Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FrostByte zei:Sorrie Kimi, hij heeft gelijk hoor. Leer keer beetje het sentiment van de post lezen en niet zozeer te neuten over getalletjes.
denkimi zei:en moesten we toch aan de limiet van het menselijk lichaam geraken (wat zo goed als onmogelijk is gezien u banden maar een beperkte grip hebben) dan kunnen ze nog altijd drukpakken gebruiken om dat op te lossen.
VishnuSixDix zei::doh:
drukpakken dienen voor positieve en nagatieve g krachten... niet voor LATERALE g-krachten! (die bij F1 zo gigantisch sterk zijn)
denkimi zei:de drukpakken die in straaljagers gebruikt worden wel ja, ik zie geen reden waarom die niet zouden kunnen aangepast worden om laterale krachten beter op te vangen.
VishnuSixDix zei:een drukpak rond de nek (meest kwetsbare plek bij laterale g's) dan? Your lack of any technical knowledge baffles me.
Medisch gezien staat het maximum laterale g's dat normale mensen verdragen op 2.5G. In Turkije hebben de rijders tien seconden lang 5G. Geen drukpak die daar iets aan kan gaan veranderen, anders zou het al wel bestaan. (vooral omdat de klacht dat de rijders hun limiet bereikt hebben al meer dan 20 jaar geleden voor het eerst werd opgemerkt, toen de F1 skirts hadden die ongelooflijke grip boden (cfr wat redbull nu doet eigenlijk)
denkimi zei:het gaat mij ook niet over die getallen, alleen over het feit dat we bijlange niet aan de limiet zitten die het menselijk lichaam aankan en het dus nog veel sneller kan. en moesten we toch aan de limiet van het menselijk lichaam geraken (wat zo goed als onmogelijk is gezien u banden maar een beperkte grip hebben) dan kunnen ze nog altijd drukpakken gebruiken om dat op te lossen.
moraal van het verhaal: meer technische vrijheid voor de ontwerpers en auto's die terug de technische limieten verleggen.
blizzard zei:Serieus, de meeste F1 teams hebben nu al last om de torenhoge kosten blijven te betalen, en jij wilt die dan nog is een pak verhogen? (aangezien dat sowieso het resultaat is als je de teams terug veel meer vrijheid geeft)
Verder is het ook al gezegd dat de rijders inderdaad niet veel meer extra zullen aankunnen denk ik, als je nu al ziet hoe die soms uit hun wagens komen.
blizzard zei:Verder is het ook al gezegd dat de rijders inderdaad niet veel meer extra zullen aankunnen denk ik, als je nu al ziet hoe die soms uit hun wagens komen.
666-Damarus-666 zei:Vergelijk eens hoe ze er nu uitstappen en hoe ze er pakweg 20 jaar terug soms uitstapten. Nu zijn die mannen zo fris als een hoentje als ze uit hun wagen komen, terwijl je 20 jaar terug die mannen afgepeigerd uit hun wagen zag kruipen.
Ze zijn beter getrained en afgesteld op de sport vandaag, maar op het randje van hun kunnen, bijlage niet.

Moridin zei:Was Alonso ooit is niet vijf kilo aan vocht verloren omdat de isolatie tegen zijn rug was gescheurd of iets dergelijks? Ik herinner mij zoiets dat ze dat als illustratie van de extreme warmte in Singapore vertelden bij de voorbeschouwing van de GP daar vorig jaar.
Voor de fans van Lee McKenzie: zij vervangt Jake Humphrey als anker voor de GP van Japan omdat hij dan de common wealth games gaat doen.
BBC changes F1 presenter with an eye on the 2012 Olympics : James Allen on F1 – The official website
Ligt het aan mij, of bespeur ik in die tekst een beetje jaloezie?
666-Damarus-666 zei:Vergelijk eens hoe ze er nu uitstappen en hoe ze er pakweg 20 jaar terug soms uitstapten. Nu zijn die mannen zo fris als een hoentje als ze uit hun wagen komen, terwijl je 20 jaar terug die mannen afgepeigerd uit hun wagen zag kruipen.
Ze zijn beter getrained en afgesteld op de sport vandaag, maar op het randje van hun kunnen, bijlage niet.