Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

falc.be

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Respect voor Kobayashi. Beste japanner in F1 sinds... sinds... sinds..... :unsure: ... wilt iemand me aanvullen?

Toranosuke Takagi

Deed hetzelfde met de tyrrel in 1998 dan wat Alonso deed met een minardi in 2001. Kwalificeerde zich bij zijn debuut race en de race erop op de 13 plaats met de slechtste auto van het veld. spijtig genoeg door heel weinig mensen opgemerkt

Zijn F1 carriere is ten einde gekomen omdat hij geen engels sprak of simpelweg alleen japans sprak.

Sato komt op de 2de plek, wildebras maar is qua punten en resultaten denk ik de meest succesvolle japanner.

Kobayashi doet bangelijke dingen maar hij gaat wel s iemand mee de grindbak in sleuren

Mee

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Eerst nodeloos Webber proberen tegen de rand van de baan te drukken
Dat doet elke polesitter die een relatief slechte start maakt. Webber zelf deed dat ook al overdreven op de Nürburgring vorig jaar.

denkimi

Legacy Member
in elk geval was er veel kans dat de redbulls er terug allebei aflagen in de eerste ronde, ze hebben alletwee een achterlijk manoeuvre gemaakt dus voor mij verdienen zowel webber als vettel het om commentaar te krijgen.

vishnusixclix

Legacy Member
weten jullie wat mode is? Om korte berichtjes te spuwen op fora. Zo kort en zo bondig mogelijk. Met als gevolg dat de inhoudelijke waarde ervan dan ook nul is.

Ben nog effe bezig met kort mijn gedachten uit te typen. Maar ik ben op vakantie, dus dat heeft geen prioriteit. Normaal maak ik het straks af.

Gothrek

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
weten jullie wat mode is? Om korte berichtjes te spuwen op fora. Zo kort en zo bondig mogelijk. Met als gevolg dat de inhoudelijke waarde ervan dan ook nul is.

Ben nog effe bezig met kort mijn gedachten uit te typen. Maar ik ben op vakantie, dus dat heeft geen prioriteit. Normaal maak ik het straks af.

Kwist niet dat het hier de bedoeling was om boeken te typen.

En wie zit er nu tijdens zijn vakantie berichten te plaatsen op forums? Probeer toch te genieten van uw vakantie?

denkimi

Legacy Member
Dillyracer zei:
Welk manoeuvre?
eerst vettel die webber bijna in de muur drukt, gevolgd door webber die vettel van de baan duwt. in beide situaties zouden ze er hoogstwaarschijnlijk allebei afgelegen hebben als ze elkaar geraakt zouden hebben.

VishnuSixDix zei:
weten jullie wat mode is? Om korte berichtjes te spuwen op fora. Zo kort en zo bondig mogelijk. Met als gevolg dat de inhoudelijke waarde ervan dan ook nul is.

Ben nog effe bezig met kort mijn gedachten uit te typen. Maar ik ben op vakantie, dus dat heeft geen prioriteit. Normaal maak ik het straks af.

als gij u een half uur wilt bezighouden met het typen van berichten die dan toch niet gelezen worden omdat ze te lang zijn is dat u zaak.

Draego

Legacy Member
denkimi zei:
als gij u een half uur wilt bezighouden met het typen van berichten die dan toch niet gelezen worden omdat ze te lang zijn is dat u zaak.
't Is niet omdat jij ze misschien niet leest dat de rest ze niet leest hé. Enfin, iedereen doet zoals hij het wil hé. :)

Gothrek zei:
Kwist niet dat het hier de bedoeling was om boeken te typen.

En wie zit er nu tijdens zijn vakantie berichten te plaatsen op forums? Probeer toch te genieten van uw vakantie?
Allé kom kom, precies of ge moogt niet eens 9lives checken omdat je op vakantie bent. Als het even kan zou ik ook wel es snel komen piepen ze. Daar is toch niks mee? :wtf:
(zolang je geen uren aan een stil niets anders doet uiteraard)


Enfin, wat respect voor elkaars mening langs beide kanten mag wel vind ik. Ook al ben je het daar niet mee eens.

hatetn

Legacy Member
denkimi zei:
eerst vettel die webber bijna in de muur drukt, gevolgd door webber die vettel van de baan duwt. in beide situaties zouden ze er hoogstwaarschijnlijk allebei afgelegen hebben als ze elkaar geraakt zouden hebben.



als gij u een half uur wilt bezighouden met het typen van berichten die dan toch niet gelezen worden omdat ze te lang zijn is dat u zaak.



je mag 1 keer van u lijn afwijken bij de start en dat is wat vettel deed. daar hoeft geen commentaar bij want het is een perfect legale beweging.
webber duwt vettel niet van de baan maar vettel raakt even hamilton waardoor hij van het circuit gaat.
geen enkele red bull maakt een fout en er is al eens contact tussen een wiel en voorvleugel bij de start.

vloet

Legacy Member
Doet me er aan denken dat Hamilton toch extreem veel geluk heeft gehad dat z'n voorvleugel er niet werd afgetikt op dat moment. Die hebben meestal niet veel nodig.

denkimi

Legacy Member
hatetn zei:
je mag 1 keer van u lijn afwijken bij de start en dat is wat vettel deed. daar hoeft geen commentaar bij want het is een perfect legale beweging.
webber duwt vettel niet van de baan maar vettel raakt even hamilton waardoor hij van het circuit gaat.
geen enkele red bull maakt een fout en er is al eens contact tussen een wiel en voorvleugel bij de start.

van u lijn afwijken om naar de ideale lijn te gaan is nog iets anders dan iemand tegen de muur drukken als die al naast u zit om te proberen u slechte start goed te maken. als webber daar niet zo snel gereageerd had hadden ze elkaar geraakt en was er waarschijnlijk een massale crash gebeurd.

en moest vettel iets verder niet toegegeven hebben en op het circuit gebleven zijn hadden ze elkaar ook geraakt en was er een vergelijkbaar scenario gebeurd.

vishnusixclix

Legacy Member
denkimi zei:
eerst vettel die webber bijna in de muur drukt, gevolgd door webber die vettel van de baan duwt. in beide situaties zouden ze er hoogstwaarschijnlijk allebei afgelegen hebben als ze elkaar geraakt zouden hebben.

Het is inderdaad zo dat hersenloze slogans meer animo krijgen dan correct onderbouwde betogen. Zegt meer over de lezers dan over de schrijver :p



Draego zei:
'

Allé kom kom, precies of ge moogt niet eens 9lives checken omdat je op vakantie bent. Als het even kan zou ik ook wel es snel komen piepen ze. Daar is toch niks mee? :wtf:
(zolang je geen uren aan een stil niets anders doet uiteraard)

Zo is het maar net.
Vroeger was ik altijd een maand aan één stuk op reis. Altijd volledig afgescheiden van alle technologie. Maar nu ik met een baby zit, gaat dat natuurlijk niet. Er moet elektriciteit zijn, beschutting tegen regen (hitte dit jaar) en liefst niet te ver van huis.
Ook zijn hele daguitstappen uit den boze, dus er zijn genoeg "dode" momenten waar ik niet met mijn volle aandacht bij mijn gezin hoef te zijn waardoor ik af en toe goesting heb om te typen. Zomaar voor mijn plezier. Raar toch hé?

Defkes

Legacy Member
denkimi zei:
van u lijn afwijken om naar de ideale lijn te gaan is nog iets anders dan iemand tegen de muur drukken als die al naast u zit om te proberen u slechte start goed te maken. als webber daar niet zo snel gereageerd had hadden ze elkaar geraakt en was er waarschijnlijk een massale crash gebeurd.

en moest vettel iets verder niet toegegeven hebben en op het circuit gebleven zijn hadden ze elkaar ook geraakt en was er een vergelijkbaar scenario gebeurd.

Als als als... De mannen in de F1 zijn, in principe toch, de crème de la crème van de eenzitters. Die weten meestal echt wel wat ze doen hoor. Imo was het een wat agressieve start van Vettel, maar absoluut niks mis mee.

denkimi

Legacy Member
Defkes zei:
Als als als... De mannen in de F1 zijn, in principe toch, de crème de la crème van de eenzitters. Die weten meestal echt wel wat ze doen hoor. Imo was het een wat agressieve start van Vettel, maar absoluut niks mis mee.

natuurlijk zijn ze de top van de autosport en is het maar normaal dat ze met het mes tussen de tanden rijden, maar ze geven als ploegmaats zijnde elkaar terug geen ruimte net zoals de vorige keer.

moesten ze elkaar geraakt hebben zou het kot te klein geweest zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan