Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VishnuSixDix zei:Respect voor Kobayashi. Beste japanner in F1 sinds... sinds... sinds........ wilt iemand me aanvullen?
Dat doet elke polesitter die een relatief slechte start maakt. Webber zelf deed dat ook al overdreven op de Nürburgring vorig jaar.VishnuSixDix zei:Eerst nodeloos Webber proberen tegen de rand van de baan te drukken
VishnuSixDix zei:weten jullie wat mode is? Om korte berichtjes te spuwen op fora. Zo kort en zo bondig mogelijk. Met als gevolg dat de inhoudelijke waarde ervan dan ook nul is.
Ben nog effe bezig met kort mijn gedachten uit te typen. Maar ik ben op vakantie, dus dat heeft geen prioriteit. Normaal maak ik het straks af.
eerst vettel die webber bijna in de muur drukt, gevolgd door webber die vettel van de baan duwt. in beide situaties zouden ze er hoogstwaarschijnlijk allebei afgelegen hebben als ze elkaar geraakt zouden hebben.Dillyracer zei:Welk manoeuvre?
VishnuSixDix zei:weten jullie wat mode is? Om korte berichtjes te spuwen op fora. Zo kort en zo bondig mogelijk. Met als gevolg dat de inhoudelijke waarde ervan dan ook nul is.
Ben nog effe bezig met kort mijn gedachten uit te typen. Maar ik ben op vakantie, dus dat heeft geen prioriteit. Normaal maak ik het straks af.
't Is niet omdat jij ze misschien niet leest dat de rest ze niet leest hé. Enfin, iedereen doet zoals hij het wil hé.denkimi zei:als gij u een half uur wilt bezighouden met het typen van berichten die dan toch niet gelezen worden omdat ze te lang zijn is dat u zaak.

Allé kom kom, precies of ge moogt niet eens 9lives checken omdat je op vakantie bent. Als het even kan zou ik ook wel es snel komen piepen ze. Daar is toch niks mee?Gothrek zei:Kwist niet dat het hier de bedoeling was om boeken te typen.
En wie zit er nu tijdens zijn vakantie berichten te plaatsen op forums? Probeer toch te genieten van uw vakantie?

denkimi zei:eerst vettel die webber bijna in de muur drukt, gevolgd door webber die vettel van de baan duwt. in beide situaties zouden ze er hoogstwaarschijnlijk allebei afgelegen hebben als ze elkaar geraakt zouden hebben.
als gij u een half uur wilt bezighouden met het typen van berichten die dan toch niet gelezen worden omdat ze te lang zijn is dat u zaak.
hatetn zei:je mag 1 keer van u lijn afwijken bij de start en dat is wat vettel deed. daar hoeft geen commentaar bij want het is een perfect legale beweging.
webber duwt vettel niet van de baan maar vettel raakt even hamilton waardoor hij van het circuit gaat.
geen enkele red bull maakt een fout en er is al eens contact tussen een wiel en voorvleugel bij de start.
denkimi zei:eerst vettel die webber bijna in de muur drukt, gevolgd door webber die vettel van de baan duwt. in beide situaties zouden ze er hoogstwaarschijnlijk allebei afgelegen hebben als ze elkaar geraakt zouden hebben.

Draego zei:'
Allé kom kom, precies of ge moogt niet eens 9lives checken omdat je op vakantie bent. Als het even kan zou ik ook wel es snel komen piepen ze. Daar is toch niks mee?
(zolang je geen uren aan een stil niets anders doet uiteraard)
denkimi zei:van u lijn afwijken om naar de ideale lijn te gaan is nog iets anders dan iemand tegen de muur drukken als die al naast u zit om te proberen u slechte start goed te maken. als webber daar niet zo snel gereageerd had hadden ze elkaar geraakt en was er waarschijnlijk een massale crash gebeurd.
en moest vettel iets verder niet toegegeven hebben en op het circuit gebleven zijn hadden ze elkaar ook geraakt en was er een vergelijkbaar scenario gebeurd.
YouTube - Nurburgring 2009 Webber onboard startdenkimi zei:van u lijn afwijken om naar de ideale lijn te gaan is nog iets anders dan iemand tegen de muur drukken als die al naast u zit om te proberen u slechte start goed te maken
Defkes zei:Als als als... De mannen in de F1 zijn, in principe toch, de crème de la crème van de eenzitters. Die weten meestal echt wel wat ze doen hoor. Imo was het een wat agressieve start van Vettel, maar absoluut niks mis mee.