Dillyracer zei:
Maak uw posts dan wat duidelijk.
Ik denk die duidelijk genoeg zijn.
Ik denk trouwens we ong hetzelfde gedacht hebben over wat vandaag is gebeurd of niet?
Ik ben van mening teamorders geen probleem mogen zijn maar het is nu éénmaal zo dit nu niet meer mag en het was allesbehalve subtiel wat ze bij ferrari hebben gedaan en dan heb je maar 1 mogelijkheid en dat is deze zwaar bestraffen.
Alonso verwijt ik niet echt iets behalve dat het toch altijd een bleiter is maar voor de rest verwijt ik hem nikske want ik geef hem gelijk, em is degene die nog meestrijd voor de titel, massa zijn kansen zijn veel kleiner en laten we eerlijk toegeven al doe ik het niet graag dat alonso gewoon over een heel seizoen bekeken beter is dan massa,punt.
Waar ik me ook aan erger is dat schumacher altijd meteen word afgemaakt mee zo'n zaken zoals in 2002, dit vandaag is voor mij identiek hetzelfde, het enige verschil is het er een paar ronden voro het einde gebeurde maar het resultaat is hetzelfde, hetgeen gebeurd is is identiek hetzelfde voor mij, grote verschil is zoals ik al heb aangehaalt het toen allemaal mocht en nu niet meer.

.
Als de FIA dit zomaar laat dan maken ze zich nog meer dan ooit ervoor belachelijk, waarom zijn er dan nog regels?
ps; waar heb ik gezegd je dom bent? Ik verlaag me hier op deze fora niet tot zo'n zaken.
Laten we het eorp houden we elkaar grotendeels (niet in alles) gelijk geven.
En inderdaad, nadien nog eens massa en alonso op het podium meesleuren is echt domdom.
Dit is wel vernederend voor massa.