Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blizzard zei:5, wat is de hoofdprijs?
showb1z zei:Pff, in de halve finale hopelijk nog ne keer Italië - Nederland, we zullen dan ne keer zien.

showb1z zei:Pff, in de halve finale hopelijk nog ne keer Italië - Nederland, we zullen dan ne keer zien.

Tis gewoon zo, een vroege goal tegenkrijgen die dan nog offside was komt hard aan en geeft NL nog extra zelfvertrouwen waardoor de match zeker verandert.Mr. Jack! zei:Lol lobotomix zwanst na nie he, italie komt er gewoon niet aan te pas.
Ne wereldkampioen moet in staat zijn om een viteske bij te zetten dan he.

marlboroken zei:Nogal kinderlijke reactie.![]()
showb1z zei:uh, ok?
.
.marlboroken zei:.
Neen,tis beetje flauw vind ik om nu zo af te komen.
Je moet als je overklast ben dit toegeven,zo simpel is het.
Het kan idd goed zijn als ze nog eens tegen elkaar spelen italie wint maar dat zijn allemaal speculaties e..