Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus bij een gewone botsing zit de helm niet bloot ofzo?eniac zei:Ja, want dat had vooral enorm veel te maken met structurele stevigheid van een F1-wagen bij botsingen.
Denk eens na voor je post.
eniac zei:Bij een botsing waarbij 2 wagens voorwaarts rijden vliegt er zelden debris aan enorme snelheid achteruit (dus de pits in). Lijkt me onwaarschijnlijk dat er in de pits iemand zou gestorven zijn door een mogelijke botsing, als die zou gebeurd zijn.
Djeez, achterlijke mannen...EagleEye zei:(Merk ook op: de zeer voorzichtige en zachthandige manier waarmee de marshal de auto weer op zijn pootjes zet)
denkimi zei:dus bij een gewone botsing zit de helm niet bloot ofzo?
Mee zei:Djeez, achterlijke mannen...
Bij een van Martin Brundle zijn crashes deden ze dat ook, ik dacht nu wel dat ze 10 jaar later al wat slimmer waren.
.Met zo'n moves ga ik wel degelijk elke keer moord en brand roepen. Een dode is inderdaad zeer onwaarschijnlijk en dat ongeluk van Surtees zal zich absoluut niet snel herhalen, dat is waar. Maar het is een feit dat uw hoofd ontbloot blijft en dat het niet zo onwaarschijnlijk is dat ge een van uw eigen wielen tegen uwe kop krijgt als ge zijdelings in een barrière terecht komt en de tethers te goed werken. Zo is Senna aan zijn eind gekomen. Zelfs HANS beschermt niet tegen zijdelingse whiplash.eniac zei:Niet bij elke zware crash wordt er door iedereen geroepen dat er "gemakkelijk" een dode had kunnen vallen.
Volgens de hier door jou gebruikte logica kan er niet bij elke zware, maar bij zowat elke botsing "gemakkelijk" een dode vallen. Debris kan altijd van de wagen vliegen, helmen zitten altijd bloot, als het toeval toeslaat kan dat altijd dodelijk gevaar opleveren. Gaan we dus vanaf nu bij elke botsing, groot of klein, moord en brand roepen?
Als we uitgaan van wat je redelijkerwijze mag verwachten: die wagens zijn verdomd stevig en we hebben al heel wat piloten ongedeerd uit zien stappen na enorm zware crashes. Dat maakt de bewering dat er "gemakkelijk" een dode had kunnen vallen zeer onwaarschijnlijk.
Ik vind persoonlijk dat van Hamilton minder erg, want zoals werd gezegd in dat filmke kan het wel zijn dat hij niet wist dat hij daar was. In de foto die eerder werd post en in het clipje zie je dat Schumacher de hele tijd naar rechts kijkt. En plus, er was nog een zekere run-off.Defkes zei:Dergelijke manoeuvres komen trouwens vaker voor e:
Massa vs Webber
Hamilton vs Glock (na 1:56)
Of de talloze startmanoeuvres van MS (en nu ook Vettel) waarbij ze de tegenstand in de muur proberen te rammen.
Moridin zei:Het feit is en blijft dat dodelijke ongelukken of accidenten waarbij ge zwaar gekwetst raakt kunnen gebeuren en uw tegenstander -weliswaar bijna maar toch- de keus geven van in de muur te gaan of over uw eigen wielen te schieten absoluut is not done. Barrichello had muug veel chance dat de muur juist op tijd ophield want Schumacher stuurde pas weg toen ze de pitwall al gepasseerd waren. En ten tweede dat hij de controle niet verloor toen hij op het gras werd geduwd want dan had hij Schumacher waarschijnlijk meegenomen in dat accident. En dan spreek ik nog niet over het gevaar van wagens die net de pits uitkomen. Toegegeven, dat was zeer onwaarschijnlijk gezien het de laatste ronden waren, maar ge weet nooit.
Ik begrijp best dat er moet worden geracet en dat sommige coureurs daar veel harder in zijn dan anderen en dat dat meestal is wat hen tot een van de groten maakt, maar daar zijn grenzen aan waar Schumacher opnieuw over is gegaan.
Moridin zei:Een dode is inderdaad zeer onwaarschijnlijk
Zo is Senna aan zijn eind gekomen.
Het feit is en blijft dat dodelijke ongelukken of accidenten waarbij ge zwaar gekwetst raakt kunnen gebeuren
maar daar zijn grenzen aan waar Schumacher opnieuw over is gegaan.
hatetn zei:het kan zeker nergens tegen vliegen en terugkaatsen.
die hierboven gaat ook aan hoge snelheid vooruit en de band vliegt ook de andere kant op.
nu vorig jaar werd er toen moord en brand geroepen toen alonso zijn wiel niet goed vast zat.
dit jaar maakte het al niets meer uit bij rosberg
ik vind niet dat er hysterisch over imo, dat incident sprong nu eenmaal het sterkst in de kijker tijdens de race, en plus het was juist Schumacher dat het deed bij Barrichello. Het enige dat het meer in het oog had kunnen doen springen was als het tussen Alonso en Hamilton was gebeurd. Het is uiteindelijk een discussieforum hier en ik discussieer graag ^^.eniac zei:Ook akkoord. Ik vond het er zelf dik over, ik heb het alleen wat tegen die massahysterie.
marcel zei:nee, dat wiel vliegt in de richting waarin het gelanceerd wordt. als je "goed" kijkt, zie je dat de wagen in dezelfde richting vliegt (ongeveer). wagen + wiel knallen in muur, en worden beiden apart weggekatapulteerd.
moest Barrichello in de muur geduwd zijn, zouden beide wagens wég van de muur gesmeten worden, als in: niet over de muur.
Moridin zei:ik vind niet dat er hysterisch over imo

Amerikaans circuit zal 200 miljoen dollar kosten
Volgens Austin American-Statesman zou het nieuwe Amerikaanse circuit, dat in Austin zal liggen, ongeveer 200 miljoen dollar kosten. Door de opbouw van het circuit zullen 1.200 werkmensen opgetrommeld worden.
Het circuit zou 400.000 toeschouwers kunnen ontvangen, waardoor 1.500 werknemers moeten aangesteld worden. Deze zouden echter alleen werkzaam zijn tijdens het Grand Prix-weekend.
Full Throttle Productions, de organisatie die de Formule 1 terug naar Amerika gebracht heeft, verwacht al in het eerste jaar haar kosten volledig te kunnen afbetalen. Het bedrijf vermoedt dat het raceweekend maar liefst 300 miljoen dollar zal opbrengen.
De Grand Prix van Amerika wordt vanaf 2012 op de Formule 1-kalender verwacht.
[07 augustus 2010 - 13:35]
Moridin zei:weet er eigenlijk iemand iets over een mogelijke opvolger van Ecclestone? Er zijn de laatste tijd genoeg voorbeelden geweest van hoe zot die geworden is, en de mens begint oud te worden.
Remember, dat was de dag nadat Massa in het ziekenhuis terechtkwam (en in coma lag) door een losgekomen stuk van Barrichello zijn wagen hehatetn zei:vorig jaar werd er toen moord en brand geroepen toen alonso zijn wiel niet goed vast zat. dit jaar maakte het al niets meer uit bij rosberg

Moridin zei:weet er eigenlijk iemand iets over een mogelijke opvolger van Ecclestone? Er zijn de laatste tijd genoeg voorbeelden geweest van hoe zot die geworden is, en de mens begint oud te worden.