Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waardoor een van de Britten mooi kon opschuiven.
.
. Al zijn er nadien geen beelden van getoond.Alonso kon Kubica meteen na het manoeuvre hebben laten passeren en dan was er niets gebeurd.falc.be zei:alonso's race helemaal compleet verknald nu met sc
toch niet zijn schuld dat kubica stilvalt voor hij hem terug kan voorlaten
TeknomanFan zei:Alonso kon Kubica meteen na het manoeuvre hebben laten passeren en dan was er niets gebeurd.
Nu heeft hij hem niet voorbij gelaten en is voortgereden en zijn de marshalls moeten tussenkomen. Dit dan gedaan door de persoon die vorige week, terecht, van zijn oren maakte en nu zelf de regels aan zijn laars lapt.
De timing van de straf kon niet slechter zijn, maar in mijn ogen is het zijn eigen schuld want hij had dit volledig kunnen vermijden.
Dillyracer zei:Ze moeten echt eens stoppen met zo belachelijk te doen bij Red Bull en 500 man voor hun auto te zetten zodat die nieuwe delen niet zichtbaar zijn, dat maakt toch niet uit want iedereen ziet die delen op foto's van tijdens en na de race.
ShApeBE zei:Is bij ieder team zo hoor als ze iets nieuws gevonden hebben , ik herinner mij ferrari in de voorbereiding en mclaren met de f-duct.



Ik vind niet dat je kan zeggen dat Vettel slecht heeft gereden. Platte banden gebeuren nu eenmaal (jammer genoeg), maar hij heeft voor de rest alles gedaan wat hij moest doen.CosMiced zei:SLECHT:
-Vettel , begin ging nie goed ma toch met SC toch in punten beland
En na de race loopt die camera daar vrolijk rond de Red BullDillyracer zei:Red Bull doet dat al een heel seizoen, ik vind het belachelijk.
.Negatief commentaar in email zorgde voor vervanging Senna
Negatief commentaar in email zorgde voor vervanging Senna Bruno Senna kwam voor een verrassing te staan toen hij plots hoorde dit weekend niet te racen tijdens de Grand Prix van Engeland. Enkele uren voordat Senna dit bericht kreeg van teambaas Kolles, hield hij nog enkele interviews, waarbij niets erop wees dat Senna niet zou racen.
Via een Braziliaanse journalist blijkt dat een email met negatief commentaar over het team ervoor heeft gezorgd dat Kolles de beslissing maakte om Senna op zijn plaats te zetten. De email die Senna stuurde was bedoeld voor een bevriende journalist, maar in plaats daarvan stuurde hij de email naar zijn teambaas Colin Kolles.
De inhoud van de email was verreweg van positief. Senna beklaagde zich in de email over het team, wat er allemaal fout gaat binnen HRT en was ook niet blij met teambaas Kolles.
Colin Kolles wilde niet veel kwijt over het voorval, maar vertelde wel dat er een conflict was tussen hem en Senna. Kolles: "Het is mijn beslissing geweest om Bruno te vervangen. De reden dat Sakon dit weekend rijdt is absoluut niet gerelateerd aan geld. Er heeft zich iets voorgedaan tussen Bruno en mij, wat dat is hou ik intern."



!
, en die straf voor Alonso is toch zo van de pot gerukt
... mocht Kubica nog in de wedstrijd zitten zou het nog rechtvaardig geweest zijn die penalty.Wat je zegt is onjuist: hij zei dat Kubica hem op het gras duwde en Kubica beschuldigde daarop Alonso. Opnieuw slechte timing voor zijn penalty maar een plaats winnen door met alle wielen buiten de circuitlijnen te gaan moet meteen worden teruggegeven en dat deed hij niet.falc.be zei:hij vroeg direct over de radio of hij kubica terug voorbij moest laten en wachtte op een antwoord
TX.Conn zei:Was echt een schitterende Grand Prix!
Er waren toch wel enorm veel mooie gevechten op de baan, Rosberg die een mooi inhaalmaneuvre liet zien ten koste van een Toro Rosso - Vettel vs Schumacher - Alonso en Kubica - Vettel vs Sutil... het was gewoon niet bij te houden!
Spijtig dat Kubica heeft moeten opgeven, en die straf voor Alonso is toch zo van de pot gerukt
... mocht Kubica nog in de wedstrijd zitten zou het nog rechtvaardig geweest zijn die penalty.
Button heeft ook wel een sterke race achter zich van P14 naar P4.
Hamilton heeft een perfecte race gereden, niks op aan te merken.
Rosberg nog eens op het podium, mooie prestatie van hem!
Williams heeft enorm veel progressie gemaakt, sinds Valencia zijn ze goed vooruit aan het gaan.
Winner of the day, Mark Webber was gewoon niet bij te houden vandaag... echt een briljante race heeft hij gereden!
LuCian zei:hou het maar op "er waren enorm veel wagens die kortbij elkaar reden"
de enige gevechten kwamen van vettel die met zijn 1.5sec per ronde snellere wagen iets of wat kon inhalen

Je kan natuurlijk ook zeggen dat Alonso er al voorbij was (wat op het einde van de remzone zo was), en dan pas werd hij van de baan geduwd.Moridin zei:... maar een plaats winnen door met alle wielen buiten de circuitlijnen te gaan moet meteen worden teruggegeven en dat deed hij niet.
Die Force India's zijn zó snel in een rechte lijn hè, die gaan imo minstens in de top 5 eindigen op Monza.vloet zei:Ook mooi hoe Sutil er toch in slaagde Vettel zo lang af te houden.

... wilt iemand me aanvullen?