denkimi
Legacy Member
ik zie raikkonen niet terugkeren. hoewel hij in het wrc niet direct potten zal breken lijkt het me dat die sfeer beter bij hem past dan die van de f1
voor de rest denk ik dat kubica bij renault blijft maar dat petrov vervangen wordt, die jongen heeft na een half seizoen nog amper tot geen vooruitgang geboekt en blijft 5 tot 10 plaatsen achter kubica hangen.
voor de rest denk ik dat kubica bij renault blijft maar dat petrov vervangen wordt, die jongen heeft na een half seizoen nog amper tot geen vooruitgang geboekt en blijft 5 tot 10 plaatsen achter kubica hangen.
.