Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of toch niet, Alonso gaat nog stomme dingen doen denk ik.Mee zei:Dit is/wordt een pokkesaaie race.
Zo wel ja...Proim zei:ik denk toch dat Alonso het nog zal halen.
Mee zei:Zo wel ja...
Ik dacht dat team orders verboden waren??
TX.Conn zei:Haha, wat een duidelijke teamorder.
Teamorders zijn verboden, maar hoe blind kan de FIA over deze situatie heen kijken eigenlijk?
Proim zei:FIA zal zeggen dat het niet letterlijk gezegd geweest is prolly.
RaZoR be zei:idd, denk dat ze het niet letterlijk mogen zeggen...,
Ferrari gaat zeggen: er werd enkel gezegd dat alonso sneller was...