hatetn
Legacy Member
Mee zei:
zowat iedere start van schumacher bestond uit die beweging dus er zijn filmkes genoeg.
dit gezegd zijnde. voor zo'n zotte beweging heeft schumi toch nog af en toe wat puntjes kunnen sprokkelen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:
)Mee zei:
denkimi zei:natuurlijk zijn ze de top van de autosport en is het maar normaal dat ze met het mes tussen de tanden rijden, maar ze geven als ploegmaats zijnde elkaar terug geen ruimte net zoals de vorige keer.
moesten ze elkaar geraakt hebben zou het kot te klein geweest zijn.
. Op dit moment is het bij Red Bull strijden om de positie van eerste rijder. Webber heeft de eerste veldslag gewonnen, er gaan er nog 9 volgen. Pas wanneer een rijder er bovenuit steekt, zal de andere ruimte geven.VishnuSixDix zei:Zoals gewoonlijk Defkes, denk je veel te rechtlijnig en te wit-zwart.
Afgelopen zaterdag heeft Christian Horner een fout gemaakt. Zonder medeweten van Webber heeft hij (en A. Newey) beslist om die vleugel aan Vettel te geven. Zonder enige vorm van communicatie... Dat moet je maar eens proberen bij eender welke andere supercompetitieve F1 piloot.
Christian Horner werkte de moeilijke situatie, die er sinds Turkije heerste, in de hand met zijn actie. Hij moet dringend zijn manier van doen veranderen en laten blijken uit zijn acties dat hij even neutraal handelt als dat hij altijd in de publieke interviews wel beweert.
Wat er in 2007 bij McLaren gebeurd is, is dat de temperamentvolle Alonso het niet kon verkroppen dat rookie Hamilton even snel was, terwijl de jonge aimabele ideale schoonzoon op veel (interne) steun kon rekenen. Dat frustreerde de spanjaard.
Op dit moment is de rijstijl van de 2 McLaren piloten te verschillend om onderlinge ruzie te kunnen maken. Button is ook niet de persoon om ruzie te gaan zoeken hier en daar. Zie naar zijn relatie met Rubens Barichello, nog zo iemand waar geen ruzie mee te maken is, het was vorig jaar op bepaalde momenten heel warm maar het bleef altijd deftig. Omdat McLaren niet kop-en-nek sterker is dan de andere teams, hebben ze een gezamelijke vijand. Daarom zie ik ze dit jaar alvast niet ten onder gaan met ruzie. Bij Red Bull ligt dat anders, omdat ze veruit, veruit veruit de sterkste zijn. Hun enige tegenstander zijn zij zelf. Op die moment krijgen die interne strubbelingen makkelijker vrij spel.
Oh, en laten we niet vergeten dat veel van al die brandjes veroorzaakt en gebruikt worden door de media. Die heel de boel wat uitvergroten omdat ze eindelijk weer wat sappige shizzle te vertellen hebben.
.
) Button blijft domineren, zoals in de laatste vier races. Als Button alsnog de vorm van de eerste races terugvindt, denk ik dat de oud-coureurs (dus ik ben niet de enige met een zwartwit-visie
) gelijk zullen krijgen. Al blijft het natuurlijk wachten op enkele wereldraces van Button voordat we zo'n situatie krijgen. (btw, eniac, 3 maand geleden voerden we al een gelijkaardige discussie toen ik, deels met opzet, olie op een licht vuur wou gooien
).
), enneuh
) vond ik het rondje van Rupert Grind ook wel 
gaat er iemand naar de Superleague Formula in Zolder dit weekend?Mathelas zei:Formule 1 nieuws: Stewart verwacht spoedig afscheid van Michael Schumacher
ook-ecclestone-twijfelt-of-schumacher-in-2011-op-de-grid-staat.html
Na elke race moet er altijd iemand zijn mening geven over Schumacher die mss toch beter zou stoppen... Bende whiners.:ironic:

666-Damarus-666 zei:Tja, als je ziet wat hij er atm van bakt is het maar logisch dat er zo'n reacties komen.
Wordt Kimi Raikkonen opnieuw de opvolger van Michael Schumacher? · F1Journaal Formule 1 nieuws
![]()
falc.be zei:Toranosuke Takagi
Deed hetzelfde met de tyrrel in 1998 dan wat Alonso deed met een minardi in 2001. Kwalificeerde zich bij zijn debuut race en de race erop op de 13 plaats met de slechtste auto van het veld. spijtig genoeg door heel weinig mensen opgemerkt
Zijn F1 carriere is ten einde gekomen omdat hij geen engels sprak of simpelweg alleen japans sprak.
Sato komt op de 2de plek, wildebras maar is qua punten en resultaten denk ik de meest succesvolle japanner.
Kobayashi doet bangelijke dingen maar hij gaat wel s iemand mee de grindbak in sleuren
Gothrek zei:Sato was soms echt fantastisch

666-Damarus-666 zei:Kobayashi de beste Japanner in F1 noemen vind ik toch ook wat ver. Hij heeft al knappe dingen laten zien, maar de beste is hij toch nog niet hoor.
Takuma Sato blijft voor mij atm nog altijd met voorsprong de beste Japanner ooit in de F1. Ik snap nog steeds niet waarom er geen enkel team die de laatste jaren heeft binnengehaald, want die kerel kan een serieus stukje rijden.
Takagi vond ik anders niet echt zo'n denderende piloot? Hij reed in 98 en 99 allesbehalve met goed materiaal, maar ik kan mij niet herinneren dat die echt knappe dingen liet zien ondanks dat. Als je dan vergelijkt wat Sato soms kon verwezenlijken met de Jordan of die Super Aguri...
boeffel zei:er zouden meer waaghalspiloten gelijk hem moeten zijn, of gelijk Montoya![]()
boeffel zei:er zouden meer waaghalspiloten gelijk hem moeten zijn, of gelijk Montoya![]()
falc.be zei:alonso deed puur op resultaten ook geen knappe dingen in 2001, zijn beste resultaat was een 13de plaats denk ik. langs de andere kant presteerde hij wel zeer goed ondanks het feit dat het dezelfde auto als het jaar ervoor was en die toen al veruit de slechtste was.
takagi heeft iets gelijkaardig gedaan in 98, alleen is dat minder opgevallen
een ander ding: indycar heeft hun concept voor 2012 voorgesteld
autosport.com - IndyCar News: IRL sets template for IndyCar future
een systeem waar f1 wel eens directe en lastige concurentie kan van krijgen
het komt er op neer dat dallara een basis levert dat dan vooral op aerodynamisch afgewerkt moet worden met stukken van externe producenten en\of constructeurs, of de teams de rest mogen ontwikkelen.
zo mag bv ford de basis gebruiken en afwerken als een volledig product en de auto dan ook een ford chassis noemen
elk extern stuk moet beschikbaar zijn voor alle teams en heeft naargelang het type een maximumprijs
iedere costructeur mag een motor bouwen en door ontwikkelen
oa lotus heeft al interesse getoond
666-Damarus-666 zei:Tgoh, ik weet er eentje op de grid die allesbehalve vies is van gewaagde acties en da's Hamilton. Maar van zodra dat hij iets doet dat niet 100% in het reine is dan wordt er langs alle kanten moord en brand geschreeuwd.
Maar ik beaam wat je zegt, zo'n piloten moeten er zijn en liefst een stuk of 5.
