Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dr. Doezel zei:Deze keer was het KIJKEN naar één+. Kijken, niet luisteren![]()
ShApeBE zei:Hij weet duidelijk wat je bedoelt hoor, hij heeft het alleen over de barslechte commentaar op sporza bij F1.

falc.be zei::doh:


Moridin zei:Ik hoop eigenlijk op Alonso, zou leuk zijn voor het kampioenschap.
+ schumacher die in de laatste ronde de sc van de baan rijdthatetn zei:+ beide mclarens die uitvallen en red bulls die door problemen pas 4 en 5 worden

Contec zei:+ schumacher die in de laatste ronde de sc van de baan rijdt![]()

VishnuSixDix zei:Ik geloof dat die McLarens de rest hoogstens kunnen matchen door hun straightline snelheid.