falc.be
Legacy Member
Alleen de eerste 3 foto's is de toyota met Nick heidfeld
Al de andere foto's is de nieuwe GP2 auto met idd ben hanley. Die foto's zijn echter al enkele weken oud tenzij daar nu ook mee getest is.
GP2 gaat exact dezelfde banden gebruiken volgend seizoen.
zoals al te zien is gaat de GP2 qua aerodynamica een gevoelig stuk dichter bij F1 liggen dan het oude chassis. wat spijtig genoeg het einde van de soms enorm spectaculaire races betekent.
Al de andere foto's is de nieuwe GP2 auto met idd ben hanley. Die foto's zijn echter al enkele weken oud tenzij daar nu ook mee getest is.
GP2 gaat exact dezelfde banden gebruiken volgend seizoen.
zoals al te zien is gaat de GP2 qua aerodynamica een gevoelig stuk dichter bij F1 liggen dan het oude chassis. wat spijtig genoeg het einde van de soms enorm spectaculaire races betekent.
.
stonden in dezelfde rubriek dus zal nog niet goed wakker geweest zijn 

