Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

falc.be

Legacy Member
Alleen de eerste 3 foto's is de toyota met Nick heidfeld

Al de andere foto's is de nieuwe GP2 auto met idd ben hanley. Die foto's zijn echter al enkele weken oud tenzij daar nu ook mee getest is.

GP2 gaat exact dezelfde banden gebruiken volgend seizoen.

zoals al te zien is gaat de GP2 qua aerodynamica een gevoelig stuk dichter bij F1 liggen dan het oude chassis. wat spijtig genoeg het einde van de soms enorm spectaculaire races betekent.

stageline

Legacy Member
jeltex zei:
Vannacht over de GP in Spa gedroomd van binnen 2 weken.

Uitslag: Alonso wint, Vettel 2, Webber 3, Hamilton 4.
Nu weet ik het al, en dat terwijl ik echt uitkeek naar deze race :(

Ik ben 2keer al live weeste kijke naar de f1; de 1ste maal in monza; niks beters dan in ferrari land als ferrari ens chumi supporter zijnde en wat een dag me dat was, de eerste maal en het was er voetbal sfeer (uiteraard moeten de omstandigheden meezitten he).
Was toen in 2006 en je idool in je eerste maal je gaat gaan kijke zien winnen met je favoriete wagen en team,manman, dit is mss wel de mooiste dag van m'n leven tot nu toe, een moment om nooit te vergeten.

De 2de keer was vorig seizoen in spa omdat ik gehoopt had schumi zou racen had ik al tickets aangeschaft, brute pech maar m'n dag was toch goed omdat ferrari won toen; das 2keer ik ga gaan kijken en 2maal wint ferrari ;).

Ik hoop op 29 augustus er terug een ferrari wint (liefst massa, alonso is maar een blaze).
Jammer schumi 10plaatsen achteruit moet, tis niet meer zoals in de gouden jaren waar je nog echt racen zag.
Maar ik maal er niet om, mijn dag zal allesins super zijn doordat schumi er zal zijn.

fulcoboy

Legacy Member
falc.be zei:
Alleen de eerste 3 foto's is de toyota met Nick heidfeld

Al de andere foto's is de nieuwe GP2 auto met idd ben hanley. Die foto's zijn echter al enkele weken oud tenzij daar nu ook mee getest is.

GP2 gaat exact dezelfde banden gebruiken volgend seizoen.

zoals al te zien is gaat de GP2 qua aerodynamica een gevoelig stuk dichter bij F1 liggen dan het oude chassis. wat spijtig genoeg het einde van de soms enorm spectaculaire races betekent.


Ge hebt gelijk, is idd Ben Hanley met de nieuwe GP2 auto :) stonden in dezelfde rubriek dus zal nog niet goed wakker geweest zijn ;) achja ook altijd interessant om te zien :p

Proim

Legacy Member
Ik ging het ook net posten, ik zal waarschijnlijk wel eens een kijkje gaan nemen.

Proim

Legacy Member
Waarom ze die in Kortrijk zetten weet ik wel niet, moest dat nu in Gent, A'pen of Brussel zijn ja... maar Kortrijk? :unsure:

falc.be

Legacy Member
Bij ons in hove, eigenlijk een boerengat stond er een jaar of 2-3 terug plots een Renault F1 voor de ING bank.

Shaddix

Legacy Member
Gothrek zei:
Damn, herexamens :(

inderdaad :(

maar als ik er geen had, dan was ik eerder naar de Bavaria City Racing gegaan dan naar kortrijk :D
RedBull doet wel vaker promoties met betrekking tot hun F1 team, zo stond er op studay (een festivalletje om het begin van het academiejaar te vieren in Antwerpen) een hele stand met een RedBull toonmodel waar je zo een pitstop kon nadoen

vloet

Legacy Member
Ale, nu sluit Raikkonen ineens niet meer uit dat hij volgend jaar terug F1 zal rijden :p
F1-Club.be : Nieuws

Ik ben er in ieder geval voorstander van. Mssn heeft hij in de WRC zelfs dingen geleerd die hij kan toepassen in de F1 ofzo.

Mee

Legacy Member
Scandinavian flicks in F1!

Ik betwijfel dat je na wereldkampioen F1 te zijn geweest veel gaat bijleren in WRC om dan beter F1 te kunnen rijden ;).

vloet

Legacy Member
Goh, technisch mssn niet meteen nee (om toe te passen op F1), maar misschien mentaal? Ach ja, ik geloof niet dat hij met 'lege handen thuiskomt' na een paar jaar WRC te rijden bedoel ik maar.

vishnusixclix

Legacy Member
idd, volgens de laatste fotos die ik gezien heb, heeft Raikkonen nu meer bagage... 8 kilo vet, schat ik zo :D

Gentille

Legacy Member
Gisteren stond de F1 bolide van Red Bull aan "bar des amis" in Gent. Trok toch heel wat aandacht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan