Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volderke89 zei:Voor de Uefa buitenspel, voor de afzonderlijke competities niet.
![]()


"ja ok allemaal leuk dat Sneijder geknuffeld wordt op zijn verjaardag maar wie knuffelt Van Bronckhorst? Wie? Moet ik het dan gaan doen??"
)Glor zei:Zalige match. Had Italië even efficiënt geweest als Nederland, twas veel nipter geweest. Nederland heeft wel zalige steekballekes gegeven, vooral Sneijder en Van Der Vaart. En wat een match van Van Bronckhorst
(trouwens zalig om op Holland te kijken, kheb mij kapot gelachen"ja ok allemaal leuk dat Sneijder geknuffeld wordt op zijn verjaardag maar wie knuffelt Van Bronckhorst? Wie? Moet ik het dan gaan doen??"
)
Koenekeuh zei:Ben echt blij dat de Italianen op hun bek gaan, nu hopen op een goed dagje van Benzema in de wedstrijd FR - IT en mijn EK kan al niet meer stuk.
Serieus verschoten van Engelaar, bij Genk speelde die toch als aanvaller?![]()
Koenekeuh zei:Serieus verschoten van Engelaar, bij Genk speelde die toch als aanvaller?![]()
_DM_ zei:Liever Frankrijk eruit dan Italië.
Man, die waren slecht (en das al even bezig).

marre_man zei:Te plat voor Racing zeg ik u!
jos den os zei:Italie is echt zo'n geniale ploeg.. technisch vernuft, wilskracht, scorend vermogen, goeie organisatie.. na 7 minuten kan ik al zien dat ze er dit EK weer gaan staan..
btw : wat een aartslelijke kousen bij oranje![]()