Mee
Legacy Member
Vriendelijke mens toch?VishnuSixDix zei:Ik ga iets schrijven over Alonso die zijn hand opsteekt naar mensen die in zijn buurt rijden.

Hij had wel geluk deze keer dat hij al 3de was, ik denk niet dat hij kon hopen op een 2de plaats.
.
ad:


