Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gothrek zei:Pffft, wat een racevervalsing, Massa had het nochtans verdiend. Zijn start was echt subliem.
Ik wou dat Alonso won, maar niet op deze manier. Massa heeft deze race gewonnen. Hij heeft eindelijk terug een deftig racetempo gevonden en hij heeft Alonso achter zich gehouden.blizzard zei:Dan ook nog is extra smerig dat het juist een jaar geleden is dat hij dat ongeluk voorhad, en ze nu even doodleuk zeggen dat Fernando eerst moet worden.
Proim zei:Zei Jordan vorige race/2 races terug niet dat hij team orders niet erg vond etc.? :/
Ja dat heb ik ook gehoord maar ik meen mij te herinneren dat hij paar weken terug toch andere dingen zei en nu plots veranderd is van mening. Ik kan ook compleet verkeerd zitten.Gothrek zei:
Proim zei:Ja dat heb ik ook gehoord maar ik meen mij te herinneren dat hij paar weken terug toch andere dingen zei en nu plots veranderd is van mening. Ik kan ook compleet verkeerd zitten.
Wel makkelijk als je geen kans maakt om het rijderskampioenschap te winnen.blizzard zei:Eddie Jordan is naar mijn weten altijd al flagrant tegen team orders geweest ze
shiftyke zei:Triestige actie, vooral voor Massa.
Ik vond dat Horner wel zijn mond mocht houden over het feit dat Ferrari Alonso voortrekt en dat hij dat schandalig vond, hij is de hele situatie met de voorvleugel vergeten zeker?

shiftyke zei:Triestige actie, vooral voor Massa.
Ik vond dat Horner wel zijn mond mocht houden over het feit dat Ferrari Alonso voortrekt en dat hij dat schandalig vond, hij is de hele situatie met de voorvleugel vergeten zeker?