Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

mojo jojo

Legacy Member
wat maakt dat nu nog uit, ze zouden toch nog altijd gewonnen hebben als de scheids nu wel voor buitenspel floot, niet dan?

Blackend

Legacy Member
volderke89 zei:
:wtf: Voor de Uefa buitenspel, voor de afzonderlijke competities niet.:rofl:

Tja, da's hetzelfde wat wij meemaken in provinciale reeksen. Nieuwe regels/richtlijnen uit nationale afdelingen, worden meestal pas met half jaar / jaar vertraging ingevoerd in de provincies... En wij mogen ze niet toepassen als we ze niet gekregen hebben.

Nog een leuk voorbeeldje (heb er wel geen bron van):
Voor de KBVB moeten de doelen netten hebben, voor de FIFA is dat niet verplicht :-)

MaTi

Legacy Member
Ge had toch ook die nieuwe regel van offisde waarbij ge moest afwachten wat de uitkomst zou zijn. Pas fluiten als de aanvaller de bal raakt. Als ge dat in provicniale moet doen, gaat ge vaak op uw gezicht krijgen, denk ik ze

Glor

Legacy Member
Zalige match. Had Italië even efficiënt geweest als Nederland, twas veel nipter geweest. Nederland heeft wel zalige steekballekes gegeven, vooral Sneijder en Van Der Vaart. En wat een match van Van Bronckhorst :love:

(trouwens zalig om op Holland te kijken, kheb mij kapot gelachen :D "ja ok allemaal leuk dat Sneijder geknuffeld wordt op zijn verjaardag maar wie knuffelt Van Bronckhorst? Wie? Moet ik het dan gaan doen??" :D)

edit: en twas duidelijk buitenspel ih seg^^

MaTi

Legacy Member
Glor zei:
Zalige match. Had Italië even efficiënt geweest als Nederland, twas veel nipter geweest. Nederland heeft wel zalige steekballekes gegeven, vooral Sneijder en Van Der Vaart. En wat een match van Van Bronckhorst :love:

(trouwens zalig om op Holland te kijken, kheb mij kapot gelachen :D "ja ok allemaal leuk dat Sneijder geknuffeld wordt op zijn verjaardag maar wie knuffelt Van Bronckhorst? Wie? Moet ik het dan gaan doen??" :D)


²

Gentille

Legacy Member
Mooie match en de eerste goal buiten beschouwing gelaten, verdiend voor Nederland. 2 maal scoren op de counter.

Koone

Legacy Member
Ben echt blij dat de Italianen op hun bek gaan, nu hopen op een goed dagje van Benzema in de wedstrijd FR - IT en mijn EK kan al niet meer stuk.



Serieus verschoten van Engelaar, bij Genk speelde die toch als aanvaller? :unsure:

_DM_

Legacy Member
Koenekeuh zei:
Ben echt blij dat de Italianen op hun bek gaan, nu hopen op een goed dagje van Benzema in de wedstrijd FR - IT en mijn EK kan al niet meer stuk.



Serieus verschoten van Engelaar, bij Genk speelde die toch als aanvaller? :unsure:

Liever Frankrijk eruit dan Italië.
Man, die waren slecht (en das al even bezig).

Bart Religion

Legacy Member
Frankrijk heeft nog wat recht te zetten tegen Italië. Wordt moeilijk voor de Italianen nu.

marre_man

Legacy Member
Koenekeuh zei:
Serieus verschoten van Engelaar, bij Genk speelde die toch als aanvaller? :unsure:

op Engelse fora:

"Engelaar for the Dutch tonight was brilliant.

Never heard of him in my life but he ran the midfield against Italy."


"Agreed, he made Pirlo, Gattuso and Ambrosini look shit in the first half, very good display. If he continues to perform like this, some top club will definitely go for him."

"Engelaar was amazing.

He's 28, I'm surprised I've never heard or seen him before."

Te plat voor Racing zeg ik u!

Koone

Legacy Member
_DM_ zei:
Liever Frankrijk eruit dan Italië.
Man, die waren slecht (en das al even bezig).

Mjah true, hopen dat ze beter beginnen voetballen maar ik vrees er wel wat voor..
Morgen Spanje :woohoo:

Lucian

Legacy Member
marre_man zei:
Te plat voor Racing zeg ik u!

nie te plat, iedereen in genk wist dat da een zalige voetballer was, helaas moet je ook een trainer hebben die het wilt zien en het eruit kan halen, niet hugo dus

BleKKie

Legacy Member
op engeland zeiden ze buitenspel en dat was het echt wel eja, niettemin heeft holland oververdiend gewonnen, echt nice hoe die mannen gespeeld hebben, prachtig, I almost loved it :D

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Zoooo Nederland gelijk 10 stemmen hoger in de poll :p. Na de groepsfase meoten we eigenlijk weer een nieuwe poll starten.

Elfanor-

Legacy Member
jos den os zei:
Italie is echt zo'n geniale ploeg.. technisch vernuft, wilskracht, scorend vermogen, goeie organisatie.. na 7 minuten kan ik al zien dat ze er dit EK weer gaan staan..

btw : wat een aartslelijke kousen bij oranje :s

Wat is dit leuk om te lezen.
sorry voor het leedvermaak maar man Nederland overklast Italie met 3-0!
Wie had dit gedacht

Bart Religion

Legacy Member
Als ze nog twee keer winnen doen ze gewoon nog steeds mee die Italianen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan