Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

shiftyke

Legacy Member
RaZoR be zei:
zou ge die "driver tracker" ook als non UK'er kunnen zien?

ik ben aan het zoeken maar ik vind het precies niet?

De voorbeschouwing kan ik trouwens wel nog herbekijken op de site?

Raanº³

Legacy Member
zalige voorbeschouwing (vooral bij het volkslied) :) En de subtiele hints (zoals bvb toen ze de drivers parade lieten tonen en de reactie erachter met massa -- lichaamstaal) dat ze gaven... één van de beste wat ik al gezien heb :)

** EDIT **
zag ik net Mr. Bean toen ze het liedje Paranoid speelden?

Ace of Spades

Legacy Member
Webber 1st en Vettel in het decor en achteraan mogen aansluiten :eek:

Vettel heeft platte band?

D'r klopt daar toch ook wel iets niet bij Red Bull...

shiftyke

Legacy Member
Nu hoop ik stiekem dat Lewis er over gaat en dan wint, da gaan ze gek in de UK :D

Ace of Spades

Legacy Member
Contec zei:
rofl webber toch, loser. :puke:

man wel zalug gedaan :D

Webber heeft toch niets gedaan? Hij is er gewoon voorbij gegaan. In de replay hebben we juist gezien dat Vettel de controle over het stuur verloor terwijl Webber al mijlenver weg was. Vettel is wel even van de baan gegaan juist daarvoor, maar ik weet niet zeker of Webber hem 'van de baan' geduwd heeft.

Ik snap het ook wel als je ziet hoe ze daar te werk gaan bij Red Bull, er is dan misschien geen sprake van uitgesproken favoritisme, maar bij problemen heeft Vettel toch net een streepje voor heb ik de indruk (cfr. voorvleugel incident). Dan verschiet ik niet dat Webber ook alles op alles zet.

NightFlyer

Legacy Member
Ace of Spades zei:
Webber heeft toch niets gedaan? Hij is er gewoon voorbij gegaan. In de replay hebben we juist gezien dat Vettel de controle over het stuur verloor terwijl Webber al mijlenver weg was.

Ik snap het ook wel als je ziet hoe ze daar te werk gaan bij Red Bull, er is dan misschien geen sprake van uitgesproken favoritisme, maar bij problemen heeft Vettel toch net een streepje voor heb ik de indruk (cfr. voorvleugel incident). Dan verschiet ik niet dat Webber ook alles op alles zet.

Ik zie anders net dat Vettel de controle verliest door een lekke band.

Truman'

Legacy Member
Ace of Spades zei:
Webber heeft toch niets gedaan? Hij is er gewoon voorbij gegaan. In de replay hebben we juist gezien dat Vettel de controle over het stuur verloor terwijl Webber al mijlenver weg was.

Ik snap het ook wel als je ziet hoe ze daar te werk gaan bij Red Bull, er is dan misschien geen sprake van uitgesproken favoritisme, maar bij problemen heeft Vettel toch net een streepje voor heb ik de indruk (cfr. voorvleugel incident). Dan verschiet ik niet dat Webber ook alles op alles zet.

Je zag toch net dat webber weer geen plaats gunde aan zijn lieve collega :)

shiftyke

Legacy Member
NightFlyer zei:
Ik zie anders net dat Vettel de controle verliest door een lekke band.

de 2de keer dat hij van de baan gaat wel, maar de eerste maal was gewoon Webber die sneller was. Webber doet hier niets verkeerd.

NightFlyer

Legacy Member
shiftyke zei:
de 2de keer dat hij van de baan gaat wel, maar de eerste maal was gewoon Webber die sneller was. Webber doet hier niets verkeerd.

Nee idd Webber doet helemaal niks verkeerd. Ik reageerde gewoon op het gedeelte dat Vettel de controle verloor door een lekke band. Nadat hij er de eerste keer afging was er eigenlijk nog niks aan de hand en reed hij nog gewoon 2de hé.

Ace of Spades

Legacy Member
Contec zei:
Je zag toch net dat webber weer geen plaats gunde aan zijn lieve collega :)

Had hij dan braafjes achter Vettel moeten blijven? Het is wel nog altijd een race en geen parade hé. :)

Mijn reactie was dan ook bedoeld op het 'Webber loser' gedeelte, omdat hij zijn collega inhaalt? Webber was niet de reden dat Vettel de 2e X ervan gegaan is, dacht ik (=de platte band komt niet door hem). Dat wou ik maar even vermelden.

Truman'

Legacy Member
Ace of Spades zei:
Had hij dan braafjes achter Vettel moeten blijven? Het is wel nog altijd een race en geen parade hé. :)

Mijn reactie was dan ook bedoeld op het 'Webber loser' gedeelte, omdat hij zijn collega inhaalt? Webber was niet de reden dat Vettel ervan gegaan is, dacht ik. Dat wou ik maar even vermelden.

Tis een race met een team.
Ge kunt toch op zen minst zorgen dat ge beiden de start en de eerste ronde zuiver overleeft als ge het zelf beiden in handen hebt.

Tuninboy

Legacy Member
Lol, daar had Alonso geen keuze als Kobica de deur helemaal dicht doet. :p

Ace of Spades

Legacy Member
Contec zei:
Tis een race met een team.
Ge kunt toch op zen minst zorgen dat ge beiden de start en de eerste ronde zuiver overleeft als ge het zelf beiden in handen hebt.

Dat klopt, alleen is er binnen een team ook ruimte voor competitie tussen de rijders. Red Bull heeft al aangegeven dat ze hier geen problemen in zien, zolang het de race niet in gevaar brengt. In dit geval heeft Webber bezwaarlijk de race in gevaar gebracht - voor zover ik weet had hij niets te maken met de 'crash' van Vettel.

Ik ben het met je eens dat je er als team voor moet zorgen dat je beiden de eerste ronde overleeft, maar in dit geval kan je Webber maar moeilijk verantwoordelijk houden voor de 'crash' van Vettel omdat hij die voorbij gaat. Webber voelt zich 'de underdog' en wil zich bewijzen.

Er is altijd wel een bepaald risico verbonden aan inhalen (cfr. de crash van Webber vorige race), als je 'het team' altijd laat voorgaan kan je zowel teamorders beginnen geven. Gelukkig hebben het hier niet over Ferrari waar Barichello Schumacher moet laten voorgaan zodat die laatste de race kan winnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan