xDama
Legacy Member
RaZoR be zei:hmm, Dit weekend lijkt Ferrari de concurrentie van Red Bull te worden? Hopelijk hebben ze dit weekend eens geen pech, dan hebben ze ook geen gezaag achteraf!
Alonso ziet er sterk uit, maar op Massa zou ik nog geen cent zetten in de regen.
Opvallend dat er dit weekend weer een hele boel upgrades zij bij sommige teams, met name Sauber! Die wagen begint er -ondanks de lompe neus- behoorlijk strak uit te zien.
Maar de Lotus begint meer en meer mijn hart te veroveren. Check de achterkant van die wagen, geen brakke haaievin, slank design en niet teveel prullen.
http://motorsport.nextgen-auto.com/gallery/pictures/2010/f1/gp-germany-22jul/225wri.jpg

En voor de diffuser-freaks: Mclaren' monsterdiffuser komt ook eens aan het licht dankzij Hamilton zijn crash.
http://imgur.com/Q34NM.jpg





