Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

boeffel

Legacy Member
Gothrek zei:
Pffft, wat een racevervalsing, Massa had het nochtans verdiend. Zijn start was echt subliem.

Ja, kheb er echt geen goed gevoel bij :/

en heel deze race bijna niets van Mcclaren en Webber gezien

blizzard

Legacy Member
Dan ook nog is extra smerig dat het juist een jaar geleden is dat hij dat ongeluk voorhad, en ze nu even doodleuk zeggen dat Fernando eerst moet worden.

Proim

Legacy Member
Toch wel een zure overwinning, ben blij dat de pace er terug is bij Ferrari maar zo...tjah.

Moridin

Legacy Member
blizzard zei:
Dan ook nog is extra smerig dat het juist een jaar geleden is dat hij dat ongeluk voorhad, en ze nu even doodleuk zeggen dat Fernando eerst moet worden.
Ik wou dat Alonso won, maar niet op deze manier. Massa heeft deze race gewonnen. Hij heeft eindelijk terug een deftig racetempo gevonden en hij heeft Alonso achter zich gehouden.

Proim

Legacy Member
Zei Jordan vorige race/2 races terug niet dat hij team orders niet erg vond etc.? :/

falc.be

Legacy Member
toch raar dat er hier vroeger niet lelijk gedaan werd over duidelijke teamorders van ferrari

blizzard

Legacy Member
Proim zei:
Ja dat heb ik ook gehoord maar ik meen mij te herinneren dat hij paar weken terug toch andere dingen zei en nu plots veranderd is van mening. Ik kan ook compleet verkeerd zitten.

Eddie Jordan is naar mijn weten altijd al flagrant tegen team orders geweest ze

Sloth

Legacy Member
al dat liegen nu ook nog :rofl:

Ik begrijp wel dat ze niet anders kunnen maar het blijft toch belachelijk.

Proim

Legacy Member
Hmmm wie verbaasde mij dan zo door zo'n dingen te zeggen... Ach ja maakt niet uit.

Scooter

Legacy Member
blizzard zei:
Eddie Jordan is naar mijn weten altijd al flagrant tegen team orders geweest ze
Wel makkelijk als je geen kans maakt om het rijderskampioenschap te winnen.

De FIA blijft gewoon in fout. Teamorders verbieden in een sport gebaseerd op teams is totaal absurd. Wat er toen in Oostenrijk gebeurd is, dat was schandalig aangezien ferrari duidelijk superieur was en een praktisch onoverbrugbare kloof had. Daar had men gezond verstand moeten gebruiken.

shiftyke

Legacy Member
Triestige actie, vooral voor Massa.

Ik vond dat Horner wel zijn mond mocht houden over het feit dat Ferrari Alonso voortrekt en dat hij dat schandalig vond, hij is de hele situatie met de voorvleugel vergeten zeker?

CosMiced

Legacy Member
shiftyke zei:
Triestige actie, vooral voor Massa.

Ik vond dat Horner wel zijn mond mocht houden over het feit dat Ferrari Alonso voortrekt en dat hij dat schandalig vond, hij is de hele situatie met de voorvleugel vergeten zeker?

en van in Turkije :unsure:
ik denk dat redbull nog meer problemen heeft dan ferrari

Gothrek

Legacy Member
shiftyke zei:
Triestige actie, vooral voor Massa.

Ik vond dat Horner wel zijn mond mocht houden over het feit dat Ferrari Alonso voortrekt en dat hij dat schandalig vond, hij is de hele situatie met de voorvleugel vergeten zeker?

Mclaren en Ferrari doen lastig als het slecht gaat bij RBR. Nu zullen Mclaren en RBR dat wel doen bij Ferrari. Het zijn concurrenten, ik hou ook niet van die manier, maar zo zit het nu eenmaal in elkaar. Als ge de concurrentie zo psychologisch kunt benadelen, is de kans groter dat ge volgende keer wint e.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan