V1nce
Legacy Member
LuCian zei:dus als volgende race vettel zijn motor opblaast in de voorlaatste ronde moet hij gewoon 25punten krijgen, "want hij kan er niet aan doen"
laten we even niet vergeten dat het hier over hamilton gaat, degene die indien hij zelf niet zo een lomp kalf was geweest een wereldtitel meer had gehaald in een halve ferrari :ironic:
heb zo het gevoel dat alle schumi haters van x-aantal jaar geleden hamilton fans zijn geworden, en dewelke allemaal aan selectieve blindheid leiden
Moest hij in dezelfde situatie zijn zou hij het eve zeer verdienen en moest die dan wk worden zou de sport eve serieus blijven.
Jij was degene die ferrari gelijk gaf en het dramatiseerde, zeggen dat de sport niet meer serieus zou kunne genomen worden moest hamilton wk worden met een paar punten.
Daar ging het over en dat is gewoon ronduit belachelijk.


