Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Android zei:@falc: hoelang volg je de F1 al? Zoals ik hierboven al zei, Monaco is misschien niet de spektakelwedstrijd seizoen na seizoen, maar het = F1. Ik ben ook voor uitbreiding van de kalender, maar niet de vervanging van de traditionele circuits en in ruil mooie prefabcircuits...
Domenicali ziet graag aanpassing aan reglementen
20 juli 2010
Stefano Domenicalli hoopt dat de regels omtrent het inhalen van een andere coureur worden aangepast. De Italiaan ziet graag dat wanneer een coureur een verkeerde inhaalactie plaatst, de wedstrijdleiding meteen zegt of hij zijn positie terug moet geven of niet. Als dat niet binnen een bepaalde tijd gebeurt, moet de actie als correct worden beschouwd, vindt hij.
Fernando Alonso kreeg in Engeland een drive through-penalty nadat hij de baan had afgesneden om Robert Kubica in te halen. Racedirecteur Charlie Whiting vertelde Ferrari wel dat de Spanjaard Kubica weer voorbij moest laten, maar volgens het team gebeurde dat pas toen de Pool was uitgevallen.
“We zullen een aanpassing aan de reglementen aanvragen. Als de wedstrijdleiding binnen drie of vier bochten niets van zich laat weten, dan moet de actie als correct worden beschouwd”, zei Domenicali in een interview met de Italiaanse krant La Stampa. Na Valencia werden de reglementen ook al aangepast na geklaag van Ferrari. Op de vraag of de Formule 1 na elke race de reglementen moet veranderen, antwoordde de teambaas: “Het is nou eenmaal een complexe sport."
VishnuSixDix zei:Domenicali ziet graag aanpassing aan reglementen - GPUpdate.net
Ma FOOOOK die van Ferrari kunnen toch een zaag spannen... Na Spa 2008 hoorde ik ze nochtans niet klagen dat de regels moeten aangepast worden?
Als je Ferrari liet doen waren ze spelleider, jury EN deelnemer aan het F1 spelletje. Bah. Van mij mogen ze eruit.
Mee zei:Ik vind anders wel dat ze deze keer gelijk hebben. Er moet meer duidelijkheid komen ivm dat afsnijden van een bocht en de straffen er rond. Domenicali's voorstel lijkt mij dan ook niet slecht, maar misschien zijn er nog betere alternatieven.
Dat zou eigenlijk al na Spa 2008 zijn gebeurd zoals Vishnu zegt, maar dat is een andere zaak...
Ik vind het ook niet slecht dat de reglementen na elke race kunnen worden aangepast, het kan alleen maar helpen zodat probleemgevallen (Monaco, Valencia, Silverstone) niet meer voorvallen in de toekomst. Duidelijkere reglementen zorgen ervoor dat er minder over straffen wordt gezeverd (bekijk deze thread maar eens), en de focus meer naar het racen wordt verschoven. Zoals het hoort.

VishnuSixDix zei:@mee
"dat ze deze keer gelijk hebben...." Man dat is hypocrisie van de ergste soort. Als het in hun voordeel is dan klagen ze, maar als iemand anders het overkomt dan houden ze gewoon hun mond. En net daarom draai ik mezelf daar in op. Blijters en jankers krijgen per definitie geen gelijk van mij![]()
LuCian zei:elk team doet dat als het in hun voordeel of nadeel zal zijn
hier enkel op ingaan als ge uw afkeer voor ferrari of alonso kunt laten zien is ook hypocrisie btw

LuCian zei:Watch Formula 1 Germany Grand Prix [Practice 1] Live Stream Online
stream fp1
heeft hele tijd nat geweest, nu opdrogende baan
bbc stream: Watch F1 Practice Germany Live Stream Online
en bbc stream dus :dXinu zei:Op Vipstand is er altijd f1 te zien kijk altijd via daaren bbc stream dus :d