shiftyke
Legacy Member
Contec zei:Tis een race met een team.
Ge kunt toch op zen minst zorgen dat ge beiden de start en de eerste ronde zuiver overleeft als ge het zelf beiden in handen hebt.
maar binnen het team moet er ook geraced worden, F1 teams wedden gewoon op 2 paarden.


.

