 was die wel nog redelijk 'goed'. ^^

true maar de wagen die daar stond was die van 2001, en die was minder goed. vandaar is het alleen maar bergaf gegaan met jordan.

Ik vind zelf de jordans uit 1997-98 het mooiste btw ^^

hatetn

Legacy Member
falc.be zei:
jullie vergeten wel dat

Hammond in een F1 reed die recht van het circuit kwam

De prost (die van 2000) met iedere denkbare rijders hulp uitgerust zal zijn + de motor waar ongetwijfeld een toerentalbegrenzer opgezeten zal hebben.

Stond jaren geleden nog een artikel van in formule 1

De gewone doorsnee mens raakt nooit ofte nooit uit de pits met een echte F1


ze gaan wel uit de pits raken maar het zal zijn zoals hammond. eerst een hoop keren stilvallen voor het lukt.

denkimi

Legacy Member
falc.be zei:
jullie vergeten wel dat

Hammond in een F1 reed die recht van het circuit kwam

De prost (die van 2000) met iedere denkbare rijders hulp uitgerust zal zijn + de motor waar ongetwijfeld een toerentalbegrenzer opgezeten zal hebben.

Stond jaren geleden nog een artikel van in formule 1

De gewone doorsnee mens raakt nooit ofte nooit uit de pits met een echte F1
ik zou niet weten waarom ge niet uit de pits zou geraken als ge een deftige uitleg gekregen hebt. hammond had problemen met het anti-stall systeem (ik denk omdat hij niet hoog genoeg in toeren ging).

Proim

Legacy Member
denkimi zei:
ik zou niet weten waarom ge niet uit de pits zou geraken als ge een deftige uitleg gekregen hebt. hammond had problemen met het anti-stall systeem (ik denk omdat hij niet hoog genoeg in toeren ging).
Ik denk dat je het toch wat onderschat :p

falc.be

Legacy Member
Hammond is uiteindelijk uit de pits geraakt omdat hij op dat vlak nog altijd meer ervaring heeft dan zoals ik al zei: een doorsnee mens. de meeste mensen hebben hooguit met een wagen met 100 pk gereden + hammond zat in de renault van 2005, met een V10 met 950+ pk onder zijn reet

een gewone mens raakt bv met een Touring of een GT wellicht wel uit de pits maar zal rap in de banden steken als ze wat te veel gas geven

jeltex

Legacy Member
Vannacht over de GP in Spa gedroomd van binnen 2 weken.

Uitslag: Alonso wint, Vettel 2, Webber 3, Hamilton 4.
Nu weet ik het al, en dat terwijl ik echt uitkeek naar deze race :(

Gothrek

Legacy Member
jeltex zei:
Vannacht over de GP in Spa gedroomd van binnen 2 weken.

Uitslag: Alonso wint, Vettel 2, Webber 3, Hamilton 4.
Nu weet ik het al, en dat terwijl ik echt uitkeek naar deze race :(

Ge kunt u misschien promoten als vervanger van die voetbal octopus.

vishnusixclix

Legacy Member
jeltex zei:
Vannacht over de GP in Spa gedroomd van binnen 2 weken.

Uitslag: Alonso wint, Vettel 2, Webber 3, Hamilton 4.
Nu weet ik het al, en dat terwijl ik echt uitkeek naar deze race :(

alleen goeie piloten winnen in Spa...

Dus mijn geld gaat op Webber/Vettel/Hamilton! :p

*stookt de fans hier wat op :evil: *
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan