jeltex
Legacy Member
Pff al dat gezeik over Hamilton ...
Waarom zit niemand dan te zagen over Vettel? Die werd evenzeer bevoordeeld door die SC, of zelfs nog meer, want hij werd niet (zoals Hamilton) in een positie geplaatst waar hij een dubieuze beslissing moest nemen.
Iedereen die een beetje F1 volgt zou slim genoeg moeten zijn om te weten dat de FIA hier de enige is die een fout maakt, want zij hadden de SC voor Vettel de baan op moeten sturen en niet op één of ander lukraak moment.
En dat had serieuze gevolgen. Want hadden ze die foute beslissing niet gemaakt, dan had Hamilton ook niet in die positie gezeten, dan had hij die drive-through ook niet gehad, en dan had hij mss nog met Vettel kunnen strijden om de overwinning. Hamilton is dus (weliswaar minder dan Alonso en Ferrari) evenzeer slachtoffer geweest van die SC die op het verkeerde moment werd buiten gestuurd.
Ik ga er dus echt van over mijn nek dat sommige idioten hier komen lullen over het bevoordelen van Hamilton, terwijl Vettel eigenlijk degene is die de overwinning cadeau heeft gekregen.
Conclusie: Bij een SC-situatie hangt het er altijd sterk vanaf wie zich waar bevindt en daar komt wat geluk bij kijken. Dat werd nu nog extra in de verf gezet doordat de FIA de SC op het verkeerde moment buiten stuurde. Sommigen waren hiervan zwaar de dupe (Ferrari), anderen minder (Hamilton) en nog iemand anders kreeg zo de overwinning op een presenteerblaadje (Vettel). End of story!
Waarom zit niemand dan te zagen over Vettel? Die werd evenzeer bevoordeeld door die SC, of zelfs nog meer, want hij werd niet (zoals Hamilton) in een positie geplaatst waar hij een dubieuze beslissing moest nemen.
Iedereen die een beetje F1 volgt zou slim genoeg moeten zijn om te weten dat de FIA hier de enige is die een fout maakt, want zij hadden de SC voor Vettel de baan op moeten sturen en niet op één of ander lukraak moment.
En dat had serieuze gevolgen. Want hadden ze die foute beslissing niet gemaakt, dan had Hamilton ook niet in die positie gezeten, dan had hij die drive-through ook niet gehad, en dan had hij mss nog met Vettel kunnen strijden om de overwinning. Hamilton is dus (weliswaar minder dan Alonso en Ferrari) evenzeer slachtoffer geweest van die SC die op het verkeerde moment werd buiten gestuurd.
Ik ga er dus echt van over mijn nek dat sommige idioten hier komen lullen over het bevoordelen van Hamilton, terwijl Vettel eigenlijk degene is die de overwinning cadeau heeft gekregen.
Conclusie: Bij een SC-situatie hangt het er altijd sterk vanaf wie zich waar bevindt en daar komt wat geluk bij kijken. Dat werd nu nog extra in de verf gezet doordat de FIA de SC op het verkeerde moment buiten stuurde. Sommigen waren hiervan zwaar de dupe (Ferrari), anderen minder (Hamilton) en nog iemand anders kreeg zo de overwinning op een presenteerblaadje (Vettel). End of story!
denk dat ge FIA bedoelt
Met een F3000 rijden voor 100 EUR
