shiftyke
Legacy Member
RaZoR be zei:zou ge die "driver tracker" ook als non UK'er kunnen zien?
ik ben aan het zoeken maar ik vind het precies niet?
De voorbeschouwing kan ik trouwens wel nog herbekijken op de site?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RaZoR be zei:zou ge die "driver tracker" ook als non UK'er kunnen zien?
En de subtiele hints (zoals bvb toen ze de drivers parade lieten tonen en de reactie erachter met massa -- lichaamstaal) dat ze gaven... één van de beste wat ik al gezien heb 
Contec zei:rofl webber toch, loser.
man wel zalug gedaan![]()
Ace of Spades zei:Webber heeft toch niets gedaan? Hij is er gewoon voorbij gegaan. In de replay hebben we juist gezien dat Vettel de controle over het stuur verloor terwijl Webber al mijlenver weg was.
Ik snap het ook wel als je ziet hoe ze daar te werk gaan bij Red Bull, er is dan misschien geen sprake van uitgesproken favoritisme, maar bij problemen heeft Vettel toch net een streepje voor heb ik de indruk (cfr. voorvleugel incident). Dan verschiet ik niet dat Webber ook alles op alles zet.
Ace of Spades zei:Webber heeft toch niets gedaan? Hij is er gewoon voorbij gegaan. In de replay hebben we juist gezien dat Vettel de controle over het stuur verloor terwijl Webber al mijlenver weg was.
Ik snap het ook wel als je ziet hoe ze daar te werk gaan bij Red Bull, er is dan misschien geen sprake van uitgesproken favoritisme, maar bij problemen heeft Vettel toch net een streepje voor heb ik de indruk (cfr. voorvleugel incident). Dan verschiet ik niet dat Webber ook alles op alles zet.

NightFlyer zei:Ik zie anders net dat Vettel de controle verliest door een lekke band.
shiftyke zei:de 2de keer dat hij van de baan gaat wel, maar de eerste maal was gewoon Webber die sneller was. Webber doet hier niets verkeerd.
Contec zei:Je zag toch net dat webber weer geen plaats gunde aan zijn lieve collega![]()

Ace of Spades zei:Had hij dan braafjes achter Vettel moeten blijven? Het is wel nog altijd een race en geen parade hé.
Mijn reactie was dan ook bedoeld op het 'Webber loser' gedeelte, omdat hij zijn collega inhaalt? Webber was niet de reden dat Vettel ervan gegaan is, dacht ik. Dat wou ik maar even vermelden.
Legolas02 zei:reden Super Aguri en Spyker in 1996 en 1997 al mee? ^^
Sporza...
Contec zei:Tis een race met een team.
Ge kunt toch op zen minst zorgen dat ge beiden de start en de eerste ronde zuiver overleeft als ge het zelf beiden in handen hebt.