Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

xDama

Legacy Member
RaZoR be zei:
hmm, Dit weekend lijkt Ferrari de concurrentie van Red Bull te worden? Hopelijk hebben ze dit weekend eens geen pech, dan hebben ze ook geen gezaag achteraf!

Alonso ziet er sterk uit, maar op Massa zou ik nog geen cent zetten in de regen.

Opvallend dat er dit weekend weer een hele boel upgrades zij bij sommige teams, met name Sauber! Die wagen begint er -ondanks de lompe neus- behoorlijk strak uit te zien.

Maar de Lotus begint meer en meer mijn hart te veroveren. Check de achterkant van die wagen, geen brakke haaievin, slank design en niet teveel prullen.

http://motorsport.nextgen-auto.com/gallery/pictures/2010/f1/gp-germany-22jul/225wri.jpg
:love:

En voor de diffuser-freaks: Mclaren' monsterdiffuser komt ook eens aan het licht dankzij Hamilton zijn crash.

http://imgur.com/Q34NM.jpg

Proim

Legacy Member
Ferrari lijkt toch wel sterk voor de dag te komen, het wordt een enorm interessante Q.

Anoniem04

Legacy Member
Ik denk dat Ferrari toch weer iets te kort gaat komen. Spijtig dat hun ontwikkeling zo in horten en stoten verloopt.

-edit-

Toffe wolken!

blizzard

Legacy Member
Liuzzi:applause:

Serieus, wanneer trappen ze die is buiten en zetten ze Di Resta in die auto.

Mee

Legacy Member
Ferrari (Alonso dan natuurlijk) ziet er erg goed uit. Ik denk dat hij nog nét geen pole gaat kunnen pakken, maar morgen gaat het spannend zijn!

Dr. Doezel

Legacy Member
Het gaat nog spannend worden morgen. :D

Button eindelijk nog eens voor Hamilton.

jeltex

Legacy Member
Mee zei:
Ferrari (Alonso dan natuurlijk) ziet er erg goed uit. Ik denk dat hij nog nét geen pole gaat kunnen pakken, maar morgen gaat het spannend zijn!

Qua juiste voorspellingen kan dit tellen.
2 duizendste is idd behoorlijk net niet :)

shiftyke

Legacy Member
Mee zei:
Ferrari (Alonso dan natuurlijk) ziet er erg goed uit. Ik denk dat hij nog nét geen pole gaat kunnen pakken, maar morgen gaat het spannend zijn!

deze keer is het wel héééééééééél net geen pole :wtf:

Mee

Legacy Member
Lol, ik had wel gedacht dat het verschil een beetje groter ging zijn :).

Mooie ronde van Vettel, vooral zijn 3de sector moet super geweest zijn aangezien hij nog een dikke tiende trager was na S2.

Voorspelling voor morgen: Alonso wint, of hij rijdt Vettel van de baan in T1/2.

Lucian

Legacy Member
Mee zei:
Lol, ik had wel gedacht dat het verschil een beetje groter ging zijn :).

Mooie ronde van Vettel, vooral zijn 3de sector moet super geweest zijn aangezien hij nog een dikke tiende trager was na S2.

Voorspelling voor morgen: Alonso wint, of hij rijdt Vettel van de baan in T1/2.

vettel is heel sterk in de laatste sector, zal erop aan komen voor alonso om er in de 1ste bocht of de hairpin langs te zitten of het gaat de hele race achter hem aan rijden zijn vrees ik

ShApeBE

Legacy Member
Areknia zei:
Ik zeg niets van luisteren.... :)

Post = een tv zender

:ironic:


Hij weet duidelijk wat je bedoelt hoor, hij heeft het alleen over de barslechte commentaar op sporza bij F1.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan